• Ik ben vorige week 5 dagen van de 5 te laat geweest op school. Ghéhe. Spijtig genoeg was ik vandaag niet te laat :'(

    Edit: Ik was vandaag lekker weer te laat. Een uurtje ofzo, ik heb het eerste lesuur helemaal gemist (a)

    Wie komt er ook zo vaak te laat? :'D

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 20:05 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Ik!
    zowat elke dag,
    ik moet elke dag met openbaar vervoer, en woon in een dorp, duss..
    als ik de bus 1x miss komt is of over een half uur of pas na 1 uur.. en soms komt ie ook gwn een uur niet.. en dan kom ik te laat of ik kom pas heel laat thuis.. en er rijdt ook maar 1 bus bij mij -_-' , was vandaag om half 10 op school inplaats half 9..

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 21:27 ]


    I live in myn own Cinderella story .

    ik wel vaak eigenlijk ookal woon ik er 5 min vandaan, ik wil eerst altijd ff chill een sigaretje roken..;D


    Stay close, don't go (:

    Was vandaag nog te laat. =$


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik kom altijd net optijd! XD


    -

    7 Keer... En dan moet je je om kwart voor acht melden op school de volgende dag, dus no way dat ik nog te laat ga komen, hé.


    You move me ......... Kurt

    Everlasting schreef:
    Ik kom altijd net optijd! XD


    Dat heb ik ook best vaak! x']
    En dan staan die conciërges je al op te wachten.
    Echt ziek ¬¬


    "Don't look back, you're not going that way."

    Everlasting schreef:
    Ik kom altijd net optijd! XD


    Dat heb ik dus ook altijd :'D

    Ik kom altijd el op tijd --'
    Maar ik ga wel op slowmotiontempo naar de klas toe. .D


    everything you imagined, and more...

    ik ooit 1 keer xD 2 minuten te laat door het weer :S xD was echt grappig


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    en ook een keertje was ik bij gym en was die les voorbij en toen gingen we naar wiskunde maar die gast flipt als we 1 minuut te laat zijn (we waren dus te laat door gym) heeft hij ons te laat op geschreven.. xD

    [ bericht aangepast op 13 jan 2010 - 7:15 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.