• Vandaag ben ik met mam een middagje de stad ingegaan en ik heb weer allemaal spullen gekregen. Zeer geslaagd bij de action, twee boeken van de labyrint renner voor 1.88 per stuk en een boek van world of warcraft ook 1.88. Daarnaast ook een super schattig notitieboekje voor 0.69 (er lagen vier modellen en damn kon ik niet kiezen zeg) en een tasje die ze OOK al in twee kleuren hadden, omg die andere kleur was zo leuk maar ik dacht: deze grijze kan bij meerdere outfits enzo, dus eh ja, die was ook maar vijf euro. Dus alles bij elkaar 11.33, niet slecht hé? (krul)



    Daarnaast twee super leuke shirtjes bij de Hema gekocht met korting (hema klanten pas ftw enzo) en ik vind ze écht g-e-w-e-l-d-i-g :3





    Dus om het even interessant te houden? WAT VINDEN JULLIE VAN MIJN MEGA GEWELDIGE *ahum* aankopen? :Y)
    En natuurlijk: hebben jullie recent nog leuke en/of voordelige aankopen gedaan? (:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 22:28 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Dat gele shirtje is echt superleuk :3
    Ik wist helemaal niet dat de HEMA ook leuke kleding heeft.


    I am an idiot, I move.

    Oehh, leuke spulletjes! En dat gele shirtje is zeker heel leuk!


    chaos makes the muse

    Nice! Wow en maze runner spreken mij met name aan (:

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 22:07 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Oh, wat tof! En ook zo goedkoop! Daaaaamn


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oooohh, nice! Lang leve korting!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Wat tof dat je zo geslaagd bent bij de Action.
    Bij de Actions bij mij in de stad is het altijd maar de vraag of je de leukste spulletjes weet te vinden, omdat het er altijd tyfus druk is.

    Vandaag ben ik ook wezen winkelen en geslaagd voor alles wat ik moest hebben plus iets wat ik eigenlijk niet nodig had:
    - Colbertje (van 50 euro, maar met 40% korting)
    - BH's (tja, dat moet af en toe ook, hè)
    - Sokken (je kan nooit genoeg hebben, zeker niet op vakantie)
    - Snowboots (ik gebruikte voorheen nep UGGs van de Action, maar die lopen echt voor geen meter lekker)
    - Adidas Neo high top sneakers (bij een outlet voor maar 30 euro. Ik was spontaan verliefd op die schoenen, terwijl ik ze niet nodig had)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    PickleRick schreef:
    Dat gele shirtje is echt superleuk :3
    Ik wist helemaal niet dat de HEMA ook leuke kleding heeft.


    Jaaa hij is echt fancy, ik wil de hele tijd met mijn armen zwaaien hahaha :'D
    Oh ik haal echt best vaak leuke kleding bij de hema, ik heb er twee truien van, een paar jurkjes, nu deze shirtjes :3


    Sturmfrei schreef:
    Oehh, leuke spulletjes! En dat gele shirtje is zeker heel leuk!


    Thaaanks :3

    Jolllly schreef:
    Nice! Wow en maze runner spreken mij met name aan (:


    Jaaaa, ik had een tijdje geleden gehoord dat ze daar te krijgen waren, maar bij mijn action hadden ze nooit boeiende boeken (':
    Liep vandaag even naar binnen en wat echt zo'n *Halleeeeluja* momentje hehe :3


    McNuggets schreef:
    Oh, wat tof! En ook zo goedkoop! Daaaaamn


    GOEDKOOP IS LEUKKOOP (blush)

    Varekai schreef:
    Oooohh, nice! Lang leve korting!


    Korting is leven :3[/pink

    Brendon schreef:
    Wat tof dat je zo geslaagd bent bij de Action.
    Bij de Actions bij mij in de stad is het altijd maar de vraag of je de leukste spulletjes weet te vinden, omdat het er altijd tyfus druk is.

    Vandaag ben ik ook wezen winkelen en geslaagd voor alles wat ik moest hebben plus iets wat ik eigenlijk niet nodig had:
    - Colbertje (van 50 euro, maar met 40% korting)
    - BH's (tja, dat moet af en toe ook, hè)
    - Sokken (je kan nooit genoeg hebben, zeker niet op vakantie)
    - Snowboots (ik gebruikte voorheen nep UGGs van de Action, maar die lopen echt voor geen meter lekker)
    - Adidas Neo high top sneakers (bij een outlet voor maar 30 euro. Ik was spontaan verliefd op die schoenen, terwijl ik ze niet nodig had)


    Oooh die bij ons is meestal goed te doen, het is er nooit rustig maar je kunt over het algemeen overal bij :'D
    Klinkt als een serieuze garderobe uitbreiding hehe :'D Vooral die schoenen en het 'niet nodig maar spontaan verliefd' gedeelte, yep snap ik helemaal lolololol.


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Jaaaa, ik had een tijdje geleden gehoord dat ze daar te krijgen waren, maar bij mijn action hadden ze nooit boeiende boeken (':
    Liep vandaag even naar binnen en wat echt zo'n *Halleeeeluja* momentje hehe :3

    Aah, gelukkig dan voor je! Awesome hehe.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Omg die boeken! 😍

    Ik heb obviously een hele mooie kist gekocht onlangs. En bij de Action hadden ze een boek voor het leren van kalligrafie en een setje kalligrafiepennen waar ik er direct twee van meegenomen heb! :Y) en leuke stickers en een paar rolletjes imitatiebont zodat ik van de (nep)vachtjes die ik heb iets grotere tasjes kan maken door hier randen mee te maken. Het enveloptasje wat ik onlangs heb gemaakt is namelijk een beetje krap, hahah. Toch wel trots op mijn zelfgemaakte tasje though. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dat gele shirtje is echt leuk!
    Ik raak altijd afgeleid bij de Hema. Ik ging voor een nieuwe mobiel oplader en printer inkt en papier en kwam terug met een sleutelhanger, een schetsboek en nog wat dingen die ik niet echt nodig heb .
    Ik heb vorige week wat dingen besteld bij mijn favo winkel (dienik eigenlijk te duur vind maar het was sale) en het kwam gister binnen en het is zo leuk allemaal.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2018 - 22:46 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Lekker bezig Jo! goed plan van jou! Ik heb vanmiddag allerlei truien klaargelegd voor het goede doel, dus voor mij is het ook tijd om weer te gaan shoppen!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Oh dat is echt leuk allemaal! (:

    Ik heb gisteren nog een pyjama en twee broeken gekocht waar ik blij mee ben. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jolllly schreef:
    (...)
    Aah, gelukkig dan voor je! Awesome hehe.


    jaaa, nu moet ik alleen nog ergens cheap aan deel drie komen ofzo haha :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Wat een leuke spulletjes :3
    Mijn vriend en ik zijn gister beiden geslaagd, ook al was het niet gepland dat we zouden gaan shoppen. Dankzij hem ben ik ook uit mijn comfortzone gestapt en ben ik met drie niet geheel zwarte items naar huis gegaan. Waarvan twee in een kleur die ik niet aan durfde; lavendel.


    26 - 02 - '16

    Gibbs schreef:
    Omg die boeken! 😍

    Ik heb obviously een hele mooie kist gekocht onlangs. En bij de Action hadden ze een boek voor het leren van kalligrafie en een setje kalligrafiepennen waar ik er direct twee van meegenomen heb! :Y) en leuke stickers en een paar rolletjes imitatiebont zodat ik van de (nep)vachtjes die ik heb iets grotere tasjes kan maken door hier randen mee te maken. Het enveloptasje wat ik onlangs heb gemaakt is namelijk een beetje krap, hahah. Toch wel trots op mijn zelfgemaakte tasje though. :Y)


    JAAA boeken (blush)

    Hehe action is gewoon awsome :3 Nu wil ik eigenlijk terug voor dat andere tasje van de groene was ook vet leuk enzo :'D



    You were born original, don't die as a copy.