• ja want ik zie afbeeldingen met: ik sta voor respect, en ik sta niet voor respect? dus huh? ;f


    Cowards die many times before their deaths.

    Poseidon schreef:
    Ik sta absoluut voor respect, maar ik vind het onnodig omdat te uiten met een emoticon waar ze amper naar kijken? Nee, dat is weer té.


    Ik geef je er gelijk in. Ik betwijfel sowiezo of het iets gaat uitmaken. Maar laten we het hopen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Sentiment schreef:
    (...)

    Ik geef je er gelijk in. Ik betwijfel sowiezo of het iets gaat uitmaken. Maar laten we het hopen.

    Ik weet denk dat het niks zal uitmaken.


    your eyes are like stars in the night.

    LadyBug schreef:
    De afbeeldingen 'Ik sta voor respect' heeft alles te maken met de 'week van respect', die we deze week houden op Q. Hier kun je meer info lezen.
    De afbeeldingen 'Ik sta niet voor respect' heeft te maken met een misverstand van gisteren.
    Wat zij zegt (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    xBUSTED schreef:
    (...)

    oke ik wil nu geen ruzie zoeken hoor maar ik wil ff duidelijkheid.

    Waarom denk jij dat die emoticon van jullie wel helpen dan ?
    Ik bedoel wat jij nu zegt slaat op niks


    Het verschil tussen een plaatje van wel respect en niet respect is dat je bij het plaatje van wel laat zien dat je het goed vindt dat iedereen in zijn waarde gelaten wordt,
    en bij het plaatje van geen respect laat je dus blijken dat je niet vindt dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden.

    'De mensen van niet' denken dat er nooit respect zal komen hier, maar door te zeggen dat ze tegen dat respect zijn zal het er inderdaad nooit komen.
    Dat bedoel ik dus met dat het niet helpt.

    En het is niet zo dat door die actie ineens geen ruzie meer is, maar het gaat wel om het gebaar van de moderators en de rest dat ze vóór het respecteren van elkaar zijn.


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Geke schreef:
    (...)

    Het verschil tussen een plaatje van wel respect en niet respect is dat je bij het plaatje van wel laat zien dat je het goed vindt dat iedereen in zijn waarde gelaten wordt,
    en bij het plaatje van geen respect laat je dus blijken dat je niet vindt dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden.

    'De mensen van niet' denken dat er nooit respect zal komen hier, maar door te zeggen dat ze tegen dat respect zijn zal het er inderdaad nooit komen.
    Dat bedoel ik dus met dat het niet helpt.

    En het is niet zo dat door die actie ineens geen ruzie meer is, maar het gaat wel om het gebaar van de moderators en de rest dat ze vóór het respecteren van elkaar zijn.

    Dat heb je nou goed gezegd. _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Geke schreef:
    (...)

    Het verschil tussen een plaatje van wel respect en niet respect is dat je bij het plaatje van wel laat zien dat je het goed vindt dat iedereen in zijn waarde gelaten wordt,
    en bij het plaatje van geen respect laat je dus blijken dat je niet vindt dat iedereen in zijn waarde gelaten moet worden.

    'De mensen van niet' denken dat er nooit respect zal komen hier, maar door te zeggen dat ze tegen dat respect zijn zal het er inderdaad nooit komen.
    Dat bedoel ik dus met dat het niet helpt.

    En het is niet zo dat door die actie ineens geen ruzie meer is, maar het gaat wel om het gebaar van de moderators en de rest dat ze vóór het respecteren van elkaar zijn.


    Ik denk inderdaad dat er hier nooit respect zal komen. Ik wil iedereen best respect geven, maar dat wil ik dan ook terug. En dat gebeurt vrij weinig. Respect week of geen respect week, respect is er toch bijna niet.

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 16:58 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Chased schreef:
    (...)

    Ik denk inderdaad dat er hier nooit respect zal komen. Ik wil iedereen best respect geven, maar dat wil ik dan ook terug. En dat gebeurt vrij weinig. Respect week of geen respect week


    Idd en nog er ff bij te voegen.
    Respect moet je verdienen!

    Sorry maar aan mensen die ik niet ken ga ik niet zomaar respect geven.
    Mijn mening, klaar.
    Daarom heb ik dit plaatje


    I solemny swear i am up to no good

    Sommige hier zijn inderdaad heeeel respectloos, en ik vind die afbeeldingen ook heel nutteloos maar misschien kunden die topics helpen? maar ik vind het eigenlijk ook niet echt aardig van jullie dat jullie dan afbeeldingen met geen respect hebben. ;x

    [ bericht aangepast op 4 jan 2010 - 17:09 ]


    Cowards die many times before their deaths.

    xBUSTED schreef:
    (...)

    Idd en nog er ff bij te voegen.
    Respect moet je verdienen!

    Sorry maar aan mensen die ik niet ken ga ik niet zomaar respect geven.
    Mijn mening, klaar.
    Daarom heb ik dit plaatje

    Iedereen die respect heeft naar mij, kan dat terug verwachten, de rest? daar doe ik tegen zoals ze mij ook behandelen.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Iedereen die respect heeft naar mij, kan dat terug verwachten, de rest? daar doe ik tegen zoals ze mij ook behandelen.


    Inderdaad. :Y)


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Cacharel schreef:
    (...)
    Iedereen die respect heeft naar mij, kan dat terug verwachten, de rest? daar doe ik tegen zoals ze mij ook behandelen.

    daar habt du gelijk in :Y)


    I solemny swear i am up to no good