• Onwijs schijnheilig zijn of juist heel gemeen. Ik heb dus een vriendin en iemand vroeg 'wat zou je doen als ik bi/lesbisch zou zijn?' Iedereen antwoordde bijna van 'Daar kan je niets aan doen en je blijft voor mij hetzelfde dus ik zou vriendinnen blijven.' komt zij aan met 'Ik zou je meteen dumpen als vriendin en ej gaan haten.' sorry hoor maar dat is echt gemeen. alsof iemand er wat aan kan doen op wie die valt. ik vroeg zo 'waar slaat dat op?' zegt ze van 'Ja, ik wil niet dat ze verliefd op me wordt, dat moet ik niet.' Alsof iedereen op jou valt ;x je kunt ook overdrijven. en zelf scheld ze best vaak met Kanker en als iemand anders het doet wordt ze helemaal boos ;x ik kan daar echt niet tegen ;x doe toch is normaal denk ik dan ;x


    We can only learn to love by loving.

    Iemand uit mijn klas scheld ook heel vaak met 'kanker' en andere ziektes. En als iemand anders het doet zegt ze:'Dat moet je niet doen! Dat is slecht!'
    Terwijl zij eigenlijk alleen maar scheld :']


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Enchanting schreef:
    Iemand uit mijn klas scheld ook heel vaak met 'kanker' en andere ziektes. En als iemand anders het doet zegt ze:'Dat moet je niet doen! Dat is slecht!'
    Terwijl zij eigenlijk alleen maar scheld :']
    daar kan ik zo niet tegen ;x als je het doet is het jou zaak daar bemoei ik me niet mee maar dan moet je niet tegen anderen zeggen dat het niet mag ;x


    We can only learn to love by loving.

    Nou, lekkere vriendin is dat dan.
    Gelukkig ken ik niet zulke mensen. Wel mensen die met kanker schelden, maar dat zijn alleen de mensen met de grootste mond en die zijn geen vrienden van me, dus dat boeit me niet zo :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik haat dat ook.
    Maar met 'kanker' schelden vindt ik niet zo erg, alleen als ze het tegen mij doen. Dan wordt ik gewoon heel boos. x'x


    Smiling but close to tears.

    Prevail schreef:
    (...) daar kan ik zo niet tegen ;x als je het doet is het jou zaak daar bemoei ik me niet mee maar dan moet je niet tegen anderen zeggen dat het niet mag ;x

    Idd.
    Daarom haat iedereen haar ook. Ze kan ook alleen maar schelden en tegen anderen zeggen van 'dit doe je fout' en dan gaat ze voordoen hoe je het zogenaamd wel moet doen -,-


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Omg, 'ja ik wil niet dat een meisje op me valt.' Wat een ego heeft dat kind. Alsof ze zo mooi is dat zelfs mensen die homo of bi zijn op haar vallen.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    Omg, 'ja ik wil niet dat een meisje op me valt.' Wat een ego heeft dat kind. Alsof ze zo mooi is dat zelfs mensen die homo of bi zijn op haar vallen.
    idd. Niet iedereen is verliefd op je hoor ;x ik was echt pissig jonge ;x

    vandaag ook. er zit dus een jongen in onze klas die dus overduidelijk niet hetero is zeg ik zo 'Wat zou je doen als P. uit de kast kwam?' zegt ze heel bot 'hem net zolang uitschelden totdat ie weer 'Normaal' doet' Dan spoor je toch niet ;x


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) idd. Niet iedereen is verliefd op je hoor ;x ik was echt pissig jonge ;x

    vandaag ook. er zit dus een jongen in onze klas die dus overduidelijk niet hetero is zeg ik zo 'Wat zou je doen als P. uit de kast kwam?' zegt ze heel bot 'hem net zolang uitschelden totdat ie weer 'Normaal' doet' Dan spoor je toch niet ;x
    Wtf.. ze spoort echt niet. Wat een vreselijk achterbaks kind :S


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Wtf.. ze spoort echt niet. Wat een vreselijk achterbaks kind :S
    idd ;x ze is best aardig en alles enz. maar ze discrimineert als een gek ;x Turken zijn kut, Negers zijn kut, elke buitenlander is een fucking mongool en al die shit ;x en ze vind dat ze gelijk heeft en al


    We can only learn to love by loving.

    Prevail schreef:
    (...) idd ;x ze is best aardig en alles enz. maar ze discrimineert als een gek ;x Turken zijn kut, Negers zijn kut, elke buitenlander is een fucking mongool en al die shit ;x en ze vind dat ze gelijk heeft en al


    wejo, ik zou dan zoiezo elke dag wel ruzie met haar hebben. o'o


    Smiling but close to tears.

    Prevail schreef:
    (...) idd ;x ze is best aardig en alles enz. maar ze discrimineert als een gek ;x Turken zijn kut, Negers zijn kut, elke buitenlander is een fucking mongool en al die shit ;x en ze vind dat ze gelijk heeft en al
    Klinkt als een NSB'er PVV'er.


    Life is hard and then we die

    daar kan ik ook echt niet tegen ;x

    Nou, ik weet wel dat 9 van de 10 mensen zeggen dat ze met holebi mensen geen problemen hebben, maar uiteindelijk vindt 9 van de 10 mensen het raar als twee jongens hand in hand lopen.
    Dan denk ik; zeg dan maar eerlijk dat je het niks vindt.
    Hoewel ik hetgeen wat jouw vriendin zegt complete scheisse vind :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Zaitsev schreef:
    Nou, ik weet wel dat 9 van de 10 mensen zeggen dat ze met holebi mensen geen problemen hebben, maar uiteindelijk vindt 9 van de 10 mensen het raar als twee jongens hand in hand lopen.
    Dan denk ik; zeg dan maar eerlijk dat je het niks vindt.
    Hoewel ik hetgeen wat jouw vriendin zegt complete scheisse vind :']
    naja mis. heb je wel gelijk maar ik ben opgevoed door mijn ouders op een manier waardoor ik iedereen respecteer ongeacht huidskleur,geloof of geaardheid. Ik neem je maar zoals je bent ookal vind ik niet iedereen even aardig.


    We can only learn to love by loving.

    Dat is echt sneu. Goede vriendin is dat dan zeg ;o