• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 21:55 ]


    Caution first, always.

    .
    Too much things I own
    Too much people I know
    Too much memories I own
    Too much things I'll never be able to do
    I can't breathe

    ja maar ik wil dingen regelen voor mijn studie in het buitenland maar dat kan probably pas vanaf september hahahahah ;c


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.


    I'll see you on the dark side of the moon

    Ik wacht nog steeds op antwoord.

    @ Elise
    Ik wacht er nog wel even mee als ik alle discussies op steam zo lees. Ik blijf eerst nog even bij Word. (:

    Ik hoop echt dat ik mijn droom studie heb gevonden


    i put the fun in funeral

    Ik weet nu al dat ik om 2 uur vannacht nog niet op bed lig en ik heb morgen stage. I don't even care anymore. Ik hou het vast niet de hele dag vol, dus dan kan ik na stage weer mijn bed in duiken.

    ^ Is goed hoor (:

    / Ik heb er zoveel lol in om een psychopaat te schrijven, dat ik me afvraag of het geen tijd is voor een afspraak bij een psycholoog.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wanneer je je vriend verteld dat je koorts hebt en hij allemaal gekke dingen gaat doen om je op te vrolijken (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    *tries to stay quit*
    "BOEM"
    *laat van alles flikkeren inclusief famkezelf uit bed*
    "FAMMKKEKEEEEE!!!"
    rip
    send me hugs


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    ik VOEL dat mijn lichaam nee zegt en dat ik volgens mij op dit moment echt letterlijk tot vaste substantie geworden stress ben
    asdfghjlkasldkjfhasdkljfhl
    ik houd me vast aan de hoop dat april misschien iets minder druk zal zijn?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Dat moment dat je echt per direct wilt stoppen met je studie omdat je er totaal niet meer achter staat, maar je ouders pushen om "op zijn minst dit jaar af te maken en even de propedeuse te halen".

    Easypeasy toch. Ugh. Ik ben onderhand 21, dan maak ik toch zeker mijn eigen keuzes. Ik hoop in ieder geval dat ik op het juiste pad zit met het zoeken van mijn nieuwe opleiding. Dan heb ik in ieder geval wat meer zekerheid en weet ik waar ik me op kan richten.

    Ik voel me echt niet geapprecieerd in dit project. Ik vind het best dat ik een kleine rol heb, daar heb ik totaal geen probleem mee. Waar ik echter wel een probleem mee heb is dat jullie me dan extra taken geven zoals 'kostuumontwerper' en 'naaister' om me zogezegd een 'beter gevoel' te geven. "Weet je, we geven Lene gewoon die en die taken nog en dan is ze ook tevreden." No, thank you. Als jullie die taken dan uiteindelijk gewoon van me af pakken en aan iemand anders (lees: een volwassene) geven, hoeft het voor mij niet meer. Vraag het dan meteen aan die persoon in plaats van eerst aan mij, Jezus. Ik ben een fucking goeie naaister, thank you very much. Dat jullie geen vertrouwen in me hebben, maar het liever aan een onbekende oma vragen, steekt me wel. Nu hebben jullie me enkel boos gemaakt.


    kindness is never a burden.

    doneee with you


    Heaven is a place that we all have

    I can't b r e a t h e

    Mijn zusje vertikt het om me haar Office code te geven en ik word er zo flauw van.

    Also, je hebt het zo makkelijk met zo'n oma. Je hoeft maar te zeggen dat je moe bent van je 2 uurtjes school op een dag en oma doet alles voor je. Heb je geen zin om een fles te geven of de luier te verschonen doet je oma dat voor je. Wat een luizenleven heb je toch en wat zal je hard met je gezicht in de realiteit vallen als je uit huis gaat en eens volwassen wordt.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2017 - 23:14 ]