• Hier kan je over iemand praten die je heeft verlaten. Verlaten als in gestorven ofzo.
    BVBLD: Emilie, ze was een heel aardig meisje, zelfmoord. Veel missen haar. Raven, depresieve emo meid, veel te fan van Tokio Hotel en Bill maar tog nog lief, zelfmoord. Zhavi, Leuk meisje maar soms nogal snob', vermoord. Kathy, freaky scenekid, vermoord. Kotoriy, klootzak, zelfmoord. Demmi, schatje van een meid, echt trouw aan haar vrienden, zelfmoord. R.i.P meisje.

    Sterkte :|.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    veel veel veel sterkte!:|:|:|
    mijn opa:"onverwachte hartaanval en bleek kanker te hebben.† 3/3/01"


    death to the one at the end of the serenade.

    Jij ook sterkte ermee :|


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ): sterkte...
    Rip.: Naar al de geen die ik al moet missen , zo vroeg . Khou vn hun :'[ (veel mensen enzo verloren)
    Frever in my heart <3 i hope its great in heaven


    &#1148; MROAR.

    Sterkte Bill4everMe en snmouet. Dankje Gangsta.

    Jaa egt veel sterkte!!!
    Bwoah.... Ik was met mijn vrienden in de stad en een van mijn vriendin was verdwenen ik haar gaan zoeken heb ik haar gevonden word ze direct afgeslacht door een paar mannen:( egt niet leuk om te zien was een egt bloedbad :(

    Sterkte

    R.I.P : Magali, Ze is onder de trein gesprongen.

    ='(


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    R.I.P. Mandy en Nathalie, 2 hartsvriendinnen... hielden teveel van Bill. allebei zelfmoord, eerst ging Mandy een week later omdat Nathalie het alleen niet meer aankon is ze ook gegaan...
    en nu zie ik mijn vader kapot gaan... longkanker, te verzwakt door de chemo's en nu in een verzorgingstehuis. iedereen dacht dat hij 20 jan. niet zou halen dus heel vorige week in spanning... nu weer heel de week... gewoon wachten tot hij dood is... (klinkt erg, voelt erg maar dat is het enige wat k nu kan doen...) lang gaat het niet meer duren. tenminste hoop k want hij lijdt hij heeft teveel pijn. en verder R.I.P. Rochelle vermoord, omdat mensen dachten dat ze een zelfsnijdende emo was en haar wilden helpen...

    mijn oma; plotselinge bloeding in haar hersenen. heeft eerst een paar dagen in het ziekenhuis gelegen en is toen overleden.
    overgroot oma; stierf plotseling.
    overgroot opa; stierf een paar weken na mijn overgrootoma. kreeg medicijn, die bejaartetehuis mnsengingen weg, kwamen na een minuut terug, opa was dood.
    mijn kat; aangereden toen wij op vakantie waren, op de dag dat we terug kwamen.

    en;
    mijn hond; heeft een gezwelletje in zijn hoofd en gaat waarschijnlijk binnen een paar maanden dood.
    mijn tante; heeft borstkanker. Maar omdat haar moeder, mijn oma ook aan borstkanker is gestorven, kan het zijn dat het erfelijk is en als mijn moeder het krijgt, is het zeker dat ik het ook krijg..

    ook een een meisje bij mij op school waar ik afentoe mee praat een zelfmoord poging gedaan..

    ==
    en iedereen, ik vind het echt heel erg wat er allemaal is gebeurd. Sterke allemaal! †

    Iedereen veel sterkte

    Bij mij was het m'n peter, door een verkeersongeval en m'n opa door longkanker…

    xx


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    sterkte allemaal
    eind vorig jaar is er een klein nichtje van me tijdens het soort van stoeien met haar broer van de trap gevallen ze was zo terecht gekomen ze was gelijk dood :( de dag erop zou ze acht jaar zijn geworden
    R.I.P Lara

    sterkte voor jullie allemmal!!!!!!!!!
    ik leef met jullie mee!!!!!!!
    he stays always in your hearts!!!!

    Alleszins veel sterkte voor jullie allemaal..

    By my is het myn papa..
    ik was 9jaar..
    Myn papa werd ziek..
    ik d8 dat hy het wel zou halen..
    Hy moest naar het ziekenhuis naar intensieve zorgen en 1augustus stierf hy..2dagen voor myn verjaardag..2dagen voor ik 10jaar zou worden..

    Myn stiefpapa..overleed 1jaar geleden..Hy had iets aan zyn nieren & kon niet geholpen worden..

    xx

    sterkte voor iedereen

    By mij gaat ht om mn opa..
    altijd zo vrolijk en altijd onderweg mt de auto en oma er naast.. 'Die wordt zeker 100 jaar' zeide ze altijd.. dinsdag 1 oktober 2007.. 'k fietste naar huis en zag Tante Pat mt oma voorbij rijden.. Ni nagedacht waarom ht Pat was die reed ipv opa.. toen kwam papa thuis.. 'opa heeft een hartaderbreuk ghad' zei ie. nog ni zo erg dat ie dood gegaan was. eerst drong ht ni tot mij door mr toen dak op mn kamer was zijn mn trane beginne lopn. Donderdag zijn mama, papa en ik naar ht ziekenhuis geweest. Intensieve zorgen.. Hij zag er zo raar uit. Eerst herkende ik hem ni.. Helemaal opgezwollen, mt allemaal draadjes verbonden aan monitors enzoo en hij ademde zo zwaar ook.. op da moment hieldk mij sterk.. Voor oma.. Want die was daar ook.. in de auto ben ik beginne wene en kon ik ni meer stoppen.. 'k heb me die avond in slaap gehuild. zaterdag ging ht ni goed mt opa.. en terwijl hij daar in ht ziekenhuis lag, was ik naar de voetbal gaan zien.. ik vergeef ht mijzelf nooit dak op de voetbal was en ni thuis, bij mijn familie!! zondag dan bij mn nicht geweest 'Da komt allemaal wel goed mt opa!' 'k hoor ht aar nog zo zegge.. die avond zijn we nog naar ht ziekenhuis gegaan.. Opa zag er al veel beter uit.. Maar ht ging ni goed mt hem.. Alleen wou ik da ni gelove.. ik zag dat ij er beter uitzag dus ging ht ook beter! dom van mij.. maandag middag.. 'k had engels.. Mme Pieters komt mij hale ' 't gaat niet goed met je opa' zei ze. Er ging van alles door mn kop. we stappen haar bureau binnen en ik zie mama zitten.. Ze kijkt me aan en ik zie dat ze weent. 'k wil ni wete wa ze nuu gaat zeggen.. 'Opa is vanmorge gestorve' hoor ik haar zeggen. 'Nee.. Da kan ni!!' zeg ik en ik begin te wenen. ni veel later zitten we in de auto naar huis. Iedereen is thuis nuu.. behalve papa.. die is in gent om de doodsbrieven te regelen mt zn broer en zussen.. tegen de middag gaan wij ook naar gent, waar heel de familie zit.. iedereen heeft geholpen die dag.. Voor opa..
    13/10/2007.. De begrafenis.. Dr is veel volk.. heel veel.. alle kleinkinderen hebben een tekstj geschreven voor opa.. over hoe hij was.. en hoe veel we hem nuu missen.. Als we de kerk verlaten staan er allemaal politieagenten in houding (of oe dajet ook moet noemn) rond de lijkenwagen.. Achteraf kregen we dan ook nog te horen dat het zeer uitzonderlijk is dat er zo weinig mensen weggaan na de voormis ofzoiets.. Na de ceremonie gaan we naar nt crematorium waar opa in de urnetuin geplaatst wordt.. hij ligt daar mooi.. zijn eigen plekj.. in Ouwegem was dat zijn bos.. Hij was gek van de natuur en van zijn kippen en pauwen. Vroeger was ik altijd beschaamd dat ik 'De Pauw' hete mt mn achternaam.. Maar nuu ben ik er trots op!

    Sorry dat ht zoo een lang verhaal is mr ik moet mn hart is kunne luchtn en das nuu min of meer gebeurd.. 'k mis opa verschikkelijk! Der lope nuu dn ook trane over mn wangn..

    veel sterkte ^^ n kn goed doen je hart te luchten ^^