• heyy!!

    zoals sommigen misschien al weten ga ik al mijn sery's verwijderen en 1 nieuwe sery maken waar ook rollen van zijn dus hier is het idee en de rollen
    mensen die nog een rol voor zichzelf weten magen dat altijd zeggen xD

    het idee is:
    Bill en Tom zijn 9 (Bill is nog blond) door dat hun ouders gaan schijden zijn ze kwaat op hun ouders. op een dag is Bill zo kwaat op Simone dat hij tegen haar begint te roepen en tegen haar scheld, en zonder dat Simone het door heeft slaat ze Bill en loopt dan weg. Bill schrikt ook heeft zijn eigen moeder hem nu echt geslagen, hij pakt zijn spullen en gaat zonder dat iemand het door heeft weg
    gaan ze hem vinden?
    waneer?
    en wat met Tom ?


    rollen:
    bf Bill JosienXBill
    Bf Tom tomxdymxbill
    baas van Bill RainxBow
    lief van gustav NoBullshit
    lief van georg KimxBill
    Bill zijn beschermengel (meisje maar doet iets bijzonder voor Bill) PrincessXsp
    Tom zijn beschermengel (ook een gewoon meisje maar doet iets bijzonder JoyceLoveTom


    dit wil ik graag weten

    naam
    leeftijd
    karakter
    tatoe
    pirsings
    tekstje
    foto


    wat vind je van het idee?
    waarom wil je rol xD


    veel geluk en ik hoop dat het een mooi idee is


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    Lief gustav !! info kOmt :D

    naam Liindsey

    leeftijd 19

    karakter Lief,grappig

    tatoe neej

    pirsings in lip

    tekstje
    haii^^ iCk ben Lindsey,19 jaartjes oud,ben een persoontje dat alles zegt zonder na te denken,en zeg ook wat ik denk,mensen vinden me ook lief,en vinden dat ik goed kan luisteren,ik kan ook heel koppig zijn,en wil meestal mijn zinnetje,maar ga maar eens,bye!



    foto http://i226.photobucket.com/albums/dd124/pinkkandy/scene%20girls/15.jpg


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Billyboys beschermengel!!!:P
    naam: Darlien

    leeftijd: euhm,, zulle we effe valsspele 17xD

    karakter: lief, is enkel kwaad mt reden, kan NIET tegen ruzie en is heel geliefd by anderen en ook zeer betrouwbaar:P

    tatoe: geen

    pirsings: 1tje in haar rechteroor vnboven

    tekstje:wat bedoel je met tekstje??:S

    foto: kyk maar es in myn fotoboek:P

    Xx(K)

    is heel hartelijk,, zal nooit iemand kwetse (tog nie op de directe manier),, wilt wel dat mense het begrype als ze iemand niet egt moet,, kan er EGT EGT EGT niet tegen als mense liege of haar kwetse,, geheimen houde is helemaal iets voor hoor,, ze is vn t praatvolle type maar tog ook een goede luisteraar

    Ouders: de ouders zyn heel streng,, ze mag niet veel, maar als ze kan bewyze dat e het wel aankan begint ze steeds meer te mogen enzo... Ze heeft een oudere broer en zus,, beide 2 jaar ouder als haar en een tweeling,, ze werd altyd wat achteruit geduwd door hun,, ze voelde zich soms niet thuis by haar zus en broer,, ze verschillen totaal...

    woonplaats: komt oorspronkelijk uit België maar studeerd nu in duitsland (want dat vin ze een coowl

    land) en is van plan om same mt haar AAABF een appartement te hure en in duitsland te blyve wone...

    naam: Josien

    leeftijd: 8 (bill en tom zijn tog 9)

    karakter: Lief, schattig, verlegen

    tatoe: Geen

    pirsings: geen

    tekstje: Heeii ik ben Josien de bf van bill.. hijiseen schat van een jongen.. verder ben ik eigenlijk niks belangrijkt vergeten te vertellen, owja ik ben geadopteert.

    Xx Josien

    foto


    http://i18.photobucket.com/albums/b136/TiramisuKeuken/buitenverkleind.jpg


    Loulou ik hou van jou<3

    bf tom

    naam: dymm

    leeftijd: 8 (bill en tom 9 ^.^)

    karakter: lief,soms brutaal(A),behulpzaam, beschermd vrienden ! enz...

    tatoe: nee

    pirsings: navel en tong

    tekstje: haay :D Ik ben dus dymm, de bf van tom. :D ik ben 8 jaar. ik zit in de zelvde klas als tom ... ik heb overlaast een navel piercing en een tongpiercing gekregen van men ouders :D later krijg ik snikebites :D njh daar genoeg over (A) ik haat mensen die me bf uitschelden ! of z'n broer ^^ ik zelf heb geen zus of broer :( ik heb zo m'n eigen styl ...en voor de rest nix bijzonder xD
    en da was het zo xD verander het maar zu als het nodig is ;)

    foto: kijk es in m'n ftoo boek ;) an anders .... kwn xD

    x

    Tom zijn beschermengel:

    naam: Joyce

    leeftijd: 15 (ouder mag voor in verhaal)

    karakter: hyper, soms wel stil, behulpzaam, soms brutaal xD, vaak verlegen..

    tatoe: Nope

    pirsings: alleen oorbellen

    tekstje: Heey ik ben Joyce. Ben 15 jaartjes. Ik ben vaak wel verlegen en stil, maar altijd wel behulpzaam.. vaak ben ik hyper en moet ik gewoon even de kamer rond springen.. en even gillen uit het openstaande raam (is echt zoxD)
    groetjesss.. :D

    foto:
    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=76758


    Nvt

    naam ; Fabienne



    leeftijd ; 20



    karakter Uhm.. maak graag grappen, lach altijd en heb last van ochtendhumeur..



    tatoe ; nope.



    piercing ; ja



    tekstje ; heyy!! mensjes

    ik ben Fabinne ik ben 20 jaar ik hou echt van mijn vrienden ik heb samen met een vriend van mij een bedrijf maar onze vriendschap is er slecht aan toe, maar goed ik ben dus de baas van Bill het is een schat van een jongen. maar als ik hem soms zie rond lopen denk ik dat er iets is! hij woont in het bedrijf omdat hij niet naar huis wil.

    ik ben normaal heel lief maar soms echt om te vermoorden maar dat gebeurt alleen als je aan mijn vrienden komt .

    maar goed ik hoop dat Bill ooit zegt wat er met hem is.

    ow ik moet gaan werken daag

    XxX ...




    foto ; kijk hier maar x] anyway, moet het van mezelf zijn? >< nouja ik hoor het wel..



    http://fabie-94.hyves.nl/fotos/441512012/0/5cJM/



    ×3


    ze graakt niet op formum RainxBow wil wel mee doen


    Today Is Today, Don't Live Tomorrow

    naam Kim

    leeftijd 19

    karakter lief brutaal koppig eigenwijs

    tatoe geen

    pirsings tong en onderlip

    tekstje
    Alowha

    Ik ben dus Kim.Ik ben 19 jaartjes oud.Ik woon bij me ouders en me erg irritante broertje egt een etter soms.Tering als je ook maar aan zijn speelgoed komt dan is het raakt want hij gaat dan egt keihard krijsen dat zo wat je trommelvliezen breken egt niet normaal meer met dat irritant joch.Mijn muzieksmaak is rock en metal of natuurlijk iets in die richting.Mijn style is rockchick en skater soms heb ik ook wel hele sexy kleding aan maar dat is alleen om jongens een beetje te verleiden.Erg fijn om soms wijde kleding te dragen als je geen zin hebt in strakke kleding.Ik heb 2 piercings eentje in mijn tong en eentje onder mijn onderlip.Ik kan lief koppig eigenwijs en brutaal zijn en de jongens zeggen dat ik erg sexy ben.Oh ik was vergeten dat ik soms last heb van een ego.Zeggen ze.Ik hou van shoppen naar het strand gaan en ik hou van uitgaan om lekkere jongens te spotten en natuurlijk te vangen als je snapt wat ik bedoel.Ik heb haat aan school zoals iedereen hier denk ik nee dat weet ik wel zeker.Ciao moet gaan want ik ga shoppen met een vriendin(K)

    -XxX- Kim

    foto http://img224.imageshack.us/img224/4826/kaley24bq8xr.jpg