• Heehee !
    ik wil een tong piercing,
    maaaaaar ik ben ik bang voor naalden. ><
    en voor de pijn !
    meeste zeggen dat het niet zo pijn doet maar dat is natuurlijk bij iedereen anders.
    & ik ben ook bang dat het gaat onsteken ofzo :|.
    ik ben dus idd voor bst wel veel bang ja xd.
    maari k wil hem wel heel graag :o.

    Tips ?


    don't Worry...Be gay.

    Gewoon doen ;D Uiteindelijk valt alles echt heel erg mee.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nou het doet echt GEEEN pijn de eerste 3 dagen is die dik. Maar weetje je sluit je ogen je gerust gesteld en voor dat je het weet zit hij er in:P


    Some angels have no wings.

    ik vind het lelijk, dus ik zou het al niet doen, maar als jij het mooi vind moet je het gewoon doen.


    Cowards die many times before their deaths.

    Een meisje uit mijn klas heeft hem,ze doen er een spray op die verdoving geeft ofzo iets


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Idiotique schreef:
    ik vind het lelijk, dus ik zou het al niet doen, maar als jij het mooi vind moet je het gewoon doen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik wil dat ook =]

    maar denk ook dat het pijn doet maar denk niet zo erg xD

    Het doet echt helemaal geen pijn !
    Misschien voelt het alsof je op je tong bijt.
    Naja minder pijn dan oorbellen laten schieten in ieder geval. En als je goed spoelt dan hoeft hij niet te gaan ontsteken. Ik heb er alleen de eerste avond last van gehad. En daarna de laatste 2 dagen ofzo wat dikker.

    Tip; duw al het eten dan naar de zijkant. Anders zweeft het door je mond en om die met je piercing weg te duwen is geen goed idee want ik beet toen de heletijd op mijn piercing.

    X


    letscrawlback- to the love we used to have.

    Dat word verdoofd, dus zoveel voel je toch niet van het steken.
    Het is gewoon erna, je tong is meestal gezwollen voor een paar dagen en praten en eten kan pijn doen. Had een vriendin van me :'d


    ~ Jack Bassam Barakat <3