• Halloo (:
    oke ik zit met een dringende vraag en ik hoop zo dat iemand hem kan beantwoorden ofdat jullie advies kunnen/willen geven (: wel
    ik neem al een jaar of twee de pil (anticonceptie, tegen zwangerschappen, acne...) en ik moest een tijdje stoppe van de dokter (omte kijken of ik nog zou groeien) en dat is dus niet het geval. en na dat ik dus 3 maanden geleden gestopt ben met de pil, heb ik nog steeds mijn maandstonden niet. En ik wil echt hééél graag mijn pil weer kunnen pakken dus hier komt mijn vraagje; zou het erg veel kwaad kunnen als je de pil weer begint intenemen op een dag dat je je maandstonden niet hebt?

    xx dankjewel

    [ bericht aangepast op 11 jan 2010 - 23:10 ]


    And all the girls in the front row scream your name.

    Je bent dus al 3 maanden niet ongesteld geweest?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Je maandstonden nog niet gehad? Dan kan je zwanger zijn? Of het komt nog door die pil. Maar je kan slikken wanneer je wilt, alleen kan je wel een doorbraakbloeding krijgen (is normaal) Maar het beschermt wel.


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    LadyBug schreef:
    Je bent dus al 3 maanden niet ongesteld geweest?


    ja, maar ik weet absoluut zeker dat ik niet zwanger ben hoor ;p ik heb mometeel geen vriendje, maar ik vind die pil is goed tegen puistjes enzo (:


    And all the girls in the front row scream your name.

    Rickjuh schreef:
    Je maandstonden nog niet gehad? Dan kan je zwanger zijn? Of het komt nog door die pil. Maar je kan slikken wanneer je wilt, alleen kan je wel een doorbraakbloeding krijgen (is normaal) Maar het beschermt wel.


    ik ben niet zwanger hoor (: een doorbraakbloeding? wat is dat ;o x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    (...)

    ik ben niet zwanger hoor (: een doorbraakbloeding? wat is dat ;o x


    Dan word je een soort van even ongesteld, dat is normaal bij het doorslikken.

    (internet, en vriendin ervaring, niet met doorbraak bloeding want dat heb ik van internet x'D)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Maar het lijkt me niet zo goed dat je nadat je 3 maanden gestopt bent met de pil nog niet ongesteld bent geweest. Anyway, volgens mij kan je zo weer beginnen, maar daar zou ik toch is naar laten kijken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    LadyBug schreef:
    Maar het lijkt me niet zo goed dat je nadat je 3 maanden gestopt bent met de pil nog niet ongesteld bent geweest. Anyway, volgens mij kan je zo weer beginnen, maar daar zou ik toch is naar laten kijken.


    ja, ik moet normaal deze maand naar de genecoloog, en de dokter zei dat het nog normaal was omdat de die stoffen nog even in het bloed kan zitten, sommigen vrouwen die stoppen met de pil om zwanger te raken kunnen ook pas na een jaar pas ongesteld geraken ofzo iets ;p


    And all the girls in the front row scream your name.

    LadyBug schreef:
    Maar het lijkt me niet zo goed dat je nadat je 3 maanden gestopt bent met de pil nog niet ongesteld bent geweest. Anyway, volgens mij kan je zo weer beginnen, maar daar zou ik toch is naar laten kijken.


    ooh oke, dankje voor de informatie ;D xx


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    (...)


    And all the girls in the front row scream your name.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dan word je een soort van even ongesteld, dat is normaal bij het doorslikken.

    (internet, en vriendin ervaring, niet met doorbraak bloeding want dat heb ik van internet x'D)


    maar ik heb niet doorgslikt hé, ik ben even gestopt, en ik wil graag terug beginnen maar ik ben te ongeduldig om te wachten op mijn maandstonden die ik inmiddels al 3 maanden niet heb gehad ;s


    And all the girls in the front row scream your name.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Dan word je een soort van even ongesteld, dat is normaal bij het doorslikken.

    (internet, en vriendin ervaring, niet met doorbraak bloeding want dat heb ik van internet x'D)

    'Ghehe, ik vroeg me al af hoe je dat allemaal wist. :'D
    On-topic: Wat bovengenoemden zeggen; even naar de dokter gaan. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    'Ghehe, ik vroeg me al af hoe je dat allemaal wist. :'D
    On-topic: Wat bovengenoemden zeggen; even naar de dokter gaan. (:


    haha dat vroeg ik me eerst ook af xD
    en ja, maar ik zou eigenlijk nog niet mogen beginnen met hem te nemen, omdat ik 'nog zou kunnen groeien' maar dat kan niet want ik ben al naar de bottendokter geweest en die heeft een foto gemaakt van mijn bot, en daar staat in dat ik niet veel meer ga groeien dus, dan gaat mijn dokter zeggen 'nee, stop nog maar even'
    xd en ik ben een zeer ongeduldig persoon ;p


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    (...)

    haha dat vroeg ik me eerst ook af xD
    en ja, maar ik zou eigenlijk nog niet mogen beginnen met hem te nemen, omdat ik 'nog zou kunnen groeien' maar dat kan niet want ik ben al naar de bottendokter geweest en die heeft een foto gemaakt van mijn bot, en daar staat in dat ik niet veel meer ga groeien dus, dan gaat mijn dokter zeggen 'nee, stop nog maar even'
    xd en ik ben een zeer ongeduldig persoon ;p

    De laatste keer dat ik het checkte had de pil niks met je groei te maken, maar met je hormonen. o.ô
    En anders even proberen informatie te verschaffen waarom je je maandstonden nog niet hebt gehad. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    De laatste keer dat ik het checkte had de pil niks met je groei te maken, maar met je hormonen. o.ô
    En anders even proberen informatie te verschaffen waarom je je maandstonden nog niet hebt gehad. (:


    ja ik ga probeer nu zo met jeugd en seksualiteit (vzw) info te krijgen.. bedankt voor je tips (: xx


    And all the girls in the front row scream your name.

    Trash schreef:
    (...)

    ja ik ga probeer nu zo met jeugd en seksualiteit (vzw) info te krijgen.. bedankt voor je tips (: xx

    Welke tips? o.ô Onbewust tips gegeven, vet. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.