• Vanaf donderdag komt het programma "Wie is de mol?" weer op de Nederlandse televisie. Dit jaar gaan ze naar Japan en doen de volgende personen mee;
    Arjen Lubach
    Barbara Barend
    Erik van der Hoff
    Frits Sissing
    Hind Laroussi Tahiri
    Kim Pieters
    Loretta Schrijver
    Manuel Venderbos
    Sanne Vogel
    Tim Akkerman



    Over het programma;

    De opdrachten zijn spectaculair, angstaanjagend of ontroerend, maar altijd intrigerend. Nodig zijn: inventiviteit, stressbestendigheid, intelligentie, inzicht, lef en bovenal mensenkennis.

    De kandidaten voeren negen weken lang deze opdrachten uit om gezamenlijk de prijzenpot te spekken. Met de aanwezigheid van een mol – een saboteur - in hun midden is dat voortdurend een lastige klus. Samenwerken en vertrouwen onder de kandidaten is er niet altijd bij. Want hoeveel vreugde er ook is over het slagen van een opdracht, de dreiging van de mol blijft aldoor voelbaar. Wie de mol is houdt ook de kijker zijn greep, want een slimme kijker kan ontdekken waar en hoe de mol saboteert. Slaagt een opdracht, dan verdient de groep geld voor de groepspot. Om de proeven tot een goed einde te brengen, moeten ze samenwerken en elkaar vertrouwen. Alleen: wie is te vertrouwen en wie niet? De mol is altijd onder hen en probeert de opdrachten te saboteren, zodat er geen geld wordt verdiend voor de pot.


    Zelf volg ik het al jaren en ben inmiddels verslaafd.
    Wie gaat ook kijken? :]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 19:35 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Slotje, dubbeltopic


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg