• Na eeuwen ben ik dan eindelijk weer begonnen aan een fanfiction genaamd "Four first dates"

    Ik heb echter wat inspiratie nodig. Wat is nou een leuke plek voor een 1e date? (dus ook om over te lezen lol)

    Een rare plek of juist een hele normale plek, I don't really care. Ik hoop dat jullie mijn inspiratieloze hersens kunnen vullen haha!


    Voor de duidelijkheid, het is geen date voor mijzelf, maar voor in een verhaal

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 13:44 ]


    Alleen maar tranen van geluk

    - Picknick ergens in het bos of een weiland (wel zeker weten dat die guy okay is haha)
    - filmpje pakken
    - tapas eten
    - random thuis koken
    - honden uitlaten aan het strand (als je die hebt, ideaal want je hebt altijd een gespreksplan! De honden!)
    - juffrouw tok :P (google it)
    Uhmm ik heb nooit geen eens een 1e date gehad dus ik noem maar wat xD

    [ bericht aangepast op 19 mei 2017 - 11:38 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    - Picknick ergens in het bos of een weiland (wel zeker weten dat die guy okay is haha)
    - filmpje pakken
    - tapas eten
    - random thuis koken
    - honden uitlaten aan het strand (als je die hebt, ideaal want je hebt altijd een gespreksplan! De honden!)
    - juffrouw tok :P (google it)
    Uhmm ik heb nooit geen eens een 1e date gehad dus ik noem maar wat xD


    Haha juffrouw tok is een kip restaurant? (i love kip) Het is gelukkig geen 1e date voor mijzelf maar voor de personen in het verhaal. Mijn dates bestaan meestal uit drankje doen.


    Alleen maar tranen van geluk

    Mijn vriend had mij als eerste date meegevraagd naar zijn taalcursus Nederlands en daarna zijn we ergens pizza gaan eten.
    De taalcursus was voor mij niet zo zinnig, maar het was wel ontzettend gezellig.


    I am an idiot, I move.

    Omg juffrouw tok!!

    Stel nou dat de date gecanceld is door iets, en ze 's avonds om elf uur toch in de snaclbar belanden omdat ze toch wilden afspreken. En uiteindelijk zo lang zitten kletsen dat ze verzocht worden weg te gaan omdat de snackbar wil sluiten.

    Een danscursus waar zij al een tijdje op zit en hij dan voor het eerst en hij totaal niet kan dansen en ze dus helemaal plat liggen van het lachen.

    Uhh
    Midgetgolf #altijd goed haha. Of bowlen. Iig zo'n beetje stom iets.

    Macdonalds, en dan samen in het kinder klimrek klimmen en liggend in zo"n buis hele diepe gesprekken hebben.

    Beginnen met een picknick en tot in het donker op het gras liggen, kijkend naar de lucht en de sterren.

    Oeehh een abstracte kunstgalerij bezoeken en stuk gaan op interpretaties van de werken.

    Mag ik een linkje als je het verhaal online zet (:


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Adele schreef:
    (...)

    Haha juffrouw tok is een kip restaurant? (i love kip) Het is gelukkig geen 1e date voor mijzelf maar voor de personen in het verhaal. Mijn dates bestaan meestal uit drankje doen.


    Hahaha dan verizn je een kiprestaurant, Meneer Pok?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Nooit gaan lunchen op een eerste date, met van die harde broodjes! Die schiet je namelijk veel te makkelijk op het bord van een ander - en dat is gênant -- jep, zelf meegemaakt :p

    Maar je kunt zoveel leuke dingen doen. Wandeling helpt wel vaak, samen drankje doen gewoon, dierentuin?


    It's never gonna happen, Guys.