• Ik zit dus naar het nieuws te kijken, en daar zie ik dus zo'n bericht over Avatar, die 3D versie. Er word dus gezegd dat door die 3D er mensen hoofdpijn en zelfmoordneigingen. Dat vind ik raar.

    Dus iemand die de 3D versie van Avatar heeft gezien, en daardoor zelfmoordneigingen heeft gekregen? :'D

    ~Bron: Editie NL

    Lijkt me niet echt logisch ofzo.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ja, ik had spontaan het idee dat ik maar eens beter een touw kan gaan kopen nadat ik die film had gezien. :9~


    All was well.

    Beeeeeetje apart


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    dit vind ik echt eng. + nee, ik heb de film niet eens gezien.


    Cowards die many times before their deaths.

    Dat zag ik nou net ook op de televisie.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja ik had hem gezien en dacht direkt van "ik wil dood" :8
    rare mensen xD


    Dead but delicious

    HAHAHAHHAHAHAHAHAHAH.


    I live for the applause, you will die for it.

    Tss, toen ik hem zag dacht ik echt wel 'Omygosh. Ik ga mezelf door mijn hoofd knallen .____.'

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 18:25 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hahaha, dat slaat werkelijk nergens op.


    Protège moi de mes désirs.

    Haha :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Mwhaha gezellig als je in die zaal zit en iedereen daar aan zelfmoord doet


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Hahah dat zag ik net ook! XD


    -

    Whaha, wat dom. Waarom zou je dat dan niet in de 2D versie krijgen? ;D

    HAHAHAHA :'D

    Heb hem gezien en nee, dat is bullshit -voor mij dan :Y), geen idee hoe anderen erop reageerde- Maar het gaat niet alleen om het enkele 3D effect maar vooral om het feit dat mensen zo obsessed met de film raken -word de nieuwe hype ala twilight- omdat het er helemaal sjiek en net echt uit ziet door dat 3D gebeuren en dan komen ze er uiteindelijk achter dat de planeet Pandora niet bestaat en dán krijgen mensen zelfmoordnijgingen.

    Kan aan mij liggen maar ik vind het behoorlijk ver gezocht. :Y)(krul)


    Wie du mir, so ich dir.