• ..om de situatie die mij gebeurde vanmiddag.
    Ik wilde een nieuwe piercing laten zetten en heb er toen eentje direct naast mijn lippiercing laten zetten. Zodat ik er twee naast elkaar heb. Oftewel een Spiderbite. :'D
    Maar ze haalde het witte staafje eruit en wilde toen het bolletje pakken. En toen was er nog niks aan de hand. En toen draaide ze het bolletje erop en nog geen seconde later toen ie erop zat, vulde mijn hele mond zich met bloed. En toen droop het zo langs mijn kin naar beneden. x'D
    En nu zit mijn broek en trui volledig onder het bloed. =|
    En ik moest alleen maar keihard lachen daar. En toen kreeg ik nog een waterijsje van haar. 8D
    Iemand van jullie ook al eens iets in deze trant meegemaakt?

    [Edit; even drie fotootjes. De eerste twee laten zien hoe het er aan de binnenkant uit ziet. Schrik niet. :'DDD En de laatste is het resultaat. (:

    Foto 1.
    Foto 2.
    Foto 3.

    O ja, het is natuurlijk altijd heel leuk als je even in iemands mond mag kijken! :'3

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 20:10 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Nee mijn neuspiercing verliep *bijna* helemaal pijnloos en mijn nieuwe piercing *bovenin mijn oor* deed ook niet echt pijn.. :D


    Love is the movement <3

    oeh je lip ziet er niet goed uit aan de binnenkant :|

    Ik zou het maar goed in de gaten houden voordat je erge ontsteking in je lip krijgt en ze er allebei uit kan halen :|


    I solemny swear i am up to no good

    xBUSTED schreef:
    oeh je lip ziet er niet goed uit aan de binnenkant :|

    Ik zou het maar goed in de gaten houden voordat je erge ontsteking in je lip krijgt en ze er allebei uit kan halen :|

    'Ghehe, I know. Maar het doet verder geen pijn, maar het is gewoon een blauwe plek. ;D En anders moest ik haar even contacteren mochten er complicaties optreden. (:


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    OMG! dat lijkt me echt zo pijnlijk! deed het pijn?


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Powerfull schreef:
    OMG! dat lijkt me echt zo pijnlijk! deed het pijn?

    Nee, dat valt allemaal reuze mee. Het is hooguit eventjes gevoelig, maar daar blijft het ook bij. Het bloed was alleen grappig om te zien. ;x


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    whah het ziet er nogal eng uit whah xd
    maar het staat echt hip vind ik(:

    [ bericht aangepast op 12 jan 2010 - 18:23 ]


    T O K I O H O T E L < 3

    Normaal gesproken hoord dat niet zo te bloeden õ.o ook al zit het zo hoog bij je mondhoek, hebben ze waarschijnlijk veel te lomp gedaan haha. :Y)

    Ja was bij mijn neuspiercing toch ook. Alles onder het bloed en ik maar lachen en dat meisje dat hem gezet had viel bijna flauw (krul).

    Maar ik kreeg geen waterijsje toen ..:(


    Wie du mir, so ich dir.

    Oke ik ga weg uit dit topic, word misselijk x'D :$

    Even op volgorde:
    Iel, Jakkiegatsie, koel!

    Au,,, je foto's doe mijn lippen pijn doen. Ik zou nooit een lippiercing durven te nemen :x

    xD


    You can run but not hide

    Ik zou doodgaan als dat met mij gebeurd, mwhaha :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Perry schreef:
    Ik zou doodgaan als dat met mij gebeurd, mwhaha :'D

    Deed ik ook. :'D Maar dan van het lachen. x'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    NenaKerner schreef:
    Normaal gesproken hoord dat niet zo te bloeden õ.o ook al zit het zo hoog bij je mondhoek, hebben ze waarschijnlijk veel te lomp gedaan haha. :Y)

    Ja was bij mijn neuspiercing toch ook. Alles onder het bloed en ik maar lachen en dat meisje dat hem gezet had viel bijna flauw (krul).

    Maar ik kreeg geen waterijsje toen ..:(

    Ja, maar bij een neus kan het onmogelijk zijn dat je hele mond vol met bloed zit. x'D
    Als je het had gezien, had je echt dubbel gelegen. ;x
    Nee, ze deden het goed. Maar veel te lang om te vertellen. Ik ben nogal lui aangelegd, dat weet je. ;DDD


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Ziet er gaaf uit ^^
    en ik lach ook op momenten dat je het niet zou moeten doen xd


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    InYourShadow schreef:
    Ziet er gaaf uit ^^
    en ik lach ook op momenten dat je het niet zou moeten doen xd

    Dank je wel. :'3


    I don't need to explain myself, I know I'm right.