• Nou, ik had laatst zo economie 2 -dat is 1 uurtje in de week toegepaste economie ofzoiets-. En dat is echt zo'n les waarbij je niets hoeft te doen, en dus gewoon driekwartier gaat zitten praten. En die leraar gaat gewoon rustig meedoen.
    Maargoed, we waren een beetje melig bezig met handje klap, en op de een of andere manier kwamen we op het idee vage trucjes met onze armen te gaan doen. En toen ging ik met mijn pink knakken, de hele tijd achter elkaar enzo.
    Maargoed toen zei die leraar dus: 'HA! Als iemand zijn elleboog kan likken, mag die weg. Dat is gewoon onmogelijk!'
    En Leonie, die achter mij zit, die kon dat dus. Die ging daar even lekker onder die les aan haar elleboog zitten likken. En toen mocht ze dus weg, en die leraar kreeg vet een rood hoofd, haha (krul)

    Kunnen jullie vreemde dingen met je armen/voeten/andere lichaamsdelen? :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik kan mijn neus likken? (nerd)


    sic itur ad astra

    Ik kan hélémaal niks.
    Iedereen die ik ken, kan zon gootje maken met z'n tong, weetjewel.
    Maar ik kan dat géwoon niet.
    En ik ging een keer heel droog m'n elleboog proberen te likken, maar het lukte niet. :3


    Smiling but close to tears.

    Ik kan mijn arm heel raar buigen :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik kan met m'n ogen trillen. Daar is een naam voor.. Nos nog wat. Iemand opende daar eens een topic over :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Me neus likken xD

    en de echte Joga houding.. je weetwel met je voeten XD

    en ik kan me pink splitsen (heel ver *een kwart*) van mijn ringvinger. xD


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Crush schreef:
    Ik kan hélémaal niks.
    Iedereen die ik ken, kan zon gootje maken met z'n tong, weetjewel.
    Maar ik kan dat géwoon niet.
    En ik ging een keer heel droog m'n elleboog proberen te likken, maar het lukte niet. :3


    Only losers can act the way you do

    Zaitsev schreef:
    Ik kan met m'n ogen trillen. Daar is een naam voor.. Nos nog wat. Iemand opende daar eens een topic over :']
    Nystagmus. :Y) Maar als je dat op commando kan is het dat niet, volgens mij. Want nystagmus is een oogaandoening dat je ogen zogoed als constant trillen. Dat is een kortsluiting in de hersenen waardoor je je niet op één punt kan concentreren, zei de oogarts.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 21:14 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik kan mijn tenen likken wahaha :'D ik bedoel aanraken met mijn neus. xD

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 21:17 ]


    You can run but not hide

    Prada schreef:
    Ik kan mijn tenen likken wahaha :'D ik bedoel aanraken met mijn neus. xD

    the same here, maar dat is ook echt het enige wat ik kan ghehe (krul)


    T O K I O H O T E L < 3

    Als ik mijn arm op een bepaalde manier schud, krakt die elke keer zachtjes. ;3


    Let the Night embrace you

    OOOOOOOOOOOOH ik zou ook echt mijn elleboog willen likken !! Ik wil weten hoe je vriendin dat heeft gedaaan !!!

    [ bericht aangepast op 6 feb 2010 - 21:40 ]


    The perks of not having a social life starring me and tumblr.

    Met een bepaalde beweging kan ik mijn teen knakken ;$. En als ik mijn rechter arm heen en weer daar, maakt ie een zacht knakje.


    All the right friends in all the wrong places.

    ik kan mijn tong dubbel vouwen, en 'm dan zo laten zitten.
    het ziet er echt vaag uit


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik kan mijn pink op een vage manier buigen, maar dat komt omdat ik goede vingercontrole heb. Whaha dat klinkt even fout :"D


    your eyes are like stars in the night.

    Ik kan mijn pink laten 'knakken' nadat ik er een bal tegen kreeg (A). Ohjah, and ik kan ook nog iets raars met mijn tenen, maar dat kan mijn pa ook.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]