• Hallo (:
    Ik ga direct beginnen met mijn verhaal ;
    Ik neem de pil al bijna 2 maanden en ik ben maandag de laatste pil ingenomen van mijn reeks . Maar ik heb nog altijd mijn maandstonden niet , ondertussen heb ik en mijn vriendje het al wel gedaan maar wel met condoom . :$
    voelt zich beschaamt
    Nu is mijn vraag ;
    Is het normaal dat ik mijn maandstonden nog niet heb ? Of moet ik me zorgen maken ?
    -weetnietofdittopicmag-

    Bij mij duurt dat 5 dagen, dus dat komt vast nog wel. Dat gebeurd niet in 2 dagen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Je hoeft je echt geen zorgen te maken. Bij mij komen ze ook pas na de vierde dag of zo. Wacht nog maar even gerust af (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik neem woensdag mijn laatste in en heb zondag pas mijn regels..


    -

    Hm, misschien moet je nog een weekje wachten met de pil. Als je dan nog net ongesteld bent geworden koop een zwangerschapstest of ga naar de dokter. Alleen dan kun je met zekerheid zeggen of er iets aan de hand is of niet.

    En, je hoeft je niet te schamen. Iedereen doet het wel eens, of zal het ooit een keer gaan toen. Tenzij je een non of zo bent.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Een vriendin van mij neemt ook de pil, en ze moest een tijdje stoppen met de pil en ze heeft al 2maand haar maandstonden niet fzo en ze is nog maagd (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Ik zou nog gewoon even een paar dagen wachten.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een van mijn vriendinnen heeft hetzelfde voor. En zij doet het ook al, en zij is ook niet zwanger, dus don't panick


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    De pil begint pas officieel helemaal te werken als je hem 2/3 maanden ingenomen hebt. Het kan zijn dat je door de pil nog niet helemaal regelmatig ongesteld bent, ook al was je dat voor dat je de pil nam wel. Ik zou gewoon even wachten voor de zekerheid. Maak je je over een week nog zorgen kun je altijd kijken wat je doet.


    Wie du mir, so ich dir.

    Mij mij duurt het nog 4 dagen voordat ik ongesteld wordt, en ik leef nog. ;D


    blame the bully.

    Geesz schreef:
    Bij mij duurt dat 5 dagen, dus dat komt vast nog wel. Dat gebeurd niet in 2 dagen.


    Some people make the world special just by being in it

    Het duurt 4 tot 5 dagen tot je ongesteld wordt meestal.


    Life is hard and then we die

    Ik heb geen idee, ik slik de pil niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Ik heb geen idee, ik slik de pil niet.


    Ik ook niet, mag niet van de dokter


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    RememberXme schreef:
    (...)

    Ik ook niet, mag niet van de dokter


    Waarom niet als ik vragen mag?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Onderbroek schreef:
    (...)

    Waarom niet als ik vragen mag?


    Ik heb bloedtesten gehad -omdat mijn mama trombose heeft- eerst kon het wel en ik wou het graag omdat ik onregelmatig ongesteld ben, maar ben toen ook 3 weken ongesteld geweest -toen ik een weekje de pil slikte- :X maar uit die testen bleek ook dat het niet mag :$

    Dus....zodoende


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey