• vind ik stiekem heel sexy. en ook als ze roken :x

    Wat vinden jullie sexy als een jongen dat doet?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    mweh. niet een bepaald iets? xD
    Ik vind het sexy als een meisje der broek onder der reet draagt en er een boxer bovenuit steekt :x
    Ach.. xD


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik vindt een jongen die zo van dat skaterhaar heeft en dan zo'n 'hairflipding' doet stiekem sexy. :9~


    Smiling but close to tears.

    En stiekem vindt ik het ook sexy als jongens met een lekkere buik hun shirt uitdoen. :9~


    Smiling but close to tears.

    Crush schreef:
    Ik vindt een jongen die zo van dat skaterhaar heeft en dan zo'n 'hairflipding' doet stiekem sexy. :9~

    Jamaaaan! Dat is zooo yummy :')


    I'd rather go naked than wear fur.

    Vandaag gingen alle jongens bij LO na de les met bloot bovenlichaam naar buiten en sprongen ze in het ijs. En dat was best sexy :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Haha, bijna al die dingen die al gezegd zijn vind ik afschuwelijk; kauwgom kauwende jongens vind ik voos, roken vind ik walgelijk, jongens/meisjes die hun broek super laag hebben hangen vind ik dat ze een riem moeten kopen en jongens die een 'hairflipding' doen, vind ik irritante rotkinderen. Maar bon :Y)

    Een jongen die heel lief lacht? No idea. (cat)

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 17:06 ]


    Only losers can act the way you do

    Fictional schreef:
    Vandaag gingen alle jongens bij LO na de les met bloot bovenlichaam naar buiten en sprongen ze in het ijs. En dat was best sexy :3


    Jaloersheid. x'3


    Smiling but close to tears.

    Ligt er aan hoe ze roken :'D Sommige doen dat op een manier van 'Ik ben stoer'. Dat vind ik echt... Egh.. Roken vind ik trouwens erg vies.

    Ehm, maar -wel heel wat anders- stoppelbaardjes zijn sexy :3 Ik hou niet van glad :'D Same as chesthair.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik val op jongens met bruine ogen,Dat is mijn vriendin eigelijk opgevallen


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    @Samira
    IK BEN HET MET JOU EENS :3
    ik vind het ook leuk als ze skateboarden trouwens, daar val ik om de een of andere reden op :3


    We can only learn to love by loving.

    Als ze zingen ;3

    Enigma schreef:
    @Samira
    IK BEN HET MET JOU EENS :3
    ik vind het ook leuk als ze skateboarden trouwens, daar val ik om de een of andere reden op :3



    Ja, ik val ook om de een of andere reden op skaters. x'3


    Smiling but close to tears.

    Geconcentreerd gitaar spelen ;D Dat ziet er echt vet uit (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ohja, om de één of andere reden val ik jongens die een instrument bespeelt. :'3

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 17:11 ]


    Only losers can act the way you do

    Crush schreef:
    (...)


    Ja, ik val ook om de een of andere reden op skaters. x'3
    Skaters zijn gewoon leuk =3


    We can only learn to love by loving.