• Aangezien ik een spel had gekocht dat mij dus toch niet bleek te interesseren, mag ik het omwisselen voor een ander. ^^

    Wat raden jullie mij aan?

    Ik hou niet van:
    - spelletjes waarbij je alleen moet schieten
    - Race spelletjes
    - Guitar hero

    Ik hou van spelletjes als GTA IV, maar dat heb ik dus al. :'D)
    (Of spelletjes zoals Fairytale fights zijn ook welkom)

    En Buzz/Singstar heb ik al in gedachten, maar als het kan zou ik liever iets anders hebben.


    Let the Night embrace you

    OEH, eindelijk iemand met een Ps3 ;D

    -Assassins Creed I & II.
    -Uncharted I & II
    -Little Big Planet.
    -Lair.
    -LOTR Conquest.
    -Batman: Arkham Asylum.
    -Tomb Raider: Underworld.
    -Buzz (Alleen leuk als je met meerdere bent, leuk voor feestjes)


    Uncharted 2: Among Thieves vind ik nog altijd het beste spel ooit gemaakt. Gave graphics en mooi verhaal. Je moet er wel in schieten maar niet altijd want je moet ook nog klimmen enzo. Online spelen kan ook ;D

    Als je meer info nodig hebt over een bepaald spel kun je altijd vragen :3

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 16:59 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik heb een demo gedownload om te zien wat Little big planet zegt en de demo van Assasins Creed vind ik niet, dus zou je willen vertellen wat je daar mee moet doen? ;$

    Bedankt trouwens. ;D

    En Uncharted 2 heb ik eens bij een vriend gespeeld, maar dat leek me alleen leuk in multiplayer. :x


    Let the Night embrace you

    Buzz is wel heel leuk ja. Voor de rest heb ik er geen ervaring mee.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Shambhala schreef:
    -Little Big Planet.

    Ik snap dus het doel van dat spel niet. Het lukt me niet om dat te spelen. Een beetje uitleg gevraagd? ;x


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Little Big Planet: Je moet gewoon de levels halen, valt niet veel aan uit te leggen :3
    Assassins Creed: Daar is ook geen demo van. Wel een van de beste games. Bij deel 2 kun je véél meer dan deel 1. Natuurlijk is het altijd slimmer eerst deel 1 te kopen. Je bent namenlijk een huurmoordenaar en hebt allemaal gadgets zoals zwaarden, messen, werpmessen, hidden blade. (Bij deel 2 heb je meer -Je kunt wapens afpakken van andere wachters, hamers, bijlen etc. Ook heb je rookbommen en meer- Maar deel 1 snap ik qua verhaal ook niet. Je bent een man en je moet via een computer een huurmoordenaar in vroegere tijden spelen. Verhalen zijn qua deel 1 en 2 wel anders.
    Uncharted 2: Single Player is ook heel leuk, het lijkt net een film. Multiplayer speel ik nu echt heel vaak. Ik heb 'm uitgespeeld, daarom. Maar dat is echt leuk. Verschillende matches (Deathmatch, Plunder, Elimination en meer) Sommige hebben een audio set waarmee ze kunnen praten. Je kunt vrienden uitnodigen om een groep te vormen, je hebt ook ranks enzo.


    I live for the applause, you will die for it.