• Hey poeperkes,
    Welke kleur eeft ulle kamer?
    Die van mij wit maar die word binnenkort knalroze! xD zie er al naar uit dat hij roze word. Het enigste wat ik er jammer aan vind is dat ik al mijn TH posters in de vuilnisbak moest gooien! :(


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Bij mij Paars en Bordeau ^^ wel mooi hoor

    De mijne Gif groen mr het wordt zwart mt rood en een TH Band Logo op me muur!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    Roze&Paars bij mn moeder
    En roze&groen bij mn vader XD

    Hey poeperkes,
    Welke kleur eeft ulle kamer?
    Die van mij wit maar die word binnenkort knalroze! xD zie er al naar uit dat hij roze word. Het enigste wat ik er jammer aan vind is dat ik al mijn TH posters in de vuilnisbak moest gooien! :(


    wrm moest je die posters weg gooien dan


    Ice-cream Rockt more than you x3

    PIJNLIJK =D
    De mijnen is ook wit, ofja wit, tis nog nooit geschilderd gwst dus is da nog da 'pleister' daje ziet.
    walgelijk vies.
    Maar mn posters hangn drvoor dus
    x

    De mijne is Limegroen. Maar ik ben die KOTSZAT. Deze vakantie krijg ik een hele nieuwe vakantie. Waarschijnlijk iets met Paars en licht grijs


    I live for the applause, you will die for it.

    Geel o.O
    maar nu niet meer nu posterkleur xD


    *He's the one.

    Ik moest mijn posters weggooien omdat mijn mama ze niet meer mooi vond ze vind TH helemaal niet goed en ze vind het verschrikkellijk dat ik er fan van ben dus ik zal nooit naar een optreden van hun kunnen gaan dus ze ook nooit in het echt zien. Mijn papa vind hetzelfde als mijn mama dusja en mijn zus is een TH hater! :(


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Mijne is Rood, Zilver en wit ^^

    Ik moest mijn posters weggooien omdat mijn mama ze niet meer mooi vond ze vind TH helemaal niet goed en ze vind het verschrikkellijk dat ik er fan van ben dus ik zal nooit naar een optreden van hun kunnen gaan dus ze ook nooit in het echt zien. Mijn papa vind hetzelfde als mijn mama dusja en mijn zus is een TH hater! :(


    Omg wat erg voor je.mijn ouders maken flauwe grappen over Bill.en de band soals Homo hotel enz.Mr me ma is wel vet koel dat ze mee ging nr het concert 14 juni!


    Ice-cream Rockt more than you x3

    mijne is normaal licht geel en beetje blauw,,maar nu Tokio Hotel posterkleur(A)


    Why don't you break my heart

    Roze met paars:( maar ik ga het veranderen, en bij mij is het ook posterkleur (A)

    EN mijn ouders vinden ze ook vreselijk hoowr, maardat kan me helemaal niets schelen_O_ ze dachten dat ik niet goed kon slapen om die "vogelverschrikkers" (TH dus! :@)

    Roze met paars:( maar ik ga het veranderen, en bij mij is het ook posterkleur (A)

    EN mijn ouders vinden ze ook vreselijk hoowr, maardat kan me helemaal niets schelen_O_ ze dachten dat ik niet goed kon slapen om die "vogelverschrikkers" (TH dus! :@)

    vogelverschrikkers =D
    Whaha

    Gele muren;P en eeh eikenkleur met groene meubels=D groen met geel dusxD maar ik krijg make-over en ik stap over naar de zolder!! Daar heb ik drie keer meer ruimte en ik weet nog niet welke kleuren ik ga nemen;P ik dacht aan appeltjes groen met roze:Y)


    Pictures fade away, but memories are forever

    blauw en rood ....saaii dus ... maar mijn posters daarover heem duss..


    http://dwergiie.blogspot.com/