• en totaal geen zelfrespect heeft, hier kun je je opgeven om een nieuwe seizoen van temptation island mee te doen. :'D Dus wie wil er twee weken in een Thais resort opgesloten worden met een heel deel andere vrijgezellen om er half naakt rond te lopen om mannen te verleiden hun relatie te verpesten? Dit is je moment!
    Even voor de duidelijkheid. Ik verwacht niet dat het niveau van Q zo laag is. Dit is dus enkel satirisch.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I'm IN!!! :Y)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Echt iets voor mij! :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wahaha geniaal :'D


    Time is not your enemy. You are your own enemy, and you envy time because it moves on.

    aw yis


    Heaven is a place that we all have

    Wie wil er nou niet twee hele weken daar op dat eiland zitten? Count me in :Y)


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    Wie wil er nou niet twee hele weken daar op dat eiland zitten? Count me in :Y)


    Wil jij dan mijn partner zijn? Ben single pringle en dan kunnen we beide verleid worden door hete mannen (A) lol


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    McCrory schreef:
    (...)

    Wil jij dan mijn partner zijn? Ben single pringle en dan kunnen we beide verleid worden door hete mannen (A) lol


    Oh ja! Dat klinkt als een plan. Doen we (cool)


    It's never gonna happen, Guys.

    Gratis vakantie!


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Maken jullie dan ondertussen ook reclame voor Q? Daar is temptation perfect voor (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Maken jullie dan ondertussen ook reclame voor Q? Daar is temptation perfect voor (krul)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mirinae schreef:
    (...)



    Als er iemand op dat eiland amen zou zeggen zou er geen temptation island bestaan.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)
    Als er iemand op dat eiland amen zou zeggen zou er geen temptation island bestaan.

    Daar heb ik het toch helemaal niet over.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oh, wauw! Dat heb ik nou altijd al gewild. Echt iets voor mij.
    Seriously, ik zou het geen dag uithouden. Verschrikkelijk. :')

    jaaa gratis vakantie
    rondlopen als eeb sloerie en al die camera's en haatreacties moet je er maar bijnemen xp


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys