• Onwijs schijnheilig zijn of juist heel gemeen. Ik heb dus een vriendin en iemand vroeg 'wat zou je doen als ik bi/lesbisch zou zijn?' Iedereen antwoordde bijna van 'Daar kan je niets aan doen en je blijft voor mij hetzelfde dus ik zou vriendinnen blijven.' komt zij aan met 'Ik zou je meteen dumpen als vriendin en ej gaan haten.' sorry hoor maar dat is echt gemeen. alsof iemand er wat aan kan doen op wie die valt. ik vroeg zo 'waar slaat dat op?' zegt ze van 'Ja, ik wil niet dat ze verliefd op me wordt, dat moet ik niet.' Alsof iedereen op jou valt ;x je kunt ook overdrijven. en zelf scheld ze best vaak met Kanker en als iemand anders het doet wordt ze helemaal boos ;x ik kan daar echt niet tegen ;x doe toch is normaal denk ik dan ;x


    We can only learn to love by loving.

    Daar hebben ze een woord voor: aandachttrekster of huppelkutje kan ook


    Queen of Hell is my name

    Daar kan ik ook niet tegen ><'
    Maar die vriendin is zielig ;x


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    ugh ik kan daar niet tegen . O.o
    maar met kanker schelden vind ik niet zo heel erg, behalve als ze het teen mij zeggen . ;x


    i love you xx' barbara

    Enchanting schreef:
    Iemand uit mijn klas scheld ook heel vaak met 'kanker' en andere ziektes. En als iemand anders het doet zegt ze:'Dat moet je niet doen! Dat is slecht!'
    Terwijl zij eigenlijk alleen maar scheld :']


    Precies hetzelfde. Een hele lieve vrouw die ik kende is gestorven door die ziekte. 'Kanker' verziekt gewoon je taal.


    we've only said goodbye with words

    Ik kan daar ook niet echt tegen nee, maar wat ik nog erger vind is dat mensen met 'kanker' schelden. Echt, dáar kan ik helemaal niet tegen.


    Protège moi de mes désirs.