• Het spijt me maar ik ben weg hierzoo, me tegenhouden heeft nou toch geen zin meer..


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ze is online man.

    Ik zou het een en ander eens uitleggen, ook al vind ik dit niet leuk. Die ruzie van gister heeft ontzzettend geholpen bij mijn besluit, het voelde net of het door mij kwam. EN jullie moeten weten dat Julia en Charissa eigenlijk mijn bf op Q zijn. Ruzie tusen die twee was voor mij zeg maar iets als een kant kiezen en hoeveel ik ook van jullie hou kant kiezen kan ik niet. Zo kwam er een kutkind ermee bemoeien die mij uitmaakte voor hoer 3 keer maar liefst.. Miss kunnen velen zich neit voorstellen dat ik daarmee zit, en Charissa als je even doordenkt weet jij het wel. Er zijn dingen gebeurd... ik heb me een hoer gevoeld.!! En gvd toen ze mij voor hoer uitmaakte kwam alles weer terug en ik was alles zo hard aan het vergeten ik was op de goeie weg, maar nu is alles weer terug, en ik haat haar... Ik haat dat kutkind!.. Die Kimberly..

    Het spijt me. EN charissa je meot weten dat jij gewoon moet blijven! <33


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oow )': Nouja dan moet je het zelf maar weten als je echt wilt stoppen. Vind het alleen vet jammer <33

    Ik zou het een en ander eens uitleggen, ook al vind ik dit niet leuk. Die ruzie van gister heeft ontzzettend geholpen bij mijn besluit, het voelde net of het door mij kwam. EN jullie moeten weten dat Julia en Charissa eigenlijk mijn bf op Q zijn. Ruzie tusen die twee was voor mij zeg maar iets als een kant kiezen en hoeveel ik ook van jullie hou kant kiezen kan ik niet. Zo kwam er een kutkind ermee bemoeien die mij uitmaakte voor hoer 3 keer maar liefst.. Miss kunnen velen zich neit voorstellen dat ik daarmee zit, en Charissa als je even doordenkt weet jij het wel. Er zijn dingen gebeurd... ik heb me een hoer gevoeld.!! En gvd toen ze mij voor hoer uitmaakte kwam alles weer terug en ik was alles zo hard aan het vergeten ik was op de goeie weg, maar nu is alles weer terug, en ik haat haar... Ik haat dat kutkind!.. Die Kimberly..

    Het spijt me. EN charissa je meot weten dat jij gewoon moet blijven! <33
    Die ruzie kwam niet door jou, en geloof me, hij was er ook gekomen als jij niet op Quizlet zat. En het ergste wat jij kan doen is een kant kiezen. Als vriendinnen elkaar dwingen op kanten te kiezen, zijn dat geen echte vrienden. En dat van Kimberley, ze was kwaad... en ja.. zij scheld vaak, maar ik heb ook gezegt dat ik wilde dat ze erbuiten bleef. Maar blijf gewoon op Quizlet, want die ruzie was niet jou schuld.

    Ik zou het een en ander eens uitleggen, ook al vind ik dit niet leuk. Die ruzie van gister heeft ontzzettend geholpen bij mijn besluit, het voelde net of het door mij kwam. EN jullie moeten weten dat Julia en Charissa eigenlijk mijn bf op Q zijn. Ruzie tusen die twee was voor mij zeg maar iets als een kant kiezen en hoeveel ik ook van jullie hou kant kiezen kan ik niet. Zo kwam er een kutkind ermee bemoeien die mij uitmaakte voor hoer 3 keer maar liefst.. Miss kunnen velen zich neit voorstellen dat ik daarmee zit, en Charissa als je even doordenkt weet jij het wel. Er zijn dingen gebeurd... ik heb me een hoer gevoeld.!! En gvd toen ze mij voor hoer uitmaakte kwam alles weer terug en ik was alles zo hard aan het vergeten ik was op de goeie weg, maar nu is alles weer terug, en ik haat haar... Ik haat dat kutkind!.. Die Kimberly..

    Het spijt me. EN charissa je meot weten dat jij gewoon moet blijven! <33


    van mij mag je van Q. gaan maar wrm dan niet meer op Msn,, je had het me gwn daarjuist moeten zeggen zonder ineens offline te gaan,. als jij neit wilt dat ik weg ga blijf ik maar het word niet meer het zelfde zonder jouw. Het si alsof ik gefaalt heb ik ben je weer kwijt voor de 2de keer in mijn leven en dat doet pijn Ivy. IK hou van je zal het altijd blijven doen, je blijft voor altijd in mijn hart, en ik weet dat je kwaad bent. Ze had het niet moeten zeggen, en ja ik weet waarom. Je verdient beter dan dat en je bent GEEN hoer hoor je me het was jouw schuld niet toen en niet nu,!!! IK hou van je vergeet me niet Ivy want ik zal jouw nooit vergeten en remeber One day I will see you again.<3333


    *He's the one.