• [right][RPG] Hoe overleef ik.. de toekomst?

    Naar de boeken van Francine Oomen.
    © RPGrechten van mij, KolderKat.




    Ja, dat is een goede vraag. Ik, Rosa van Dijk, ben nu 16 jaar, bijna 17. Maar ja, school is al bijna afgelopen en Apenbil is op de één of andere manier weer terug in mijn leven. Esther, Jonas, Sascha en Noa zijn nog steeds in Limburg. Joy is nog steeds op reis, heb ik lekker veel aan :L. En Neuz, mijn lieve Neuz. Die zit ergens in Rotterdam. En die Enrico is er ook. Ja hallo!
    Hoe overleef ik… de toekomst? Survivaltips please!


    Het verhaal.

    Iedereen speelt gewoon zichzelf, hoe diegene is. We spelen zoals ze er in de serie uit zien. Uiteindelijk komt er toch een verhaallijn, bijvoorbeeld crisis, ruzie, weglopen en zo voorts.

    Het leven van de personen.

    Dat kun je eigenlijk al in het begin lezen. De meesten zijn 16 tot 17, behalve de ouders dan en natuurlijk Abel, Jade en Floor(tje). Rosa is hier nog in Amsterdam en de anderen in Limburg en Neuz in Rotterdam. Natuurlijk sturen ze nog wel mails naar elkaar en zitten ze op msn. Rosa en Neuz proberen wel elke dag van Amsterdam naar Rotterdam te gaan of andersom. Dat geld ook voor Rosa’s vriendinnen.

    E-mails.

    Rosa van Dijk < rosavandijk@fastmail.com >
    Heleen de Wit < heleen@fastmail.com >
    Vincent van Gelderen < neuz@fastmail.com >
    Esther Jacobs < esther@xs24.nl >
    Jonas de Leeuw < jdl@xs22.nl >
    Joy < joyfreedom@fastmail.com >
    Carmen < carm@live.nl >
    Marieke van Heemskerk < mariekevh@xs42.nk >
    Chayenne de Graaf < chay@fastmail.nl >
    Sharone < sharoneJWZ@live.com >

    Regels.

    Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt .
    Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    Geen one-liners, minimaal 3 a 6 zinnen. Behalve bij een msn-gesprek!
    Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    De verzonnen personen mogen géén bekende mensen zijn.
    Je moet echt actief zijn.
    Je moet redelijk ervaring hebben.
    Geen geruzie buiten IC.
    Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).


    Rollen.

    Rosa van Dijk. | Kolderkat.
    Heleen de Wit. |
    Alexander. |
    Enrico. |
    Abel, Appie. |
    Floor(tje). |
    Marieke van Heemskerk. |
    Rooz. |

    Vincent van Gelderen, Neuz. | xJohnnyDepp.
    Lidwien. |
    Sascha. | Gereserveerd door Symphonia.
    Jade. | Gereserveerd door Gaisford.
    Steven. |
    Esther Jacobs. | 4Everdeen.
    Jonas de Leeuw. | xJohnnyDepp.
    Carmen. | Gereserveerd door Gaisford.
    Aisha. |
    Samuel Meijer. |
    Thomas. |
    Joy. | Tisiphone.
    Noa. |
    Karien. |

    Verzonnen, 2/5.

    Chayenne de Graaf. | Nightshot.
    Sharone. | KaulitzGurl.

    Lijstje.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk: Foto, hoeft niet per sé, ik weet hoe ze eruit zien, en beschrijving.
    Innerlijk: Goede beschrijving, niet alleen, lief, aardig, grappig, etc.
    Familie:
    E-mail: Als je die hebt.
    Extra:


    Topics.

    Eén.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 16:14 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vul even een verzonnen persoontje in ^^


    El Diablo.

    Naam: Chayenne Nina De Graaf
    Leeftijd: Bijna 17
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk:


    Chayenne heeft geverfd platina blond haar, tot net boven haar billen.
    Ze heeft felblauwe ogen en laat die ook graag uitkomen met make up. Ze heeft een mooie, rechte neus. Ook haar volle, roze lippen vallen mooi in het plaatje. Haar bruine wenkbrauwen zijn perfect geëpileerd. Verder heeft ze een blanke huid waar geen enkel puistje op te bekennen is. Het enige is een litteken op haar rug door een auto ongeluk. Ze is 1,75 lang en heel slank. Ze heeft volle borsten, en lange benen. Ze draagt vaak hakken, maar heeft overig wel een stoere stijl.
    Innerlijk: Ze is best bitchy, maar dat is vooral bij de mensen die ze niet mag. Bij haar vrienden is ze gewoon lief en komt ze voor hun op. Ze heeft last van wat woedeproblemen, maar meestal kan ze zich gewoon inhouden. Ze komt soms wat arrogant over, maar dat heeft ze zelf niet door.
    Ze houd van feesten, en gaat dan ook in het weekend vaak uit.
    Familie: Ze had een moeder, maar die is omgekomen in een auto ongeluk (Zelfde waar ze het litteken van heeft) op de vakantie. Nu leeft ze alleen met haar vader Jack in Amsterdam. Daar woont ook haar zusje Tiffany-Rose. Chayenne is zelf ook moeder geworden, van Noah-Jay die nu 4 maanden oud is. Die woont nu alleen bij haar opa en oma omdat ze nog niet goed voor hem kon zorgen. Maar ze bezoekt hem wel.
    E-mail: Chay@fastmail.nl
    Extra: Ze rookt.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 12:34 ]


    El Diablo.

    Lol, ik heb één vraag: hoe kan Neuz in A'dam zitten als hij in R'dam studeert, Rosa woont in A'dam toch? En is dit gebaseerd deels op de musical [de 2e]? Haha, komt mij een beetje bekend voor. ;D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik wil neuzz, ik vul hem zo in :D
    (H) neuz :P
    O trouwens en Eva Luna dan? Of doe je die niet? :P

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 8:55 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Vincent van Gelderen, maar zijn bijnaam is Neuz.

    Leeftijd: Zeventien

    Geslacht: Man

    Uiterlijk:




    Hij heeft blond haar, tot vlak bij zijn schouders, wat een beetje piekt. Hij heeft een grote neus, daar ook zijn bijnaam. Verder heeft ij altijd een wijde broek, een simipel t-shirt en een muts, pet of blootshoofds. Zijn tanden zijn wit en recht, en hij is rond de 1.80(?)

    Innerlijk: Neuz is vrolijk en erg humoristisch. Als er iets ergs is, of iemand in de nesten zit, waagt hij zijn leven voor diegene, hij is dus erg behulpzaam. De relatie met Rosa is een knipperlichtrelatie geweest, maar het blijkt nu weer aan te zijn voor lange tijd. Als het uit is met Rosa probeert hij haar terug te krijgen, wat meestal lukt. Ook kan Neuz leuke dingen bedenken die mensen opvrolijken. Soms is hij een beetje verlegen, in situaties waar hij mensen ontmoet die hij nog nooit heeft ontmoet. Ook heeft hij soms de verkeerde woorden in als hij iets wilt goed maken, waardoor het soms heel erg uit de hand loopt.

    Familie: [weet ik (bijna) niks van] Zijn moeder is in ieder geval heel aardig, lief en zorgzaam, ook voor mensen die ze niet kent.

    E-mail: neuz@fastmail.com

    Extra:
    Hij spuit Graffiti en is het vriendje van Rosa.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 9:15 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Symphonia schreef:
    Lol, ik heb één vraag: hoe kan Neuz in A'dam zitten als hij in R'dam studeert, Rosa woont in A'dam toch? En is dit gebaseerd deels op de musical [de 2e]? Haha, komt mij een beetje bekend voor. ;D


    Haha, ja, ik was heel erg in de war met Amsterdam en Rotterdam, dus ik ga het nu wel even aanpassen en zo. En xJohnnyDepp, ik zet je erbij!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    (...)

    Haha, ja, ik was heel erg in de war met Amsterdam en Rotterdam, dus ik ga het nu wel even aanpassen en zo. En xJohnnyDepp, ik zet je erbij!


    (yeah)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mag ik Sascha edit reserveren? (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Naam: Rosa van Dijk.
    Leeftijd: Zestien, bijna zeventien.
    Geslacht: Meisje.
    Uiterlijk:


    Rosa heeft lichtblonde haren. Voor een date ging het mis om haar haar rood te verven, want toen werd het lichtroze. Na de loop van de tijd en veel douchen werd het oranje, toen had ze de hele tijd (ook met lichtroze) een mutsje op. Ze heeft een lichte huid en blauwe ogen. Haar bijnaam is ook Blue-Eyes, zo noemde Thomas haar.
    Innerlijk: Rosa is een lief, verlegen meisje. Ze is echt een dierenvriend en vindt kleine kinderen ook heel leuk, zoals Abel, Jade en Floortje. Ze is ook best dapper en heeft geleerd om voor zichzelf (of anderen) op te komen. Ze vindt het soms best moeilijk om nieuwe vrienden te maken. Door Rooz werd ze arrogant, maar nu is ze dat niet zo veel meer.
    Familie: Rosa’s vader is ergens anders (ik weet niet waar), heeft een vrouw en een dochter. Marieke is haar stiefmoeder en Floortje is haar stiefzusje. Alexander “Apenbil” is haar stiefvader die een zoon, Abel, heeft met haar moeder, Heleen.
    E-mail: rosavandijk@fastmail.com.
    Extra: Net zoals Vincent/Neuz spuit Rosa graffiti, ze is het vriendinnetje van Vincent en hun naam samen is Reuz. Rosa heeft en had twee stemmen in haar hoofd, Roos en Rooz. Roos was de lieve, Rooz was de stoere en arrogante.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    [verzonnen]

    Naam: Sharone (weet haar achternaam niet)
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Als ze met vrienden is praat ze heel veel, vaak een beetje teveel. Maar als er mensen bijzijn die ze niet kent probeert ze altijd zo goed mogelijk de situatie in te schatten voordat ze echt uit zichzelf gaat praten. Als ze wel met mensen is die ze kent is ze vaak ook veel te hyper en vrolijk. Ze zoekt nooit ruzie en probeert het ook te mijden, maar als je over iets verkeerds begint kan ze superkwaad worden en soms ook agressief.
    Familie: Ze is de dochter van een teenmom en is geboren toen haar moeder 17 was. Al bij de bevalling is haar moeder overleden. Ze heeft verder 1 halfzusje van 6, Anna-Alicia. Haar vader woont in LA en heeft daar een baan als beroemde acteur.
    E-mail: sharoneJWZ@live.com
    Extra: {Komt nog, maar is het goed als ze ook in huis woont bij Rosa Noa en Sasha enzoo??}

    x

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 12:18 ]


    how dare you speak of grace

    Symphonia schreef:
    Mag ik Sascha edit reserveren? (:


    Jep ;').


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KaulitzGurl schreef:
    [verzonnen]

    Naam: Sharone (weet haar achternaam niet)
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk:





    Innerlijk: Als ze met vrienden is praat ze heel veel, vaak een beetje teveel. Maar als er mensen bijzijn die ze niet kent probeert ze altijd zo goed mogelijk de situatie in te schatten voordat ze echt uit zichzelf gaat praten. Als ze wel met mensen is die ze kent is ze vaak ook veel te hyper en vrolijk. Ze zoekt nooit ruzie en probeert het ook te mijden, maar als je over iets verkeerds begint kan ze superkwaad worden en soms ook agressief.
    Familie: Ze is de dochter van een teenmom en is geboren toen haar [urlhttp://chivethebrigade.files.wordpress.com/2011/09/eyes-500-17.jpg?w=500&h=775]moeder[/url] 17 was. Al bij de bevalling is haar moeder overleden. Ze heeft verder 1 halfzusje van 6, Anna-Alicia. Haar vader woont in LA en heeft daar een baan als beroemde acteur.
    E-mail: sharoneJWZ@live.com
    Extra: {Komt nog, maar is het goed als ze ook in huis woont bij Rosa Noa en Sasha enzoo??}

    x


    Nee, ze mag niet bij iemand anders wonen. En gelieve geen bekende personen, want dit is Ariana Grande (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    (...)

    Nee, ze mag niet bij iemand anders wonen. En gelieve geen bekende personen, want dit is Ariana Grande (:.


    Ja, datweet ik? Gaat om uiterlijk?


    how dare you speak of grace

    KaulitzGurl schreef:
    (...)

    Ja, datweet ik? Gaat om uiterlijk?


    Het is gewoon nogal raar als er opeens een bekend persoon erin meespeelt.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    (...)

    Het is gewoon nogal raar als er opeens een bekend persoon erin meespeelt.


    maar in de RPG is ze dat niet bekend? snapp?


    how dare you speak of grace