• Mijn telefoon (iPhone 5) geeft aan verbonden te zijn met de WiFi, maar ik krijg geen berichten binnen en krijg ook niets geladen. Via 4G gaat dit vervolgens wel. How?
    Overigens zit mijn moeder momenteel op haar laptop en daarop doet de WiFi het uitstekend.

    Iemand verklaringen en vooral oplossingen?


    •

    Heb je al de simpele dingen geprobeerd zoals je telefoon aan het uitzetten, wifi aan uitzetten? Eventueel proberen de router gewoon opnieuw op te starten?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat heb je wel vaker, dan geeft het aan van wel maar werkt het niet. Ik zou inderdaad het bovenstaande aanraden.


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik heb net de router opnieuw opgestart en nu doet de WiFi het weer. Hopen dat ‘ie blijft werken.

    I feel stupid for not thinking of this. Bedankt voor de reacties!


    •

    Zhang schreef:
    Ik heb net de router opnieuw opgestart en nu doet de WiFi het weer. Hopen dat ‘ie blijft werken.

    I feel stupid for not thinking of this. Bedankt voor de reacties!


    Dat zijn van die momenten die mij herkenbaar in de oren klinken. Je bent dus niet de enigste hoor haha.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Zhang schreef:
    Ik heb net de router opnieuw opgestart en nu doet de WiFi het weer. Hopen dat ‘ie blijft werken.

    I feel stupid for not thinking of this. Bedankt voor de reacties!


    You’re not the only one. Ik zat een keer te zeiken tegen mn zus dat de tv het niet deed, bleek de stekker niet in het stopcontact te zitten. -.-


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.