• Karina weet als geen ander hoe het is om een buitenbeentje te zijn. Ze doet haar best om zich te redden in haar eentje, maar dankzij haar vrijwel niet bestaande sociale vaardigheden, lijkt alles telkens in de soep te lopen.
          Wanneer dingen weer eens mis lijken te gaan, zoekt ze haar enige uitweg op; het bos aan de rand van de stad. Maar waar een boswandeling normaal ontspannen en vredig is, eindigt deze in turbulente reis naar een onbekende wereld waar ze midden in een levensbedreigend conflict terecht komt.



    “Maar jullie horen niet te bestaan…”
    “Net zoals jij, schoonheid, maar hoor je mij klagen?”



    Doet mee aan SotY 2018.
    Thema: Zoektocht.
    Onbekende Personen.
    Fantasy (Elven).

    [ bericht aangepast op 28 juni 2018 - 16:08 ]

    (Elven) Ohhhh I'm in! Waar gaat het verhaal precies over?

    Klinkt zeer interessant haha, en past geloof ik ook precies in mijn straatje, dus mijn abo heb je! *O*


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    (Elven) Ohhhh I'm in! Waar gaat het verhaal precies over?

    Klinkt zeer interessant haha, en past geloof ik ook precies in mijn straatje, dus mijn abo heb je! *O*

    Ik kan niet te veel zeggen waar het over gaat, want ik ben bang dat ik spoil! :'D Maar er zitten elven in, goede en slechte - en Karina komt daarmee in aanraking. :Y)

    Ik word echt blij van jouw enthousiasme dus dankje haha! ^^

    Proloog staat ondertussen al online. ^^

    OO1

    OO3

    OO4

    OO5

    OO6

    OEHH als ik meer tijd heb ga ik dit lezen!


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    M0NA schreef:
    OEHH als ik meer tijd heb ga ik dit lezen!

    Leuk! ^^

    OO7 (helaas gaat het niet over Bond)

    Eventjes dit topic volgen voor je updates haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    OO8!
    Het eerste teken van een stukje actie is begonnen. :Y)

    Ik heb een Pinterest Bord aangemaakt waar ik een beetje de sfeer van het verhaal in ga stoppen. ^^ Zal hem regelmatig updaten, naarmate het verhaal vordert.