• Omdat ik dus nog steeds niet weet of het concert van ToHo in het Engels wordt of in het Duits?

    Weet iemand dat misschieen? (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Ik vind dat ze engels moeten zingen, maar ik heb stiekem geen idee :'D

    Gemixt, denk ik?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik hoop stiekem duits,
    want de meeste vind ik in het duits mooier,
    maar misschien doen ze wel een mixje ofzo x'D
    we'll see (nerd)

    Ik hoop hard Engels.

    Maar volgens mij was het gemixt..


    everything, in time

    Voor Ahoy hebben we de poll uitslagen [90% voor Duits] naar het management van TH gestuurd.
    Verder kunnen we niets anders dan afwachten.

    Cherished schreef:
    Voor Ahoy hebben we de poll uitslagen [90% voor Duits] naar het management van TH gestuurd.
    Verder kunnen we niets anders dan afwachten.
    Meen je? :9~
    Want Duits klinkt zoveel beter dan Engels :3


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Omg, ik moet nog steeds de Humanoid-CD kopen, anders kan ik niet meezingen. :')
    Shame on me, I know .. Maarja, niemand kocht het voor mijn Kerstmis .. terwijl het op m'n lijstje stond .. :')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    duits vind ik leuker en mooier, maar ik geef toe dat engels gemakkelijker is.

    en ik zou ook héél graag willen weten wat het gaat worden. x


    And all the girls in the front row scream your name.

    Fictional schreef:
    (...)Meen je? :9~
    Want Duits klinkt zoveel beter dan Engels :3

    Ja :'D
    Maargoed, aangezien zij enkel reageren als het echt moet doen ze dat hierbij niet en kijken gewoon hoe ze het beste de boel kunnen doen zodat het de fans het beste uitkomt.
    Dus ik hoop dat ze weer naar ons luisteren. ^^ Would be nice xD

    hangt ervan af waar.
    B denk ik Engels & NL warschnlk ook dn
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    beide,,

    denk ik


    I live in myn own Cinderella story .

    Ik denk Duits, aangezien op de site van THH een poll was waar je kon stemmen. Uit deze poll is gekomen dat het merendeel Duits wilt. Een aangezien THH nogal wat contact heeft met de grote bazen van Universal zal dat er wel van komen ='].


    Life is hard and then we die

    Het is nu al bijna zeker dat ze de singles die ze uitgebracht hebben/gaan uitbrengen in het engels zingen. En de rest duits. :Y) En idd, die poll met dat 90% heeft daar volgens mij ook wel veel in gedaan want het zou eerst 60% Engels 50% Duits gedaan worden.


    Wie du mir, so ich dir.

    ^
    Even voor de rest, ga er niet teveel op hopen, want voor hetzelfde geldt willen ze deze tour elk concert hetzelfde doen.
    Wij hebben nog géén reactie van het management gehad, en geen garantie dat ze wat met onze poll gaan doen.
    Zodra we dat wél hebben zullen wij als Officiele Fanclub dat natuurlijk meteen melden, maar er moeten geen mensen worden blijgemaakt met een mus waarvan nog niet duidelijk is of deze dood of levend is.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2010 - 14:17 ]

    Ik hoop Duits maar ik denk dat ze ofwel een mix gaan doen ofwel meer Engelse songs
    dat deden ze op vorige concerten ook al. Maar ik hoop Duits want ik vind dat dat schattiger klinkt.


    One Day you'll remember me...