• Oké ik had hier al ooit eens een topic geopend over een vriendin van me waar ik nu ruzie (ze negeerde me meer dan een maand lang en deed dom, als ik er wat van zei dan verdraaide ze alles zodat het mijn schuld was, later zegt ze dat ik haar laat vallen terwijl ze mij keihard liet vallen en ik ben het zat om alles te doen wat zij wilt en zegt) mee heb en dat ik ook niet meer met haar mee ging naar Tokio Hotel, dus ook mijn kaartje niet ging betalen als zij ze toch heeft en ze hem daarna weer zou verkopen...

    Maar op de één of andere manier kan ze het niet hebben dat ik nu gewoon geniet van mijn leven en me helemaal niet meer druk maar om haar want ze stuurt eerst al haar vriendjes op mij af om "te praten", daarna stalkt ze me enorm met smsjes, bellen, krabbels en msn (ik heb haar nu overal geblokkeerd) en nu stuurt ze vriendinnen van haar op me af om mijn profielfoto op hyves te commenten, en op school? Op school durft ze me niet eens aan te kijken! Op het internet een grote bek en in real life bang doen...

    Dit is die comment:
    "wowwwwwwwwwwwww jij bent dik en je houd je buik nu al in nou groetjes mij"

    Weetje ik weet dat ik niet dun ben en ik weet dat ik niet perfect ben, maar hé wie is dat wel? En ergens maken deze comments mij zo kapot van binnen want ik ben onzeker ja...

    De laatste tijd ging het net weer goed met me en kon ik mezelf accepteren maar nu ik dit gelezen heb is het weer naar een groot dieptepunt gezakt! :/

    - Ik kan wel janken nu... :/ -

    Edit 1:
    Ze heeft op Hyves in haar wie wat waar ook staan: Waarom zij sommige mensen zo lelijk en dik! En in haar MSN naam heeft ze VETKLEP staan omdat ik haar geblokkeerd heb kan ze dus niks zeggen dus doet ze het maar zo...

    Edit 2:
    Ik heb vannacht heel slecht geslapen omdat het constant door mijn hoofd gaat, vandaag was de eerste dag sinds dit schooljaar dat ik met buikpijn naar school ga (buikpijn door die opmerkingen etc.) en zij en haar meelopervriendin en vriend lachten me elke keer uit op school en op de trap kwam ik ze weer tegen en toen zei en deed ze zo heel overdreven van die olifanten stampen en begonnen ze te lachen en zeiden die vriend en meelopervriendin van: Haha dat is echt hard maar zo grappig!

    Ik heb het mijn beste vriendin verteld dat ik er heel erg mee zit en het constant in mijn hoofd blijft hangen, ik heb het mijn moeder verteld want die had al meteen door dat er iets was en die vind het niet normaal, als ze zo door gaat wil ze dat ik naar mijn coach ga en anders belt ze zelf naar mijn coach toe...

    [ bericht aangepast op 1 maart 2010 - 21:00 ]


    dream, dare, fly!

    Gewoon negeren, echt, ze is je niet waard!


    Just a simple "I love you" (:

    sterkte(flower)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Misguided schreef:
    Gewoon negeren, echt, ze is je niet waard!


    Ik probeer het ook te negeren, ik heb de comment verwijderd en dat meisje geblokkeerd maar ik word er nu gewoon echt gek van... :/


    dream, dare, fly!

    Zo'n mensen doen vaak zo kut omdat ze jaloers zin op iets wat jij bezit, en zij dus niet. Ze is jaloers op je en kan dat niet hebben. Hoe moeilijk het ook is, probeer het je niet aan te trekken. Jij weet dat je beter bent dan haar -ja dat klinkt arrogant, maar het is gewoon zo-

    Ik vond het echt rot voor je, ze weet neit eens wat ze zegt. Als iemand haar op een persoonlijk vlak raakt stort ze gelijk in en haalt ze er anderen mensen bij, maar dan gaat ze wel op jou saniken. Dat mens heeft echt een realitycheck nodig, of iemnd die op haar afstapt en zegt:'Wat is nou eigenlijk jou probleem.' -hint- :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    Zo'n mensen doen vaak zo kut omdat ze jaloers zin op iets wat jij bezit, en zij dus niet. Ze is jaloers op je en kan dat niet hebben. Hoe moeilijk het ook is, probeer het je niet aan te trekken. Jij weet dat je beter bent dan haar -ja dat klinkt arrogant, maar het is gewoon zo-

    Ik vond het echt rot voor je, ze weet neit eens wat ze zegt. Als iemand haar op een persoonlijk vlak raakt stort ze gelijk in en haalt ze er anderen mensen bij, maar dan gaat ze wel op jou saniken. Dat mens heeft echt een realitycheck nodig, of iemnd die op haar afstapt en zegt:'Wat is nou eigenlijk jou probleem.' -hint- :Y)


    Dat laatste is een vriendin van me van plan te doen, maar ik ben bang dat het daarvan alleen maar erger word :/
    Ze zegt al 2 weken dat als ze nog één keer iets flikt ze er op af gaat en dus gaat vragen wat haar probleem is.
    De vorige keer toen ze ook zo deden ging er een andere vriendin op af want die vond het echt niet kunnen en werd helemaal boos op ze en toen waren ze stil toen zij uitviel tegen hun en toen ze weg was waren ze naar mijn coach gegaan en hebben ze het hele verhaal verdraait en toen had ik het allemaal weer gedaan... :/
    Ze is ook heel arrogant, ze denkt dat ze heel wat is en ze roddelt achter iedereens rug om en doet enorm schijnheilig, op school mag bijna niemand haar omdat ze zo doet...


    dream, dare, fly!

    Wat een *piep* mens!Gewoon negeren


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Jeetje, dat is echt vreselijk lullig. Meid wat die meiden doen is niet normaal jou zo naar beneden halen. Ze zijn gewoon jaloers op je omdat jij weer geniet van het leven en zij er kennelijk nog mee zit. Je moet de vriendinnen ook blokkeren en het eens zeggen tegen je mentor/mentrix. En anders op der afstappen om te vragen wat haar probleem is en doe het wel zelf anders krijg je gezeik over dat je het niet zelf durft.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En ik lees dat bijna niemand haar mag op school wegens haar gedrag dan moet je je er zeker niets van aantrekken omdat ze je alleen maar naar beneden wilt halen en een kut gevoel wilt geven zodat zij zich beter voelt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Het is echt laag als je zoiets bij een foto zet. Serieus, zieliger kan niet. Je moet ze gewoon negeren. En verder ben ik het eens met Decoy.


    I'm a little bit lost without you <3

    - Dat soort reacties geven mensen alleen omdat ze zelf onzeker zijn. Door anderen af te katten hopen ze dan enigzins zelfvertrouwen te krijgen. Ik durf te wedden dat als jij net zo laag als hun zou zijn en net zo een reactie op hun foto's zou geven, zij zich net zo voelden als jij je nu voelt.
    In ieder geval, de enige reden waarom ze dat deden is omdat die 'vriendin' van jou dat wilde.

    En trouwens, lees mijn forumsignature eens :)


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    - Dat soort reacties geven mensen alleen omdat ze zelf onzeker zijn. Door anderen af te katten hopen ze dan enigzins zelfvertrouwen te krijgen. Ik durf te wedden dat als jij net zo laag als hun zou zijn en net zo een reactie op hun foto's zou geven, zij zich net zo voelden als jij je nu voelt.
    In ieder geval, de enige reden waarom ze dat deden is omdat die 'vriendin' van jou dat wilde.

    En trouwens, lees mijn forumsignature eens :)


    Ik ben het helemaal met je forumsignature eens!


    dream, dare, fly!

    Ik weet hoe je je voelt. Bijna precies 1 jaar geleden had ik echt het zelfde. Laat haar, probeer het je niet aan te trekken. Ze doet het omdat ze zelf hartstikke onzeker, ze probeert nu stoer te doen om jou het leven zuur te maken. Ik heb maar 1 ding te zeggen: probeer het je er niet teveel van aan te trekken, ze is het waarschijnlijk niet waard. Sterkte<3.


    when words fail, music speaks.

    Dom wief.

    Ja, ben nu even niet in staat wat nuttigers te zeggen. Ik zou afgaan op de raad van KirstenSnaps.


    No growth of the heart is ever a waste

    Zo iemand is echt zielig. Ik ben ook niet perfect, maar ik heb geleerd om het te negeren, het is niet omdat je iets dikker bent dan die andere pannenlatten, dat je niet op je eigen manier mooi kan zijn! Ik zou zélf op haar afgaan en niet je beste vriendin, dat heeft meer effect, laat zien dat je niet met je laat sollen! Gebeurt er daarna nog meer dan dat, ga dan meteen naar je
    mentor en vertel haar àlles, hoe het begonnen is, wat er allemaal gebeurd is, en trouwens, hou ook vanaf nu alle comments die ze je geven op je profiel van wat dan ook bij, druk ze af en neem ze mee! Dan heb je een bewijs van wat ze doen, en dan kan het niet weer gebeuren dat ze alles verdraaien! Veel succes, x

    250809x schreef:
    Zo iemand is echt zielig. Ik ben ook niet perfect, maar ik heb geleerd om het te negeren, het is niet omdat je iets dikker bent dan die andere pannenlatten, dat je niet op je eigen manier mooi kan zijn! Ik zou zélf op haar afgaan en niet je beste vriendin, dat heeft meer effect, laat zien dat je niet met je laat sollen! Gebeurt er daarna nog meer dan dat, ga dan meteen naar je
    mentor en vertel haar àlles, hoe het begonnen is, wat er allemaal gebeurd is, en trouwens, hou ook vanaf nu alle comments die ze je geven op je profiel van wat dan ook bij, druk ze af en neem ze mee! Dan heb je een bewijs van wat ze doen, en dan kan het niet weer gebeuren dat ze alles verdraaien! Veel succes, x


    Dat is een goede van die comments opslaan etc. Ik heb het ook meteen gedaan!


    dream, dare, fly!