• Geen idee of dit topic hier wel goed staat, maar ik wist niet waar ik het anders moest plaatsen. Het is tenslotte een vraag, over Quizlet.

    Ik zie vaak profielen voorbij komen met tekst en plaatjes, en vaak is dat prachtig opgemaakt! Zo verbaas ik me er over dat sommige users hun profiel zo opmaken dat het plaatje en de tekst naast elkaar staan. Ik krijg dit niet voor elkaar, terwijl ik dit ook graag zou willen. Kan iemand mij uitleggen hoe ik dit voor elkaar krijg? Hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel. Alvast onwijs bedankt! c:


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.





    "I feel like I'm standing in the middle of a crowded room,
    screaming at the top of my lungs and no one even looks up." - Rose








    Voor reclame verwijs ik je graag naar één van mijn blogs! Reclame in mijn inbox of gastenboek meld ik.


    Mijn profiel is zoals bovenstaande manier gemaakt, op deze manier kun je tekst naast je foto zetten. Mijn profiel is - nog - niet zo uitgebreid als die van anderen, maar dit is een simpel voorbeeldje. Quote mijn reactie maar, dan kan je in de post zien hoe het moet. (:

    [ bericht aangepast op 31 jan 2014 - 22:45 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Je kan dan de tekst in [ left ] [ / left ] zetten (dus zonder spaties) en het plaatje in [ right ] [ / right]


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Dan moet je het zo zetten:
    i]right[/i[ img][Plaatje wat je hebben wilt][/ img]i]/right[/i i]left[/i Hier de text dat je hebben wilt staan i]/left[/i


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Onwijs bedankt! Het gaat lukken.
    Jullie zijn geweldig. ^^


    Normal is an illusion. What's normal for the spider, is chaos for the fly.

    Oh, haha, het is al uitgelegd. So, no need voor mijn uitleg. :'D


    Don't walk. Run, you sheep, run.