• Ja, de leraren zaten me mee vandaag ^^ Bij economie, het één na laatste vak van vandaag, was ik zó moe dat ik nauwelijks mijn ogen open kon houden. En een vriendin die naast me zat had haar tas al als hoofdkussen gebruikt en lag languit op haar tafel. Toen de lerares dat zag, zei ze: 'Weet je wat, ik ben vandaag ook moe dus doe maar waar je zin in hebt.' Dat werd dus oordopjes in en met mijn sjaal als hoofdkussen tegen de muur aan zitten met mijn ogen dicht. Heerlijk ^^
    En bij Latijn moest de leraar ook nog eerder weg, dus ik was 20 min. eerder thuis.

    Zaten de leraren jullie vandaag ook zo mee?


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik durf niet meer te slapen tijdens de ecoles van vrijdag.
    Maandag krijgen we het van een vrouw en vrijdag van een lekkerding en ik zit voor zijn neus (A):$


    I'll hold you in my heart until I can hold you in my arms

    Nee. :')
    Ik zou echt nooooooit mogen slapen in de les.

    Nee, wij ook niet btw :') Onze klas was eigenlijk best irritant omdat het vrijdag was en dat we dan nog 7 uur in die school moeten doorbrengen. ik was ook nog eens moe :') maar onze klas was vandaag echt irritant :') En normaal moeten we van de speelplaats in stilte naar de lokalen gaan, vandaag echt onze klas niet in stilte en de leerkrachten werden het echt beu hé ;x
    En ik durf niet echt te slapen bij de economie les, sinds mijn leerkracht mijn buurvrouw is ;x

    [ bericht aangepast op 8 jan 2010 - 19:22 ]

    @DarkxTear: Haha, dan kun je je tijd denk ik wel beter gebruiken idd ;P
    @Vigilante: Tja, als mensen moe zijn worden ze gauw irritant volgens mij xD, maar op vrijdag moet het kunnen vind ik.


    I clicked my heels and wished for you.

    Bij economie zaten wij te internetten op het grote scherm. Maar bij die vent doen we nooit wat. Mijn Nederlandsdocente kan gewoon geen les geven. Bij natuurkunde zat ik konijntjes te vouwen en bij LOB moest ik helaas wel wat doen, maar we mochten wel kletsen 8D
    En toen was ik om half 2 uit
    (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Niet echt,buiten dat we verder Tik Tak mochten kijken toen we alles af hadden. We moesten Tik Tak analyseren.

    nee absloluut neit!


    Ivar Oosterloo.

    Ja, opzich wel ja


    your eyes are like stars in the night.