• Ik ben vriendloos, echt vriendloos. Alleen de reden waarom is zo erg.
    Mensen vinden me te gesloten. En dat heeft een reden. Als ik ze namelijk wel vertel hoe mijn leven in elkaar zit, vinden ze me fake, een aanstelster of zielig.
    Ik wil niet dat mensen alleen maar met mij omgaan omdat ze me zielig vinden, en dan achter mijn rug om praten, dat is me al te vaak gebeurd nu. Dus ben ik nu te gesloten verklaard door meisjes bij mij op school.
    Ik weet echt niet hoe ik dit op moet lossen...


    Kiss me, before I change my mind

    Ik heb/had ook ongeveer hetzelfde probleem. Op school zitten niet mijn echte vrienden, zegmaar waarvan ik weet dat ze me nooit zullen laten vallen en dat ze een plekje verdienen in me hart. de rest kan me echt helemaal niks schelen, ik zit namelijk op een school waar iedereen alleen maar aan zichzelf denkt, rondloopt in abercrombie& fitch en uggs etc.(waar opzich natuurlijk niks mis mee is, alleen maar even om aan te geven om wat voor soort mensen het gaat en trouwens ik loop zelf ook dag en nacht op uggs xd)
    ze moeten niks van mij, en ik moet niks van hun. school is voor mij ook echt een hell maar ik weet; aan alles komt een einde, dus er komt ook een dag dat je met opgeheven hoofd dat gebouw uitloopt met een diploma in je hand want daar doe je het uit eindelijk toch allemaal voor? hou dat in je achterhoofd& als zei geen vrienden met jou willen zyn of alleen maar omdat ze je zielig vinden dan moet je gewoon denken; graag of niet hoor. er komt een moment dat je iemand tegen komt waar je alles mee kan delen alleen die heb je zo te horen gewoon nog niet gevonden'
    succes (ll)

    Ik ben zelf ook zo'n standaard meisje met Uggs en Abercrombie & Fitch... Maar het probleem is niet alleen op school, ik heb daar 1 vriendin met wie ik het wel goed kan vinden, maar ook buiten school heb ik niet echt iemand.
    Maar bedankt voor je goede moed. Ik hoop dat ik ook zo positief zal gaan denken.


    Kiss me, before I change my mind

    Zal ik je eens iets zeggen. Zoiets heb ik nou ook. Maar bij mij is het alleen, dat ik wel een vrienden groep heb, maar de meeste negeren me opeens. Op twee mensen na dan. Ze vinden me levenloos omdat ik niet elke avond mee ga naar de disco of ga schaatsen. Maar dat haat ik juist en daarim vinden ze dat raar.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.