• De stelling van vandaag luidt:
    Honden zijn beter dan katten.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Wat houdt 'beter zijn' precies in? Wat het ook is, ik ben het ermee oneens.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Noni schreef:
    discriminatie, kan je evengoed zeggen: 'blanken zijn beter dan zwarten' ;x

    Seriously?
    Kom op zeg. Ga hier nou geen discriminatiegezeik van maken, zeg.
    Alsof honden of katten het uitmaakt of jij katten of honden leuker vindt.
    ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik zou dolgraag een hond willen.. Maar ik ben ook verschrikkelijk blij met mijn katten. (':


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Kat zijn intelligenter!

    Omdat honden reageren op eenvoudige bevelen zoals ''Zit'' ''Volg'' en ''Kom hier'',denken veel mensen dat honden intelligenter zijn dan katten.dat is niet waar.Katten kunnen ongeveer alles leren wat een hond ook kan,Soms meer dan dat.Er zijn katten die deuren open maken,die apporteren en die een pootje kunnen geven.Sommige katten weten bij het pakvoer te komen,Om alle brokjes geduldig uit te vissen (uiteraard als je niet even in de buurt bent) of ''per ongeluk'' een melk-kan om te gooien.Ze kunnen je 'S ochtends wakker maken door voor de deur te gaan zitten ''Miauwen'',Of in je oor te spinnen of zachtjes in je tenen de bijten.Iedereen die katten heeft kan dit lijstje ongetwijfeld aanvullen met de speciale slimmig heidjes van zijn of haar kat! het grote verschil tussen honden en katten zijn,is dat honden bereid zijn om bevelen van hun baas aan te nemen en katten niet.katten doen alleen iets als ze er zin in hebben,als ze er het voordeel van inzien of als ze het leuk hebben.,Maar echt NOOIT als het van iemand anders moet.In Laboratoria zullen honden,ratten of apen,eindeloos op hendels blijven drukken,om een beloning in vorm van een lekker hapje te krijgen.Katten hebben echter de (voor onderzoekers) frusterende neiging om niet mee te werken aan dit soort flauwekul.In plaats daarvan doe ze liever een dutje.En juist om dit soort eigenschappen hou ik nou van katten!


    Je mpp moeder swaa

    Enough schreef:
    Ik vind ze allebei leuk!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    whaha mijn topic mocht kennelijk niet dus zet ik het maar even hier neer

    waarom beginnen we nu allemaal over het feit dat katten beter zijn dan honden of andersom...?
    katten zijn niet beter dan honden
    honden zijn niet beter dan katten
    honden hebben dingen die katten niet hebben en andersom dus eigelijk kan je ze niet vergelijken!

    dat was even mijn -kansloze- uitgesproken mening
    KH

    P.S. ik hou er niet van als mensen alle honden in een hokje en alle katten in een hokje proppen, het zijn wel allemaal individuen

    -neem dit aub niet serieus

    [ bericht aangepast op 16 sep 2010 - 15:55 ]


    #WWED - What Would Emma Do?


    Oneens, ik vind hen beiden geweldig schattig -a-


    How y'all doin'?

    euh.. eens.. maar das alleen omdat k allergisch ben voor katten...


    Sleep And Remember, My Last Lullaby, So I'll Be With You, When You Dream

    heel erg oneens. Katten zijn schoner en inteligenmter je begraven hun behoefte en honden die doen het waar ze maar willen die vieze honde shit altijd in het gras waar je wilt voetballen.

    CATS ALL THE WAY! <3333


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ze zijn niet beter of slechter dan de ander.
    Kwestie van mening. Ik heb liever katten omdat die onafhankelijker zijn dan een hond en die worden niet depressief als je er een dagje geen aandacht aan besteed.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ja, katten mogen mij niet en ik vind het geen fijne beesten.


    Today will be Girl's Day party with you~

    ik vind ze beide lief, maar ik hou het meeste van mij kat.


    Everything is worse without music.

    StereoZebra schreef:
    Kat zijn intelligenter!

    Omdat honden reageren op eenvoudige bevelen zoals ''Zit'' ''Volg'' en ''Kom hier'',denken veel mensen dat honden intelligenter zijn dan katten.dat is niet waar.Katten kunnen ongeveer alles leren wat een hond ook kan,Soms meer dan dat.Er zijn katten die deuren open maken,die apporteren en die een pootje kunnen geven.Sommige katten weten bij het pakvoer te komen,Om alle brokjes geduldig uit te vissen (uiteraard als je niet even in de buurt bent) of ''per ongeluk'' een melk-kan om te gooien.Ze kunnen je 'S ochtends wakker maken door voor de deur te gaan zitten ''Miauwen'',Of in je oor te spinnen of zachtjes in je tenen de bijten.Iedereen die katten heeft kan dit lijstje ongetwijfeld aanvullen met de speciale slimmig heidjes van zijn of haar kat! het grote verschil tussen honden en katten zijn,is dat honden bereid zijn om bevelen van hun baas aan te nemen en katten niet.katten doen alleen iets als ze er zin in hebben,als ze er het voordeel van inzien of als ze het leuk hebben.,Maar echt NOOIT als het van iemand anders moet.In Laboratoria zullen honden,ratten of apen,eindeloos op hendels blijven drukken,om een beloning in vorm van een lekker hapje te krijgen.Katten hebben echter de (voor onderzoekers) frusterende neiging om niet mee te werken aan dit soort flauwekul.In plaats daarvan doe ze liever een dutje.En juist om dit soort eigenschappen hou ik nou van katten!

    En om die reden ik juist niet. Ik vind het over het algemeen maar luie beesten die alles maar op zich af laten komen, en honden vinden het leuk om voor mensen te werken.

    Ik ben gek op honden, altijd al geweest ^^


    ars moriendi

    honden zijn veel beter!