• Uhh ja weer een topic over Nena en ja weer geopend door mij. Schijnbaar ontgaat mij ook wel eens iets. :Y)

    Zoals de meeste onderhand wel weten is Larissa (nena's dochter) eerste kerstdag bevallen van een meisje. Carla Maria.

    Zoals sommige ook wel weten heeft Larissa een tweelingbroer genaamd Sakias. Nog geen twee dagen later beviel M. -die graag buiten de pers wil blijven- de vriendin van Sakias van een gezonde zoon genaamd Noah. Meer informatie is er niet bekend, omdat het meisje -begrijpelijk- buiten de pers wil blijven. Dit kindje is niet in een tuinhuis bevallen (nerd), maar gewoon thuis en is bijna net zo groot als zijn nichtje Carla.

    Ghehe dus again, alweer gefeliciteerd Nena. En dit keer ook Sakias en M. _O_ (hoera)

    Dus voor de duidelijkheid: De tweeling van Nena heeft nu allebei een kindje (krul). 2 dagen na elkaar geboren.


    Edit: Foto van Nena en Sakias Voor de leute die zich afvragen hoe Sakias er eigenlijk uitziet :'D:Y)(krul)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 19:53 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    cool


    All was well.

    Vet, een tweeling en dan hun kinderen dat vlak na elkaar geboren worden. :'D
    Gefeliciteerd aan de ouders en Nena. (krul)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Congratulations again! The Kerners are really expanding their 'notorious' name all over the world, hu?
    Really sweet, a Noah baby and a Carla baby ^^.

    Wat leuk =D


    Alis volat propriis.

    Leuk

    Nena's kleindochter was in een stal bevallen ^^


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Detain schreef:
    Leuk

    Nena's kleindochter was in een stal bevallen ^^
    Tuinhuis :'DD!! Hahah stal, zo erg was het nog net niet. Nee maar ze hebben een huge tuinhuis achter het huis en daar wonen zij en Mykolas al volgens mij bijna een jaar.


    Wie du mir, so ich dir.

    Nena is een jongetje!
    Ghehe, nee, feliciteer ze maar ;p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    NenaKerner schreef:
    (...)
    Tuinhuis :'DD!! Hahah stal, zo erg was het nog net niet. Nee maar ze hebben een huge tuinhuis achter het huis en daar wonen zij en Mykolas al volgens mij bijna een jaar.

    Haha oke [a]


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Hehe, zo toevallig :3
    Maar echt leuk voor beide! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Dat is koddig
    en heel leuk voor Nena. :]

    Congratulations, again! I wish you all the very best! <3


    -

    Sakias is cooool :'DD

    Alweer dus :'D
    En wie word de verre suikertante -wijst dom naar Kirsten-


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Blitzkrieg schreef:
    Sakias is cooool :'DD

    Alweer dus :'D
    En wie word de verre suikertante -wijst dom naar Kirsten-
    Dat vind ik nou een heel goed idee :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.