• [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 12:56 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    oeps, fout knopje.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 0:30 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    Dat is compleet normaal.
    De eerste keren is de cyclus onregelmatig.
    en die 28 dagen is een gemiddelde.
    Het is niets om je zorgen over te maken.
    Al zou ik wel van de eerste keren misschien bij houden.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    In het begin zijn je maandstonden meestal onregelmatig. Niets om je zorgen over te maken. Pas na een jaar, soms twee, wordt het wat regelmatiger. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    In het begin zijn je maandstonden meestal onregelmatig. Niets om je zorgen over te maken. Pas na een jaar, soms twee, wordt het wat regelmatiger. :'3

    Na een paar maanden al hoor. Een jaar is wel heel lang. Maar dat hangt ook weer af van vrouw tot vrouw.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Dat is compleet normaal.
    De eerste keren is de cyclus onregelmatig.
    en die 28 dagen is een gemiddelde.
    Het is niets om je zorgen over te maken.
    Al zou ik wel van de eerste keren misschien bij houden.

    Oh, oke dankjewel. En ja, ik hou het bij. Ik heb speciaal een klein boekje gekocht voordat, haha! <3


    People change like the seasons - J. Cole

    Scandal schreef:
    (...)
    Na een paar maanden al hoor. Een jaar is wel heel lang. Maar dat hangt ook weer af van vrouw tot vrouw.

    Ik sprak even over het algemeen. 8D Niet iedereen heeft dat zo. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Bij mij is het pas raar. Ik heb het al 5 jaar lang, maar het bleef bij mij eens een jaar en 3 maanden weg. En dat is nog maar een jaar geleden ofzo. Vaak blijven ze maandenlang weg... Soms een half jaar, dan weer een paar maand... Oo'


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    Bij mij is het pas raar. Ik heb het al 5 jaar lang, maar het bleef bij mij eens een jaar en 3 maanden weg. En dat is nog maar een jaar geleden ofzo. Vaak blijven ze maandenlang weg... Soms een half jaar, dan weer een paar maand... Oo'

    Een vriendin van mij heeft dat ook gehad. Ik weet niet meer wat de reden was, maar het was niet zo erg.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Een vriendin van mij heeft dat ook gehad. Ik weet niet meer wat de reden was, maar het was niet zo erg.

    Ik hoop het, maar ik ga maandan naar de gyneacoloog. Zij zal wel weten wat dat is. =)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je hoeft je geen zorgen te maken joh, da's normaal :P Wat pas raar is, is dat ik nadat ik ben gestopt met het slikken van de pil (slikte ik omdat ik op zomerkamp niet ongesteld wou worden) niet meer ongesteld ben geworden, is nu intussen iets van 4 weken geleden.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wel ik heb zo nu al 3 jaar ongeveer en nu heb ik zo ook 5 dagen te vroeg. Meestal komt dat omdat ik stress heb zoals nu met school x')


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Als je pas begint met je maandstonden ben je heel onregelmatig. Er is niets raars aan. Het is natuurlijk wel onprettig dat je nu niet precies weet wanneer je het zal worden. En dit duurt wel een tijdje, voordat het regelmatig wordt. Bij mij duurde het wel een jaartje of zo.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Maandstonden is ongesteld toch?
    En het is heel erg normaal hoor. xd


    Smiling but close to tears.