• Ja, ik en Samira (en stiekem ook Lysanne). Want we gingen eens tijdens een natuurkundeles over Lysanne's toekomst praten samen met Melissa. (: En we hadden het er dus over wie er het eerste sex zou hebben, en wie als laatste. En toen kwamen we tot conclusie dat Lysanne als laatste sex zou hebben, namelijk wanneer ze 50 is (: En onze leraar hoorde ons praten en zette Melissa apart, maar na vijf minuten kwam ze gewoon weer bij ons zitten en kletsten we verder over Lysanne's toekomst :Y)

    Dúuuus, wie doet er nog meer levenloze dingen tijdens de les x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik ben vandaag onder natuurkunde eruit gestuurd.
    En ik bén levenloos x]

    Ik ben er bij natuurkunde éigenlijk twee keer uitgestuurd. Alleen bleef ik gewoon lekker zitten n_n


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    geniaal xD


    Cormamin niuve tenna' ta elea lle au'

    Marihuana schreef:
    Ik ben er bij natuurkunde éigenlijk twee keer uitgestuurd. Alleen bleef ik gewoon lekker zitten n_n

    :o
    Stoutert.
    Ofja, dat van mij was niet officieel. Die man zo:'Ja, ga maar huiswerk maken in de kantine. Kom over 15 min. maar terug.'
    En hij had het niet in het klassenboek geschreven, dus stiekem houd ik van hem =3

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    :o
    Stoutert.
    Ofja, dat van mij was niet officieel. Die man zo:'Ja, ga maar huiswerk maken in de kantine. Kom over 15 min. maar terug.'
    En hij had het niet in het klassenboek geschreven, dus stiekem houd ik van hem =3

    Haha, lucky you. Mijn natuurkunde leraar is echt gemeen. En ook best wel scheef. Like, hij stuurt iemand eruit en als je dan opstaat zegt hij 'Nee nee nee, ga daar maar zitten. Nog eén kans' en als je daarna weer doet zegt hij 'Sttttt, of je gaat je melden' en als je doorgaat zegt hij alleen maar 'Stil. Dit is al de 83403902302 keer ' x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lysanne is like an virginn (dance)


    Die les was gewoon geniaal.
    :Y)


    Smiling but close to tears.

    Marihuana schreef:
    (...)
    Haha, lucky you. Mijn natuurkunde leraar is echt gemeen. En ook best wel scheef. Like, hij stuurt iemand eruit en als je dan opstaat zegt hij 'Nee nee nee, ga daar maar zitten. Nog eén kans' en als je daarna weer doet zegt hij 'Sttttt, of je gaat je melden' en als je doorgaat zegt hij alleen maar 'Stil. Dit is al de 83403902302 keer ' x3

    hahaha, wat een vage vent.
    Mijne is koel. Als 't antwoord fout hebt, maar je uitleg is kinda goed krijg je toch nog punten ;D

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    hahaha, wat een vage vent.
    Mijne is koel. Als 't antwoord fout hebt, maar je uitleg is kinda goed krijg je toch nog punten ;D

    Ruilen? (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Wij hebben dat ook gedaan! Maar dan met dobbelstenen. Dan moest je twee keer gooien en het eerste getal wat eruit kwam moest je dan vermenigvuldigen met het tweede getal en dan moest je nog zoveel jaar wachten totdat je ontmaagd werd.
    Ik word over twee jaar ontmaagd.
    En Simone over 40 jaar!


    rules don't stop me

    nou ik xD
    whaha
    maarja onze klas is een en al leveloos.. xD

    zulke dingen hebben wij ook altijd.
    Ik moest vandaag blijven zitten na de les, maar we gingen gewoon doelloos door praten terwijl we moesten werken (A)


    Leef je droom, droom niet je leven.

    Ik :3 ik heb vandaag voor het eerst gewerkt tijdens de les NV ;x want het ging over seks dus ik moest kijken :3


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    Ik :3 ik heb vandaag voor het eerst gewerkt tijdens de les NV ;x want het ging over seks dus ik moest kijken :3

    Haha ='3 en toen ging je plots héééél hard werken x3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ik, samen met Vivian ^^.
    But wij doen andere levenloze dingen zoals bedenken hoe we een leraar gaan vermoorden or something xd. :X


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik ben altijd levenloos, daar leef ik dus niet voor


    Queen of Hell is my name