• Want ik ga nu pas leren voor morgen. Ik begin maar met het bereiden van steriele oogdingen enzo x'D Ik ging net het boek zoeken, zat hij nog in de verpakking en ik zit al anderhalf jaar op die school. Wish me luck, ik moet blz 167 tot 182 en dan nog het oog uit mijn hoofdje leren.


    Your make-up is terrible

    Succes. :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Succes, wens jij mij dan ook succes? Ik moet 27 planten uit mijn hoofd kennen. Latijnse naam, kenmerken enzovoort. Vrijdag pas gelukkig.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2010 - 21:03 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    Succes, wens jij mij dan ook succes? Ik moet 27 planten uit mijn hoofd kennen. Latijnse naam, kenmerken enzovoor. Vrijdag pas gelukkig.


    Succes x'D Ik haat latijnse namen. Ik moet het verschil onthouden tussen Oculogttae en Oculentae en ook nog uitspreken ;x


    Your make-up is terrible

    Daar moest je inderdaad echt eerder mee beginnen. Heel veel sterkte en succes. 0_0


    "I shut my eyes in order to see.'

    Saviour schreef:
    Succes. :'D


    Just a simple "I love you" (:

    Heel veel succes ;o

    Ik leer ook altijd op het laatste moment xD eerlijk gezegt blijft da by my beter hangen x3 maar succes!


    The Truth is always merciless

    Nid schreef:
    Daar moest je inderdaad echt eerder mee beginnen. Heel veel sterkte en succes. 0_0


    your eyes are like stars in the night.

    Ik leer niet, haha.Ik had echt geen zin vandaag.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat moet je lukken :'D


    Happiness hit her like a train on a track

    Succes :').


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Hm, ik ken het zo ongeveer x'D


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Slim Nikki, aja ik ook moet een heel hoofdstuk Bio gaan leren over het verteringsstelsel voor morgen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xD ik zit al bijna 2 jaar op de school -waariknuopzit- en al mijn boeken zitten onder het stofxD


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Papercut schreef:
    Slim Nikki, aja ik ook moet een heel hoofdstuk Bio gaan leren over het verteringsstelsel voor morgen.


    Ik had geluk, was te ziek om naar school te gaan.


    Your make-up is terrible