• Ik zal wel onder een steen hebben geleefd of gewoon dom zijn, maar hoe en waarom hebben er zoveel users een icon met "Ik sta voor respect" of "ik sta niet voor respect"? x'D
    Vroeg het me gewoon af..:')


    ars moriendi

    Ik weet het ook niet. Dat vraag ik me ook af.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    De avatars van de mods gaan over morgen, en dat hoor je dus... *tromgeroffel* morgen =D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Idd en die 'ik sta niet voor respect' ava's zijn in het leven geroepen door het ene misverstand na het andere, helaas.


    Wie du mir, so ich dir.

    Runway schreef:
    Ik weet het ook niet. Dat vraag ik me ook af.


    Just a simple "I love you" (:

    De mods & een aantal users zijn in 'oorlog' :Y)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    LadyBug schreef:
    De avatars van de mods gaan over morgen, en dat hoor je dus... *tromgeroffel* morgen =D

    Wat ik flauw vind. :Y)

    Een paar users vonden het grappig om na dat gebeuren met Tara, een niet-respect avater te maken. Maar de mods dragen de orginele hoor. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    LadyBug schreef:
    De avatars van de mods gaan over morgen, en dat hoor je dus... *tromgeroffel* morgen =D


    Oeh, spannend.. (A)


    ars moriendi

    Candlelight schreef:
    (...)
    Wat ik flauw vind. :Y)

    Nog maar een paar uurtjes geduld =P


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ben beniewd wat het is^^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Nid schreef:
    Een paar users vonden het grappig om na dat gebeuren met Tara, een niet-respect avater te maken. Maar de mods dragen de orginele hoor. :Y)


    Ja ik heb denk ik iets gemist.. O_O Heeft iedereen hier ineens ruzie ofzo? :O


    ars moriendi

    Rosebeat schreef:
    De mods & een aantal users zijn in 'oorlog' :Y)


    Dus als je dat 'ik sta NIET voor respect'-plaatje als avatar hebt ben je in oorlog met de mods? Huh? Ik ben niet eens in oorlog met de mods.
    Sorry als ik je verkeerd begrijp, ik ben vaag.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Mercury schreef:
    (...)

    Ja ik heb denk ik iets gemist.. O_O Heeft iedereen hier ineens ruzie ofzo? :O

    Ja, want Tara hoort niet meer bij de mods en door een topic dat zij gemaakt heeft, komt dit allemaal.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Asylum schreef:
    (...)

    Dus als je dat 'ik sta NIET voor respect'-plaatje als avatar hebt ben je in oorlog met de mods? Huh? Ik ben niet eens in oorlog met de mods.
    Sorry als ik je verkeerd begrijp, ik ben vaag.
    Idd, daar ben ik het ook niet helemaal mee eens. :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou ja dan maar weer een andere avatar ghehe.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny