• Omdat ik eíndelijk niet meer verliefd ben op die ene persoon. Eindelijk heeft mijn hart begrepen dat ik hem moest loslaten, hem eruit laten gaan en hem nooit meer binnenlaten. Ik hield veel van die jongen. Zielsveel. Ik was echt niet normaal verliefd. Maar nu, eindelijk, na 5 maanden smoorverliefd zijn, voel ik niets meer. Geen haat, geen liefde. En daarom ben ik nu wel trots op mezelf. Ik ben hem 'vergeten.' _O_

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 20:29 ]


    Only losers can act the way you do

    Mooi:) Congratzz<3


    Why don't you break my heart

    Proficiat!
    Ik weet hoe moeilijk het is, ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Eindelijk. Het is dan ook een rotzak ;x


    Some people make the world special just by being in it

    Gefeliciteerd! ^^

    Mij is het ook gelukt na bijna 1 1/2 jaar. x;


    everything, in time

    Proficiat ;) It took me like 2 full years x)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Kan je me vertellen hoe je dat voor elkaar gekregen hebt? Ik wil ook :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    Kan je me vertellen hoe je dat voor elkaar gekregen hebt? Ik wil ook :'D
    Het gaat een heel verhaal worden, haha. :'D

    Hij was heel grof tegen mij de laatste dag voor de kerstvakantie. Ik ging kapot. Thuis, in mijn bed, achter de laptop huilde ik stilletjes terwijl ik aan iedereen die ervan wist mijn verhaal vertelde. De tranen waren eruit, mijn verhaal was verteld. Het enigste wat nog in me schuilde van gevoel was pijn en woede. Fysieke pijn aan mijn hart, en een enorme haat aan die gast. Ik ging me afreageren in een sneeuwballengevecht met mijn broer en liet alles bezinken.

    De haat bleef. Totdat ik echt plezier maakte met mijn vrienden. Ik begon hem stilletjes aan te begrijpen waarom hij zo deed. Maar dan kon hij nog altijd vriendelijk doen. De haat was weg, grotendeels. Toen voelde ik weer dat ik nog van hem hield, dat ik hem miste. Ik ging skiën in Peer (indoorskipiste), als je skiet kun je nu eenmaal aan niets anders denken aan 'Niet vallen, nu op dit been leunen,...' Mijn hart en mijn verstand waren al die maanden in een strijd, als ik zo kan noemen. Ze spraken elkaar tegen. Mijn gevoel begon minder moeilijk te doen en legde zich langzaam aan neer bij het feit dat ik hem moest vergeten.

    Het laatste weekend van de vakantie, wist ik niet waar ik stond. Ik wist niet of ik nog verliefd op hem was of niet. Vandaag zag ik hem voor het eerst in twee weken. Ik was bang voor dit moment, het moment dat ik hem in zijn ogen ging kijken, het moment wanneer normaal mijn hart een sprongetje maakt. En ik voelde niets meer. Geen haat, geen liefde. Toen was ik heel blij.

    Conclusie; Als je door een eigen ervaring (als hij de klootzak uithangt tegen jou) weet dat hij eigenlijk een rotzak is i.p.v een lieve gast, zal dat pijn doen. Maar dan beseft je hart wel veel eerder dat je met de verkeerde hebt te maken. Zo vergeet je hem langzaam aan. Bij mij heeft het 4 maanden geduurd vooraleer dit moment er was. Twee weken voor het beseffen en verwerken. Maar dat komt vooral omdat ik wat op mijn lever lag, eruit werkte. Wenen, vertellen, afreageren, plezier maken,... Dit versnelt dat proces alleen maar. Krop dus niet alles op, want dat is slecht. :3

    [ bericht aangepast op 5 jan 2010 - 21:14 ]


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    (...)Het gaat een heel verhaal worden, haha. :'D

    Ten eerste wil ik even zeggen dat is het superlief vind dat je zo'n lange reactie hebt getypt (:
    Maar ik snap dat stukje: 'Conclusie; als je begint te beseffen dat jouw eigen leugens die je geloofde, echt wel leugens zijn, doormiddel van eigen ervaringen -anders blijf je je leugens geloven-, zal je gevoel stoppen met geloven dat hij geweldig is.' niet :x
    Maar ik ben wel blij voor je dat je hebt beseft dat je niet meer verliefd op hem bent (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    (...)
    Ten eerste wil ik even zeggen dat is het superlief vind dat je zo'n lange reactie hebt getypt (:
    Maar ik snap dat stukje: 'Conclusie; als je begint te beseffen dat jouw eigen leugens die je geloofde, echt wel leugens zijn, doormiddel van eigen ervaringen -anders blijf je je leugens geloven-, zal je gevoel stoppen met geloven dat hij geweldig is.' niet :x
    Maar ik ben wel blij voor je dat je hebt beseft dat je niet meer verliefd op hem bent (:
    Dat dacht ik al. (nerd)
    Ik dacht dat hij geweldig, lief, en weet ik veel wat allemaal was. Terwijl hij eigenlijk een rotzak is. Dus ik geloofde mijn eigen leugens. Als je zelf meemaakt dat hij wel effectief zo'n klootzak is (dus als hij de klootzak uithangt tegen jou), zal dat hard aankomen. Maar dan zal je hart/gevoel wel eens zo snel beseffen dat je op de verkeerde verliefd bent geworden. Denk ik :'D


    Only losers can act the way you do

    151209 schreef:
    (...)Dat dacht ik al. (nerd)
    Ik dacht dat hij geweldig, lief, en weet ik veel wat allemaal was. Terwijl hij eigenlijk een rotzak is. Dus ik geloofde mijn eigen leugens. Als je zelf meemaakt dat hij wel effectief zo'n klootzak is (dus als hij de klootzak uithangt tegen jou), zal dat hard aankomen. Maar dan zal je hart/gevoel wel eens zo snel beseffen dat je op de verkeerde verliefd bent geworden. Denk ik :'D

    Oh zo, ik snapt het al (:
    Dankjewel
    (flower)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Rosebeat schreef:
    (...)
    Oh zo, ik snapt het al (:
    Dankjewel
    (flower)
    Graag gedaan. (:
    Veel succes met die jongen/meisje te vergeten, het zal wel lukken, ooit! _O_


    Only losers can act the way you do

    Ik ben nog steeds niet helemaal over HEM...
    En het is al fucking 3jaar lang -zucht-
    Weetje hoe hij een beetje uit mijn geheugen raakt?
    Door zoals elke puber een idool te hebben...die opeens heel aantrekkelijk wordt...

    Wat ook niet echt de oplossing is,maar jah- ik haat HEM.


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Goed van je :'D Ik vind trouwens dat je die conclusie echt heel mooi hebt beschreven. Dat wou ik ook nog even zeggen :'D

    Go Emilie ahaha ahaha ! [/cheerleader]

    Nee, ik ben echt blij voor je ;D


    - hoi ;D

    Ik weet zelf hoe moeilijk het is, ik ben echt blij voor je!


    your eyes are like stars in the night.