• De ene tiener leeft in het wereldje van rijkdom. De nieuwste technologie, de duurste kleding en de meest opvallende wagens. De andere tiener leeft in het wereldje van armoede. De achterbuurten, vechtpartijen en bendes zijn geen onbekend terrein. Deze twee werelden zijn dan ook altijd vrij gescheiden gebleven. Tot nu. Een kleine maar beruchte school, Jefferson High, vlakbij de grootste achterbuurt van Californië brand volledig af en in een klap hebben alle scholieren geen plek meer. Dit tot een andere school hulp aanbied. Willow Creek High School. Een relatief nieuwe, enorme school in een veel betere buurt met nog plek zat. De hulp wordt natuurlijk snel aangenomen, maar was dat nou wel zo'n goed idee. Twee werelden komen bij elkaar te staan. De wereld van de keiharde tiener die er alles aan doet om staande te blijven.. En de wereld van de rijke tiener die geeneens een goed beeld heeft van het wereldje buiten hun eigen. De vechters tegen de Elite, al kan het leven van beide nooit helemaal perfect zijn.. Hoe reageren de twee groepen op elkaar? Kunnen de enorme verschillen tussen die tieners wel een gezonde leeromgeving omhoog houden? Of was dit hele plan nooit een goed idee geweest...


    • Tieners van Willow Creek High School
    ~ Isabella Eleana Thomassen|17||1.2 - Shadowsinger
    ~ Madison Sofie Caldwell|18|Wildchild|1.6 - Shadowsinger
    ~ Roxanne "Roxie" Kinsey Burnett|18||1.9 - Taeralsahfer
    ~ Bella Georgina Lodge|17|New Girl|1.9 - Maluma
    ~ Isaiah Felix Fuller|17|Social butterfly|1.3 -Solmeron
    ~ Colin Graham Lewlyn|18|Heartbreaker|1.5 - Taeralsahfer
    ~ Kioshi Hara|18|spoiled little brat|1.10 - Salaryman

    • Tieners van Jefferson High
    ~ Annabeth Ashtyn Oksana|17|Levengenieter/Dealer|1.6 - Weegie
    ~ Jazmín Valeria Fuensanta|19||1.8 - Rasalghul
    ~ Sam Curtis|17|Fraudeur|1.10 - Salaryman
    ~ Tyler Jay Santiago|19|Badboy/Criminal|1.1 - Maluma
    ~ Dantae Cross|19|(Street)Fighter|1.4 - Rasalghul
    ~ Owen Bell|18|Badboy/stoner/skater|1.3 - h1gh
    ~ Miska Sepi Castle|17|Gypsy Nerd|1.6 - IrisWestAllen
    ~ Sami Abdalla|19|Bende/mysterie|1.7 - h1gh
    ~ George Jayden Burnett|19|Double trouble|1.9 - h1gh

    • Regels •
    ~ Schrijf minimaal 200 woorden per post
    ~ Geen perfecte personages
    ~ Hou het realistisch. Een tiener zal niet nu al de baas zijn van een miljoenenbedrijf of een bendeleider
    ~ Minimaal een keer per week reageren, dit is makkelijk haalbaar. Als dat voor een bepaalde reden niet kan, meld het dan gerust.
    ~ Een reservering blijft een week staan! Als je langer de tijd nodig hebt, meld dat dan
    ~ 16+ situaties zijn toegestaan
    ~ No fights! In de RPG zelf mag dit natuurlijk wel.
    ~ OOC tussen haakjes of in het praattopic!
    ~ Twee personages per account. Het liefst een jongen en een meisje.
    ~ Bij veel belangstelling kunnen er meer rollen vrijkomen! Dit is alleen als vrouwen en mannen gelijk zijn.
    ~ Weet zeker dat je mee wilt doen. Ik wil niet dat dit na twee dagen al dood loopt.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2018 - 19:52 ]


    El Diablo.

    MT


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Shadowsinger schreef:
    MT


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    -- Mine.

    Ik ga proberen vandaag met Dantae te posten en zal dan Ann erin verwerken. ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mt


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Rasalghul schreef:
    -- Mine.

    Ik ga proberen vandaag met Dantae te posten en zal dan Ann erin verwerken. ^^


    Volgens mij is Jazmin ook!!
    Edit; of ik ben.... Ik ga zo even checken :Y)

    [ bericht aangepast op 16 jan 2018 - 11:31 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    h1gh schreef:
    (...)

    Volgens mij is Jazmin ook!!
    Edit; of ik ben.... Ik ga zo even checken :Y)


    Oh shit, ja. Ik was helemaal in de veronderstelling met haar al gepost te hebben, maar volgens mij is dat niet gebeurd. Zij volgt tegelijk met Dantae dan.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Heerlijk hoe Ann zo creatief is met haar scheldwoorden :')
    Japanse pannekoek, origami pinda. Hoe kom je erbij :')


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Taeralsahfer schreef:
    Heerlijk hoe Ann zo creatief is met haar scheldwoorden :')
    Japanse pannekoek, origami pinda. Hoe kom je erbij :')


    Ik vind het zo geweldig om met haar te schrijven, omdat ze totaal niet zoals ik is. Ik zou dat zegmaar nooit doen en zou diegene waarschijnlijk geduldig hebben geholpen, terwijl ik hem in mijn hoofd wel een beetje een vreemde knakker zou vinden. Oh - men, ik vond de scheldwoorden zelf wel hilarisch.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ging eigenlijk al helemaal stuk om Japanse pannenkoek, en net toen ik origami pinda las moest mijn vriend niezen en kreeg ik een twee minuten durende lachbui :p


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    I love Ann haha, and with me does Dantae ^^

    [ bericht aangepast op 18 jan 2018 - 20:07 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Meisner -> Weegie


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Japanse pannenkoek X'DD


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik krijg de indruk dat deze langzaamaan aan het doodbloeden is en daarom vroeg ik me af of het niet leuk zou zijn om een skip van anderhalve maand te maken?
    Dan kunnen bepaalde dynamieken tussen personages al heel wat veranderd zijn, waardoor het toch weer wat nieuw aanvoelt, en zit je misschien ook minder vast aan personages die niet meer actief zijn.

    Idk, het is maar een suggestie.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Wat mij betreft is dat een goed idee. Ik zou het jammer vinden om deze rpg dood te laten bloeden.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Ik vind het prima c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered