• Ik heb een Navel Piercing en een Lippiercing soals Tom(H).Ik wil als ik 15 ben Of een Tongpiercing erbij of nog een piercing in me lip zodat het een Snakebite wordt!

    waar hebben Jullie Nou piercings of willen Jullie het?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Ice-cream Rockt more than you x3

    tattoo's ben ik nu mn 2 sleeves aant zetten, tegen december mijn rug en tegen april mijn benen vol

    Ik heb er geen, maar ik wil een navelpiercing.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik heb er geen.
    Maar ik wil:
    Industrial(als dat kan met m'n oor)
    Vertical Industrial
    Nape

    Wenkbrauw
    Spiderbite

    Maar die laatste twee zijn in m'n gezicht, dus daar zou ik misschien toch spijt van krijgen...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Snakebites. En ik hád een neuspiercing, maar die was uitgescheurd. (krul)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik had ook een industrial maar die was .....klote xD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik heb nooit piercings gewild omdat ik ze nooit vond staan, maar toch wil ik een tragus. Die gedachte sluimert al een tijdje in m'n hoofd rond. En zo veel problemen zal het denk ik niet met werk veroorzaken.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb er geen maar wil hem liks onder me lip
    de naam weet ik ff niet

    [ bericht aangepast op 29 sep 2010 - 20:24 ]


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Ik heb een helix piercing (In je kraakbeen, boven in je oor) & ik wil wel een neuspiercing. Maar ik weet nog niet of ik het wel ga doen


    Live life limitless.

    Ik heb een navelpiercing. En ik wil het allerliefst een piercing onder mijn lip, je weet wel, (kent niet veel van piercings) maar dat staat me niet volgens mij. Dus ga ik een tongpiercing nemen. Al zeg ik dat al lang, en mag ik het ook, ik heb een mijn beste vriendin beloofd dat we die samen gingen laten zetten, maar ze mag niet. Dus blijf ik nog maar een paar jaar wachten tot ze mag speciaal voor haar.


    Some people make the world special just by being in it

    ik heb er geen ik wil heel misschien een monroe of lippiercing...


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik neem 24 februari een lippiercing rechts OF snakebites. Ligt aan mijn budget en of het staat.. Dat ga ik binnenkort even uittesten met nepringetjes. :]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb er een in mijn wenkbrauw :). Ik denk niet dat ik er meer zal nemen. In ieder geval voorlopig niet, want dan is mijn pa het er niet mee eens :').

    Ik wil een lippiercing. ^^


    Let the Night embrace you

    Geen.. Wil lip piercing (:


    My heart is yours and so am I

    ik heb op moment 5 tattoo's, 3 dermal anchors (komen er nog 3 bij) en stretches van 1 mm xD... pas mee begonnen...