• ik kreeg net dus drie sms'jes van een vriendin achter elkaar en ik zag ze net pas en blijkbaar is ze boos?

    1e : zijn jullie boos op mij? -die was aanm ij en 2 vriendinnen gericht, staat erbij-
    2e: Waarom lieg je tegen mij? -ik heb niets teruggestuurd?-
    3e : Denk maar niet dat ik jullie nu nog mag!

    en eigenlijk vind ik het helemaal niet erg want het is een fucking rotkind dat zichzelf helemaal geweldig vind en al.

    en nu vertelde ik dat aan een vriendin van me zegt die van ; ja dat kind heeft nu ookal drama tegen mij, ze wil niet meer naar school want niemand mag der ;x

    ja is ook logisch zoals zij doet,ja.
    en nu ben ik boos ;x


    We can only learn to love by loving.

    Stom kind joh x'D.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Raar kind die vriendin van je.


    I need you like a heart needs a beat

    Hm,, zou ik ook zijn. Ik snap trouwens niet hoe dat kan omdat je niks terug gestuurd hebt.


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Stom kind (x


    And now we're counting down to Phase Zero.

    Dat kind is raar o.o


    Never run out of reasons to smile...

    GayGenootjes schreef:
    Hm,, zou ik ook zijn. Ik snap trouwens niet hoe dat kan omdat je niks terug gestuurd hebt.

    ik ook niet ;x


    We can only learn to love by loving.

    Waarom is ze boos dan?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wat een vaag kind o.o
    Waarom is ze eigenlijk boos?


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Rosebeat schreef:
    Waarom is ze boos dan?
    dat weet ik niet, volgens die vriendin van me is ze vooral boos op Kristel -vriendinvanme- omdat die der niet op der feestje heeft uitgenodigd, Nou ik kan daar niets aan veranderen dus waarom ben ej boos op mij? ach het boeit me ook geen ene reet, alleen zit ik bij veel vakken naast der naaj dan zoek ik wel iemand anders om naast te zittne :#


    We can only learn to love by loving.

    o_O kut seg als je zoiets krijgt
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    tomfreakske schreef:
    o_O kut seg als je zoiets krijgt
    Xx
    idd ik had zoiets van hûh?


    We can only learn to love by loving.

    Oke, beetje vaagkind ofzo. & nu zielig doen dat ze niet meer naar school wil. Eigen schuld, dikke bult!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Wat een raar kind zeg :S

    Stom kind!


    Ivar Oosterloo.

    Rosebeat schreef:
    Waarom is ze boos dan?


    Cowards die many times before their deaths.