• Ik zit in school en het is hier vet koud. Verwarming werkt niet. Het 5de (de helft van 't 5de), 6de en 7de jaar mocht gewoon naar huis, maar wij mogen niet weg en laten ze ons maar bevriezen. Zitten we met de jas in de klas enzo. > <


    Some people make the world special just by being in it

    Wat een marteling. (van scholen verwacht ik ook niet meer)
    Jaren geleden hadden we dat ook en we mochten thuis blijven.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb nog geen school.

    Whooo, dat is hell.
    Ik had vandaag geluk, ik hoefde pas om 10 uur te beginnen, en om 12 uur was ik alweer klaar. Was eigenlijk niet eens de moeite waard -.-'


    eyes on the prize.

    Wow, das echt lullig. Sterkte!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    What the hell, das behoorlijk lullig!! Hopelijk mogen jullie ook snel genoeg gaaan!


    Wie du mir, so ich dir.

    Dat is echt lullig.
    Ik hoop dat de verwarming het bij ons morgen wel doet.


    hoi, jij bent leuk.

    NenaKerner schreef:
    What the hell, das behoorlijk lullig!! Hopelijk mogen jullie ook snel genoeg gaaan!

    Nja, ik moet nog tot kwart na 4 blijven en dan nog een halfuur buiten op de bus wachten. Nuja, eigenlijk maar een kwartier maar anders moet een vriend van mij alleen wachten en dat is vet zielig, zeker als 't zo koud is. Ghéhe.


    Some people make the world special just by being in it

    Awh arme jij dat is zeker kut. Hadden wij vorig jaar en niemand mocht toen naar huis en iedereen zat met jas aan, sjaal om muts op en handschoenen aan in de klas.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Perry schreef:
    (...)
    Nja, ik moet nog tot kwart na 4 blijven en dan nog een halfuur buiten op de bus wachten. Nuja, eigenlijk maar een kwartier maar anders moet een vriend van mij alleen wachten en dat is vet zielig, zeker als 't zo koud is. Ghéhe.
    Dats niet leuk ;___; Nou heel veel succes en ik hoop dat je niet ziek word :\


    Wie du mir, so ich dir.

    Bij ons ook!


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Ik hoop voor jullie dat ze het snel gaan maken dan ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Dat hebben wij echt heel vaak, en dan moeten we ook lekker blijven. ;/


    blame the bully.

    de verwarming doet het wel bij ons op sgool maar alsnog is het gewoon echt ijskoud!


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Arme jij. -hugt- zo nu ben je weer warm. ;x


    when words fail, music speaks.

    Dat is dik lullig, hopelijk wordt hij snel weer gemaakt.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.