• GODVERDOMSE KUTSNEEUW !! En ijsgladheidding !!
    Op weg naar de dokter met de fiets. Net in onze straat en ik glijdt helemaal onderuit, en damn mijn rechterheup doet al uuuuuuuren pijn. Ik ben kei hard tegen de grond gegaan op mijn rechterkant !! En als ik ga zitten doet het ook pijn, precies gebroken of zo. En ik heb nog nooit iets gebroken of gebarsen dus weet niet hoe zoiets voelt maar damn !!
    Ik kom niet meer buiten voor die kutgladdigheid weg is !! Al duurt het nog een jaar !!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Sneeuw is leeeuk. Maar die gladheid niet.
    Vandaag ging ik dus ook lopend naar school, is totaal niet ver maar, wel uitgegleden >< en dan liep ik al super voorzichtig

    voor mij is het nog vervelender! ik moet alle sneeuw opruimen en er is bij ons wel 30 cm gevallen!:@

    Aan mijn school is het ook superglad. Ik dacht ik ga glijden dan val ik niet,niet dus. want ik lag er al bijna. Ben wel niet gevallen gelukkig.

    Moehahaha.. wilde ik zien x'D ow, arme jij (flower) geef er een kusje op van mij, enja, maar niemand heeft het gezien he! ^^ En ik ben ook al uitgeschoven, wel niet gevallen ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Rosebeat schreef:
    Van mij mag die sneeuw ook wel weer weg. Het wordt nu echt vervelend.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ik ben ook gevallen, en mijn hele knie is blauw en pijnlijk :)

    Ik ben vermorgen in de fietsenstalling op school op mijn kont gevallen. En toen lachte iedereen me uit, en heb ik pijn aan mijn kontje (cat)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Pon schreef:
    (...)
    Omf, pijnlijk ..
    Mhihi, ik woon aan Mechelen. (:

    Ja, dat was het ):
    Lucky you ! als ik daar woonde, koni n vandaag wel naar Mechelen zijn geweest D:

    Vigilante schreef:
    (...)
    Ja, dat was het ):
    Lucky you ! als ik daar woonde, koni n vandaag wel naar Mechelen zijn geweest D:

    Ghehe .. Maar ik woon niet in Mechelen stad he. ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik kom je ondersteunen hoor, want dan ben ik afwezig door familialeomstandigheden xD
    int school gaan ze me niet missen hoor :Y)


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik kan niet wachten tot de sneeuw weg is.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Aww sterkte tjuaah het begint irritant te worden O_o maar ik kan wel schaatsen op mijn straat :')


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    GayGenootjes schreef:
    Aww sterkte tjuaah het begint irritant te worden O_o maar ik kan wel schaatsen op mijn straat :')

    Dat ga ik niet wagen! o.o
    Straks moet mijn linkerheup er ook nog aan geloven! ;o

    Damn, moet ik morgen naar de oorarts, terug door de gladdigheid! ;o Maar wat is Yoni toch lief dat ze me komt ondersteunen! OuO


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.