• Ik zit in school en het is hier vet koud. Verwarming werkt niet. Het 5de (de helft van 't 5de), 6de en 7de jaar mocht gewoon naar huis, maar wij mogen niet weg en laten ze ons maar bevriezen. Zitten we met de jas in de klas enzo. > <


    Some people make the world special just by being in it

    Ocharme. x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Cacharel schreef:
    Ik heb nog geen school.


    Ik ook niet, morgen pas. :Y)


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Gosh, wij zouden dan vrij krijgen ;o
    Jas en handschoenen maar mee morgen :Y)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Bij ons was het lekker warm in klas :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Het vijfde heeft morgen vrijaf, da's ook zwaar klote. =d Maar mijn zus zegt dat dat met beurten is, dus dat wij een van de dagen ook een dag vrijaf krijgen. I sure hope so anders ga ik wel klagen hoor! ^-^


    None but ourselves can free our minds.

    Schattige ijsblokjes:9~

    Kom toch gewoon naar mij dan ?
    (cat)


    The soul needs autumn.

    Ze zouden moeten sluiten man!
    Ik haat kou..


    Je moet worden wie je bent.

    Nou, dan mag ik van geluk spreken denk ik? Wij hebben namelijk in containerklassen moeten zitten voor 2 uur D: en dat is nou niet echt leuk. vooral niet omdat je daar echt alles hoor >< maar het was er ook stikkoud, gelukkig zei de leerkracht dat ze de verwarming had opgezet op 30° dude :9~
    Maar okay
    Dat is heel erg voor jou D: en niet eerlijk dat je niet naar huis mocht!

    Bij ons werkte de verwarming wel, maar het was toch laar tussen de 10 en 12 graden. Wij zaten ook met onze jas en sjaal aan in de klas. (en dan hadden we de eerste twee uren nog Lo ook, daar was het nog kouder, en alleen in een shortje en t-shirt)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Dat hadden wij ook eens ;o, echt heel irritant.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    hoe lullig xd haha


    T O K I O H O T E L < 3

    Vigilante schreef:
    Nou, dan mag ik van geluk spreken denk ik? Wij hebben namelijk in containerklassen moeten zitten voor 2 uur D: en dat is nou niet echt leuk. vooral niet omdat je daar echt alles hoor >< maar het was er ook stikkoud, gelukkig zei de leerkracht dat ze de verwarming had opgezet op 30° dude :9~
    Maar okay
    Dat is heel erg voor jou D: en niet eerlijk dat je niet naar huis mocht!

    Wij hebben ook barakken. Daar is niet eens een verwarming, en in de winter zetten ze er een kacheltje, maar dat moet ook na een tijdje afgezet worden, omdat er anders te veel gevaar is, dat de barakken opfikken -_-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    smileforme schreef:
    Het vijfde heeft morgen vrijaf, da's ook zwaar klote. =d Maar mijn zus zegt dat dat met beurten is, dus dat wij een van de dagen ook een dag vrijaf krijgen. I sure hope so anders ga ik wel klagen hoor! ^-^

    Ik mag van mijn papa thuis blijven morgen, maar van mijn mama niet. Typisch. Ik hoop dat we snel vrij krijgen dan. Maar ik vrees er eigenlijk voor, want vast zijn tegen woensdag al die verwarmingen weer gemaakt ofzo.


    Some people make the world special just by being in it

    tip voor de kou is om een legging/maillot onder je broek aan te trekken.


    it's so empty living behind these castle walls

    Dat zuigt ._.


    I clicked my heels and wished for you.