• Omg, er zit een meisje in mijn jaar waar ik bijna altijd mee in de klas is. Ze was in het begin van het schooljaar naar een andere school gegaan omdat niemand haar moest door dingen die er vorig jaar waren gebeurt (zo loog constant en zat mensen tegen elkaar op te zetten) dus deed niemand erg vriendelijk tegen haar toen ze in januarie terug kwam en werdt ze een beetje genegeerd zeg maar. Maar ik en een vriendin moeten dus met haar samenwerken en willen dat niet en dat meisje weet dat goed genoeg, en begint opeens te wenen in de klas en is naar leerlingenbegeleiding geweest en heeft liggen zeggen dat mijn vriendin constant ligt te roddelen over haar en iedereen tegen haar opzet en ik was echt like wtf o.O Ik bedoel we zeggen niet eens iets tegen haar en ze is niet eens intressant genoeg om over te roddelen dus kwam mijn vriendin terug van leerlingenbegeleiding hadden ze tegen haar gezegt dat ze vriendelijker moest doen en dan moest ik opeens ook naar die leerlingenbegeleiding en zeiden ze net hetzelfde en toen was ik echt boos en zei dat 'als ik en Melissa (vriendin) iets vriendelijker doen gaat echt niets uitmaken, dat kind heeft gewoon geen vrienden en heeft er zelf voor gezorgt' En nu moeten ik en Melissa morgen teruggaan om het met dat meisje 'uit te praten'.
    Dat kunnen ze op hun buik schrijven ja! Ik maak het niet goed met dat kind en heel ons jaar heeft een hekel aan haar wat best wel grappig is want nu willen ze allemaal mee naar leerlingenbegeleiding maar we passen niet allemaal in dat kleine lokaal(cat)

    Wat ik nu wil vragen is:
    Hoe kunnen we op een beleefde manier zeggen dat we haar echt niet mogen en ook niet willen proberen om vriendjes te worden ?


    The soul needs autumn.

    Als volgt: Lieverd, we haten je. Ga naar de hel, val dood, maar blijf van ons weg.
    grapjuuuuuuuuuu :')
    Gewoon het haar duidelijk maken, al is dat altijd moeilijk. 'Ik denk niet dat we nog langer vrienden kunnen zijn, we verschillen te veel.'
    HAHAH dat klinkt als 'Ik denk niet dat we nog langer samen kunnen zijn :')'
    Nee maar ik zou het eerlijk gezegd niet weten.

    Haha, gewoon zeggen: ''Ik wil geen vrienden worden met dit soort mensen.'' En als ze niet luisteren zeg herhaal je het nogmaals en als ze dan niet luisteren houd je het niet meer netjes en vriendelijk. :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Gewoon excuses aanbieden, zelfs als je niets gedaan hebt. Anders krijg je gezeik van leraren, etc.
    Je kan wel gewoon bij dat gesprek zeggen: We vinden je niet aardig en we willen niet met je omgaan.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2010 - 21:02 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    'Sorry, maar ik ben al bevriend met Marleen, dus heb ik jou niet meer nodig.' En dan doe je een gayhandje.

    Grapje!

    Je moet vriendelijk blijven, maak het haar voorzichtig duidelijk. En probeer haar vooral niet te kwetsen.


    everything, in time

    Gewoon zeggen, en als ze gaan lopen te zeiken dan zeg je gewoon 'ik ben netjes opgevoed, ik mag niet liegen' :3


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ladybird schreef:
    Gewoon zeggen, en als ze gaan lopen te zeiken dan zeg je gewoon 'ik ben netjes opgevoed, ik mag niet liegen' :3

    Die ga ik gebruiken als ze begin lastig te doen (;

    @Marleen
    ghaha als ik haar negeer kwets ik haar, als ik vriendelijk zeg 'je mag dat overschrijven' begint ze te wenen, mss moet ik eens proberen te roepen dat kwets mss niet (cat)


    The soul needs autumn.

    Keihard negeren. :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Shit happens


    Queen of Hell is my name

    Ik vind het echt lastig te oordelen, want ik weet niet wat dat meisje heeft gedaan. Maar als niemand je mag, je altijd alleen loopt & geen vrienden hebt, zelfs niemand samen met je wil werken en er een probleem van gaat maken om het uit te praten om toch de opdracht te doen.. Ja, ik snap dat ze onaardig wordt. Want wat heb je voor leven als niemand je aardig vindt? Dat is rot. Misschien bedoelt ze het wel niet zo? Ik zou toch een goed met haar praten.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    "Ik moet je niet !"
    ,en als ze dat niet begrijpt, is ze een leeghoofd. (krul)


    None but ourselves can free our minds.

    tiepmiep95 schreef:
    Shit happens

    Klopt, dit topic is ook geopend om raad te krijgen om die shit op te lossen.

    En ja, probeer eens wat VoxPopuli zegt. Echt gewoon helemaal níks zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste