• De stelling van vandaag luidt:
    Honden zijn beter dan katten.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Honden, daar kan je lekker mee naar het park. :Y)


    Where there is a sea there are pirates...

    oneens, katten zijn super toffe beesten en zo xD


    What if your best isn't good enough?

    Beter niet maar een hond kan meer en je kan er meer me doen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Plus en min voor een hond: Kan je wel wat aandacht van krijgen. Je hebt veel keuze tussen karakters. Ze komen hun speeltjes terugbrengen. Ze kunnen agressief zijn en heel veel blaffen. Het duurt een JAAR voordat ze rustig beginnen te worden.
    Plus en min voor een kat: Liggen netjes op je schoot of op de zetel zonder het tot hun eigendom te benoemen. Hebben een icoontje (:(cat))Spinnen enorm veel als je hen een beetje aait. Krabben HEEL hard (doet veel zeer). Verscheuren enorm graag je huiswerk of belangrijke papieren.

    Zelf heb ik een hond (Border Collie) en vier katten.

    Ik zou zeggen: ALLEN EEN KONIJN!
    Dat blijft mooi zitten. Het is superschattig. Maakt geen lawaai. Heeft een schattig snoetje. Eten wortels, gras en wat onkruid (Ja, je moet niet meer onkruid uittrekken)

    Oneens, katten kun je langer alleen later, zorgen meestal beter voor zichzelf en zijn -voor het grootste gedeelte- kleiner.

    Ik heb niets tegen honden, maar ik ben gewoon een kattenmens :3 -opgegroeid met katten-


    Destroy what destroys you.

    EENS!
    Met honden kun je tenminste wat. Katten die zijn misschien 3 dagen weg en komen alleen wat vreten en zijn weer weg. Spelen kun je er niet goed mee.

    Honden kun je simpel trucjes leren, mee spelen, wandelen en meer tijd doorbrengen. Honden zijn dan ook de beste vrienden van de mens al héél lang. Indianen hadden de wolven.


    I live for the applause, you will die for it.

    Het zijn allebei hartstikke mooie en lieve dieren.

    Maar ik ben een echt hondenmens =3


    ars moriendi

    euhm, moeilijk. laten we het zo zeggen: honden zijn niet beter dan katten.
    maar ik vind katten eerlijk gezegd wel lief, maar een beetje saaitjes.. :x
    MAAR.. onthoud; honden zijn niet beter dan katten en katten zijn niet beter dan honden
    dus.. als je de poll hebt; honden zijn leuker dan katten zou ik EENS zeggen ;D

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 15:36 ]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik hou meer van honden dan van katten. Omdat een kat uit onze buurt mijn hond(toen die een klein hoopje puppy was) aanviel, in onze eigen tuin. En alle katten lopen los, dus poepen ook gewoon in onze tuin.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik vind ze allebei even leuwk, ik heb zelf geen kat of hond maar ik wil der graag van allebei eentje.. We hadden vroeger 2 katten maar toen werd ik allergisch voor katten, ze gingen weg en nu ben ik niet meer allergisch voor ze en had het dus eigenlijk togg geen zin xD
    Stom duf kutverhaal howr ik weet het..
    Xoxo


    Simple, but effective.

    Beter? Waarin?
    In lopen, ademen, schijten, leven?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Asylum schreef:
    Tja, het is maar net waar je van houdt. Geen mening, want ik vind het allebei niet bijzonder.


    Protège moi de mes désirs.

    Shambhala schreef:
    EENS!
    Met honden kun je tenminste wat. Katten die zijn misschien 3 dagen weg en komen alleen wat vreten en zijn weer weg. Spelen kun je er niet goed mee.

    Honden kun je simpel trucjes leren, mee spelen, wandelen en meer tijd doorbrengen. Honden zijn dan ook de beste vrienden van de mens al héél lang. Indianen hadden de wolven.

    Totaal mee eens.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Aan een hond heb je denk ik meer dan aan een kat. Hoewel ik 6 katten heb en geen enkele hond, wil ik erg graag een hond, maar mn vader wilt't niet ;x


    Life begins at the end of your comfort zone

    ik vindt het niet waar ik heb nu zelf wel een hond maar een kat vindt ik ook niet erg om te hebben


    just be yourself and live your own life