• De stad word aangevallen door monsters. Een groep die aanwezig was op een verjaardagsfeest vluchten samen. Wat ze niet weten is dat die monsters nog maar babies zijn... (met een moeder.)

    Rollen zijn allemaal vol!
    Ik zoek alleen een titel D: Help?

    -Bloody Birthday.
    -Univited.
    -Them.

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 21:58 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Naam: Brooklyn McKenzie
    Leeftijd: 19 Jaar
    Karakter: lief, mondig, spontaan, nieuwsgierig, creatief, uitbundig, eigenwijs
    Foto: Brooklyn
    Extra: Brooklyn houdt van losse rokken en jurkjes. Ze is altijd optimistisch ingesteld en dat merk je dan ook wel iedere dag aan haar humeur. Ze heeft een kleine tatoeage op haar heup en achter haar oor, maar ze zijn niet te opvallend. Samen met haar vriend woont ze in een loft in het centrum van de stad, waar ze ook een kat hebben. Brooklyn is namelijk een dierenmens. Ze studeert ontwerpster aan de modeacademie, waardoor ze eigenlijk veel van haar kleren zelf ontwerpt.
    Titel: Ik denk na :'D
    Goed idee/Slecht idee.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 19:13 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam: Ilse Wayles
    Leeftijd: 18 jaar
    Karakter: nieuwsgierig, chaotisch, aardig, spontaan, zorgzaam,
    Foto: Ilse Wayles
    Extra:
    Hey,
    mijn naam is Ilse Wayles, mijn hobby's zijn paardrijden, zingen en zumba-dansen. en voor een feestje sta ik altijd klaar! mijn favo eten is Pizza, verder hou ik erg van dieren. mijn gezin bestaat uit 4 personen, ik mijn broertje en mijn ouders, ook heb ik een heel lief vriendje. als je nog meer over mij wil weten kun je dat gerust vragen!
    xIlse


    Titel: What's Wrong on the city - sorry ben slecht in titels-

    Goed idee/Slecht idee

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 19:04 ]

    Naam: Rosie Broadway.
    Leeftijd: 14 (okay, het leek me leuk als er een jong ding ertussen zou zitten (A), je mag haar best 16 maken als dat te jong is).
    Karakter: verlegen; vriendlijk; koppig; stil; doet alles voor familie en vrienden; is het type dat zich laat doen; drama queen; sacrastisch; pessimistisch, maar is gemakkelijk op te beuren.
    Foto: Rosie 1 of Rosie 2.
    Extra: draagt graag jurkjes of een skinny jeans met sneakers en buttons; Paramore is haar lievelingsband; ze tekent ontzettend graag.
    Titel: Apacolyptus of zoiets > Goed idee/slecht idee? Goed idee! Laat me weten wanneer het eerste deel er is (;.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 19:12 ]


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Eva Wilt OOk =D !!! *spirngt hyper op en neer*

    Naam: Mary Green
    Leeftijd: 18
    Karakter: Stil,Mistirieus,Raadselachtig,Rustig,behulpzaam,kan zich goed beheersen en is super aardig.
    Foto: klikker de Klik
    Extra: Ze rookt stiekum,ze heeft wel een goede relatie met haar ouders(allee die weten niet dat ze rookt) ook heeft ze een bijbaatje in een Café
    Titel: *kraakt hersens* uhmm mischien...You Can Run,You Can Hide but you Can't Escape xd
    Goed idee/Slecht idee: Goed,Goe den ..nog eens goed :P xD

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 20:07 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    Naam: Kaspar Belikov
    Leeftijd: 18
    Karakter: Sarcastisch, sceptisch, heeft een goed instinct, houdt zich eerder op de achtergrond, beschermend, dapper, maakt zijn gevoelens niet snel kenbaar, mensen interpreteren hem soms verkeerd omdat hij eerder stil is en niet snel iets uitlegt, een beetje roekeloos
    Foto: Kaspar
    Extra: Kaspar is van Russische afkomst en heeft zijn accent vrij goed kunnen wegwerken over de jaren, desondanks duiken bepaalde klanken toch nog op.
    Titel: Here comes the story of a birthday party
    Goed idee/Slecht idee.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Naam: Sky Johnson
    Leeftijd: 18 jaar
    Karakter: Lief en Aardig tegen iedereen, maar als ze ambetant doen heeft ze een grote mond. Ze kan ook wel redelijk slim uit de hoek komen, wanneer niemand het verwacht.
    Foto:Klik.
    Extra: Sky is dol op mutsen en op kleedjes en shortjes. Ze is altijd speciaal gekleed. Soms maakt ze zelf haar kleding. Ze is afkomstig van Schotland en deels van Amerika. Haar hobby's zijn kleren maken, zingen en gitaar spelen.
    Titel: The event what happened after the birthday party
    Goed idee/Slecht idee.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2010 - 21:15 ]


    Art is never finished, just forgotten.

    Naam: Magdalena Noellë Cruiz
    Leeftijd: 19
    Karakter: Neemt geen blad voor haar mond, jaloers, koppig, nieuwsgierig, moedig
    Foto:http://www.modelsblog.info/content/2007/01/1901_magdalena_sciupider.jpg
    Extra: Geboren en opgegroeid in Mexico, Haar moeder is Mexicaans en vader is Canadees. Ze heeft een grote broer: José.
    Titel: Monsters and Mutants
    Goed idee/Slecht idee


    It's all for you, my butterfly.

    Naam: Bloom Faya Jones
    Leeftijd: 17 jaar
    Karakter: Lui,Onhandig,Spontaan,Lolbroek,Aardig,af en toe een beetje raar.
    Foto: http://www.mymostwanted.com/gallery/data/5842/selenagomezfan_com-photoshoot2_0001.jpg
    Extra: is verslaafd aan kauwgom en wordt gek als haar kauwgom op is.Komt alleen haar bed uit als haar vrienden in nood zijn,Eet de heledag door maar komt niet aan(ze denkt dat ze een worm in haar maag heeft die alles op eet),Is verliefd op haar slang ; Ringo,Praat soms als een alien(cat)
    Titel: ik zal denken !
    Goed idee/Slecht idee; Goed idee!


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Naam: Samantha Jade McKensy
    Leeftijd: 17
    Karakter: lief en aardig, probeert altijd anderen te helpen. Is kalm in moeilijke situaties, denkt helder en is goed in het verzinnen van plannen. Ze is echter wel verlegen en een dromerig typje.
    Foto:Klik
    Extra: Speelt gitaar, heeft een analytisch en fotografisch geheugen en is goed in het maken van plannen. Ze doet een studie criminologie, maar haar hart ligt in het schrijven, het liefst wil ze een beroemd schrijfster worden. Toen ze 15 was is ze haar vader verloren aan zelfmoord, iets waar ze het erg moeilijk mee had. Het heeft haar gemaakt tot wie ze is en daar is ze blij om.
    Titel: Can you hear them coming? Mamma's here, Birthday cake.
    Goed idee/Slecht idee. Goed idee, can I have a notification when part one is here?

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 15:14 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Naam: May Miller
    Leeftijd: 16
    Karakter: Lief, slim, grappig, aardig, koppig.
    Foto: http://www.ifood.tv/files/u14030/0731_mary_kate_o_ramey1.jpg
    Extra: Ze kan een enorme feestbeest zijn, en ze heeft een navelpiercing.
    Titel: Nowhere to hide
    Goed idee/Slecht idee. Goed ideeeee!! : )

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 15:21 ]


    You can run but not hide

    EDIT. Ik zoek titel.


    I live for the applause, you will die for it.

    De aangevallen stad
    Het verjaardagsfeest
    Ze vallen aan!
    Party mislukt
    De babies


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Liever een Engelse titel, maar toch bedankt! ;D Kan een Mod trouwens de titel veranderen in 'Titel gezocht'. ? ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    The ones that weren't invited,
    Big momma,
    The best birthdatparty ever (voor de monsters, dan),
    verder kom ik niet ><.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Hm. Dat woord Invited heb ik wat 'aangepast', bedankt ;D

    Ik heb er 3 bedacht ofzo, nieuwe zijn nog altijd welkom!


    I live for the applause, you will die for it.