• De stelling van vandaag luidt:
    Klassieke muziek is suf.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    I clicked my heels and wished for you.

    Oneens, klassieke muziek helpt me ontsnappen.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ik wordt er agressief van. --'' Net als bij jogamuziek.
    Mijn tante heeft heel de dag klassiek op staan, ik vind het toch zo saai! Ik vind muziek leuker met een beatje en een normale stem. Niet zo'n überhoge. Maarja, dat is mijn mening.


    dress me, i'm your mannequin.

    Klassieke muziek kan mooi zijn


    Got up on the wrong side of life today

    Oneens. Dat licht er eigenlijk nogal aan wat voor klassieke muziek het is. Piano vind ik heel mooi, andere instrumenten vind ik weer totaal niks.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    het is niet suf nee,

    Oneens.


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Rosebeat schreef:
    Oneens. Dat licht er eigenlijk nogal aan wat voor klassieke muziek het is. Piano vind ik heel mooi, andere instrumenten vind ik weer totaal niks.


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Hangt van de soort af


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    alst op klassiek gebied is hou ik enkel van klassieke metal, ook wel van die oude folk instrumenten of een doedelzak benk ook wel voor te vinden :)

    Oneens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    LadyBug schreef:
    Nee, vind ik niet. Veel van de hedendaagse muziek is afgeleid van klassieke muziek.

    nee,

    anders had wind- naruto

    nie bestaan :P

    xxx


    Don't stop believing, and you will be happy

    Oneens, het is soms leuk om naar te luisteren. Maar ik luister eigenlijk nooit naar klassiek. Gewoon omdat andere muziek mij meer aantrekt.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    niet alle...

    Papercut schreef:
    Ligt eraan, sommige stukken vindt ik vreselijk suf maar andere dan weer geweldig.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.