• Heej iedereen , ik ga direct beginnen met mijn verhaal :
    Ik heb een vriendje . En een tijdje geleden heeft hij tegen mij gezegt dat hij soms wel is trok van een sigaret , maar voor ik met hem was , had ik gezegd dat ik geen vriendje wil die rookt , of het maar is een keer doet . Ik heb hem toen gezegt dat ik het niet graag had . Hij beloofde mij om het niet meer te doen omdat ik het niet graag heb . Dan een maand later ofzo ging hij naar een fuif met zijn vrienden , de dag erna ging ik met hem mee naar het café waar zijn vrienden ook waren . Daar kwam ik dan van zijn vrienden te weten dat hij het weer had gedaan . Hij had het beloofd dus ik was er niet erg blij mee . Hij beloofde me weer om het niet te doen . Ik had zoveel vertrouwen in hem . Tot gisteren ging hij ook naar een fuif met zijn vrienden . Vandaag ga ik op msn , en hij zegt dat hij iets moet vertellen morgen , omdat ik morgen naar hem ga , en ik zeg dat hij het nu maar moest zeggen . Hij vertelde mij weer dat hij het weer had gedaan . Ik ben enorm , maar echt enorm kwaad geworden omdat hij het mij beloofd had , ik vind het lief dat hij het eerlijk tegen mij zegt maar toch moest hij het niet doen . En beloofd is beloofd toch ? De vraag is ; Heb ik te overgereageerd of mag ik zo echt wel reageren?

    ik vind dat je echt wel overdrijft, als hij wil roken, laat hem dan toch roken?


    Cowards die many times before their deaths.

    Nee helemaal niet overgereageerd Ö
    beloofd is beloofd, ik zou het uitmaken, eens laten merken dat er niet met jou te sollen valt.

    Daar kan k echt niet tegen he.. Beloven en het niet doen. Weer een teleurstelling,en geloof mij ik ben al veel teleurgesteld geweest :S en daar wordt je alleen maar ongelukkig van..


    Your Butt is Mine!

    Neen. Ik vind van niet.
    Ze zijn allemaal zo. De jongens bij mij op school, alsook mijn beste vriend zeggen allemaal dat ze al een x-aantal weken zijn gestopt. Maar dat is allemaal niet waar. Je kan het hen echt niet verbieden, meis. Het enige wat je kan doen is maken dat hij je eerlijk erover durft te spreken, uit zichzelf. Hij zal dan wel vertellen wanneer hij er zin in krijgt, of waarom hij het doet. Probeer het te bergijpen, het is niet zó makkelijk.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik vind dat je een beetje overreageerd ? Maar langs de andere kant begrijp ik je wel. Je zit in over de gezondheid van je vriend, maar vergeet niet dat het zijn leven is.


    -

    Ik kan me voorstellen dat jij kwaad bent. En idd beloofd is beloofd maar aan de andere kant.. Hij verteld het je wel als hij het gedaan heeft? Hij zou er ook over kunnen liegen, zo zijn er genoeg jongens.

    Ik snap dat jij dat niet fijn en niet leuk vind. Maar je kunt hem ergens niet verbieden te roken. Tis zijn lichaam en zijn leven. Zeg hem dan gewoon dat je het niet leuk vind dat hij dingen beloofd die hij niet na komt en dat hij niets moet beloven waar hij zich niet aan kan houden.

    Ik persoonlijk zou er denk ik niet zo kwaad om geworden zijn, mar ik ben ook al wat ouder en mij boeit dat allemaal niet meer zo als iemand rookt of niet, maar je kunt maar beter gewoon zeggen hoe je erover denkt en wat je voelt anders blijf je er zelf alleen maar mee rond lopen.


    Wie du mir, so ich dir.

    NenaKerner schreef:
    Ik kan me voorstellen dat jij kwaad bent. En idd beloofd is beloofd maar aan de andere kant.. Hij verteld het je wel als hij het gedaan heeft? Hij zou er ook over kunnen liegen, zo zijn er genoeg jongens.

    Ik snap dat jij dat niet fijn en niet leuk vind. Maar je kunt hem ergens niet verbieden te roken. Tis zijn lichaam en zijn leven. Zeg hem dan gewoon dat je het niet leuk vind dat hij dingen beloofd die hij niet na komt en dat hij niets moet beloven waar hij zich niet aan kan houden.

    Ik persoonlijk zou er denk ik niet zo kwaad om geworden zijn, mar ik ben ook al wat ouder en mij boeit dat allemaal niet meer zo als iemand rookt of niet, maar je kunt maar beter gewoon zeggen hoe je erover denkt en wat je voelt anders blijf je er zelf alleen maar mee rond lopen.


    Datis precies wat ik wou zeggen :3


    dream, dare, fly!

    Ik vind het dom dat hij daarover liegt, en daarover mag je best kwaad zijn. Maar als hij wilt roken is het zijn eigen keus.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hmm, ik vind dat je ergens wel een punt hebt, maar aan de andere kant vind ik niet dat je boos op je vriendje mag zijn.
    Want hij is zo eerlijk om het je te zeggen, en ja, hij heeft het je beloofd. Maar als hij het nu leuk/lekker/weetikveel vind, ookal vindt jij dat niet leuk, zijn karakter gaat niet veranderen, ook al rookt hij.
    Maar, als ik jou was, zou ik er morgen met hem eens goed over praten (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik snap jouw boosheid en ja beloofd is beloofd.
    Maar bedenk bij jezelf goed, maakt dat roken nou een slechter vriendje van hem? Zou dat het waard zijn om ruzie over te maken of om die reden uit elkaar te gaan?? Hij doet het al niet bij jou in de buurt, dat is toch al iets positiefs.
    succes
    xoxo
    N


    Why don't you break my heart

    Blondiepants schreef:
    Ik vind dat je een beetje overreageerd ? Maar langs de andere kant begrijp ik je wel. Je zit in over de gezondheid van je vriend, maar vergeet niet dat het zijn leven is.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Hmm, ergens is het wel begrijpelijk dat je kwaad werd. Maar aan de andere kant misschien iets té.
    Het is eerlijk dat hij dat verteld heeft.
    En je kan het hem niet verbieden, en als jij het echt zo erg vind dat hij rookt, kan je het misschien beter uitmaken. Óf je moet het gewoon accepteren. En dat stopt ie misschien uit zichzelf wel. Misschien moet je gewoon eens een keer een gesprek met hem aangaan en dat zeggen dat je het écht niet leuk vind. En dan aan hem de keuze stellen. Uitmaken en door blijven roken, of bij elkaar blijven en stoppen. En ookal stopt ie langzaam, dat ie er pas over een halfjaar ofzo vanaf is, dat kan ja ook wel.

    Want om ineenkeer helemaal te stoppen is moeilijk hoor!


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik vind twee dingen, beloofd is beloofd dus ik snap je ook wel..
    Maar aan de andere kant vind ik dat hij tog zelf mag bepalen of hij z'n longen wilt verpesten of niet?
    En hij doet tenmisnte z'n best en is eerlijk... dus al met al vind ik dat je tog iets te streng voor hem bent...


    Get back motherfuckerz'

    Phenomenon schreef:
    Hmm, ergens is het wel begrijpelijk dat je kwaad werd. Maar aan de andere kant misschien iets té.
    Het is eerlijk dat hij dat verteld heeft.
    En je kan het hem niet verbieden, en als jij het echt zo erg vind dat hij rookt, kan je het misschien beter uitmaken. Óf je moet het gewoon accepteren. En dat stopt ie misschien uit zichzelf wel. Misschien moet je gewoon eens een keer een gesprek met hem aangaan en dat zeggen dat je het écht niet leuk vind. En dan aan hem de keuze stellen. Uitmaken en door blijven roken, of bij elkaar blijven en stoppen. En ookal stopt ie langzaam, dat ie er pas over een halfjaar ofzo vanaf is, dat kan ja ook wel.

    Want om ineenkeer helemaal te stoppen is moeilijk hoor!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Inderdaad, beloofd is beloofd. Je bent boos en daar heb je ook alle reden toe.
    Maar maak dan een compromis met hem?
    Dat hij alleen op feestjes rookt? Of dat hij mag roken, maar niet wanneer hij naar jouw toe gaat en in jouw buurt is?
    Dan komt het van beide kanten en is het gemakkelijker om je eraan te houden. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ik kan hier eigenlijk vrij weinig over zeggen, omdat ik zelf ook rook. Dus moest iemand tegen mij zeggen dat ik moet stoppen met roken omdat die persoon het niet graag heeft, zal ik ook gewoon 'ja' zeggen om van het gezeur af te zijn, maar zal ik er eigenlijk gewoon niet mee stoppen. Ik vind het best wel overdreven om er echt zo kwaad over te zijn -sorry-

    Maar ik begrijp wel dat je boos bent om het feit dat hij iets beloofd en het niet doet.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2010 - 19:22 ]