• Ik heb het afgetrapt op school vandaag. :')

    De verwarming werkt sinds gisteren niet meer bij ons op school. Omdat we toen al in ijskoude lokalen hebben gezeten was ik naar het secretariaat geweest want de 5&6&7 jaren mochten naar huis. Zeiden ze tegen mij. 'Ze zijn naar huis mogen gaan zodat jullie warm kunnen zitten.' ik werd daarop kwaad want als het aan mij ligt, één klas naar huis allemaal dan. Ik zeg van 'Ja, gellie zit wel warm éh. Klotewijf' en ik ben weg uit dat secretariaat.

    Ik ben vandaag naar school geweest met de bedoeling alleen maar te blijven als het warm ging zijn. Wij werden in een lokaal gestopt van 13 graden. >< Ik weer naar het secretariaat. Daar zeiden ze dat ze dat niet konden controleren en dat de volgende klas warmer zou zijn. Ik geloofde dat niet en ben dan nog met vier andere mensen gewoon naar huis gegaan.

    Nu hangt er een strafstudie of schrosing boven mijn hoofd. Mijn ma zegt dat ik die niet mag doen. Ze vind ook dat wij, leerlingen warm moeten zitten. En drijgt om de krant of tv erbij te halen. :')


    We'll never be as young as we are tonight

    Gelijk heb je.
    Oehoeh, dan zien we jou op tv ;d

    Ik zou precies hetzelfde doen. Alleen zou bij mij dan ook meteen de hele klas naar huis gaan :Y)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Haha.
    Ik heb dit jaar nog niet anders gedaan dan spijbelen. :')
    Voelt wel leuk he. ^^
    Ik ben meer thuis geweest dan in school en heb meer lessen gemist da gevolgd, haha.
    Nu zit ik alweer thuis.
    Ik zie het niet zitten nog te gaan! --'
    5 mei is nog veel te ver weg, godverdomme!
    Ik ga niet meer, nah! ><'
    Ik ben daar bang ...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik zou hetzeflde hebben gedaan. Maar bij ons deden gister ook de verwarming niet, en de hele school werd naar huis gestuurd.. Dan vind ik het echt nergens op slaan dat een deel van jou school mocht gaan, en de rest niet. :/


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Je hebt gelijk. Als ik jou was was ik ook allang naar huis gegaan ;o

    Onze lokalen waren voor de vakantie standaard niet warmer dan 12 graden ='D
    Nu is het er alleen opeens bijna 26 graden en dat is net een tikkeltje te warm >.<


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zit lekker aan de warme kant van de school. :Y)
    Hoewel ze wel de ramen openzetten. (6)


    everything you imagined, and more...

    Haha, als ik dat zou doen, zou het een ander verhaal geweest zijn bij mijn moeder ='D


    Only losers can act the way you do

    Je hebt wel gelijk hoor, een klaslokaal mag niet zo koud zijn >< heb ik ook wel eens gehad, dan gaan mensen alleen maar kloten en ik denk niet dat dat de bedoeling is van school? :'DD


    Destroy what destroys you.

    brrr


    Crazy girl...

    Ik wil jou op tv zien:9~


    En waarom kwam je niet hallo zeggen ?(cat)


    The soul needs autumn.

    Dan mag je wel met een jas en muts opzitten!! :P


    Crazy girl...

    NJ schreef:
    Ik wil jou op tv zien:9~


    En waarom kwam je niet hallo zeggen ?(cat)

    Sowry hun. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Ghaha :'D

    OverMyHead schreef:
    Ik zou precies hetzelfde doen. Alleen zou bij mij dan ook meteen de hele klas naar huis gaan :Y)


    Protège moi de mes désirs.