• Ja serieus. Het zou me nu echt helemaal niks schelen als heel de school in de fik vloog met de leraren erbij.
    Mijn moeder komt net aan, dat mijn mentor bij een oudergesprek heeft gezegd dat ik om havo te halen hogere punten moet halen voor wiskunde en frans. En voor vwo moet alles hoger. Serieus, wat zeikt die hippie. Onze wiskundeleraar is hartstikke slecht, iedereen weet intussen dat hij GEEN les kan geven want heel de school heeft dramatisch slechte punten voor wiskunde. En dan nog zeggen dat het allemaal onze eigen schuld is. En met frans komen ze aan met een of andere kutmethode waarin je in een heel schooljaar alleen maar het verhaal van de 3 biggetjes leert. En ze moeten gewoon helemaal niet zeiken want ik haal goede punten voor frans. En voor engels en spaans ook. 'Ja het is wel jouw toekomst', m'n reet. En ze hoevel al HELEMAAL niet te verwachten dat ik nu nog beter m'n best ga doen, ze leren eerst zelf maar lesgeven. *piep*
    Sorry moest even.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Tja, soms heb je 't gewoon gehad met school -heeft ook zo'n dag-

    Zo waar. Als onze toekomst dan toch zo belangrijk is, geeft dan eerst fatsoenlijk les.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    je weet nog altijd zelf wat het beste voor je is. laat zo een slechte leraar je leven niet verpesten.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Leraren zijn soms net kleine kinderen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Patato schreef:
    Zo waar. Als onze toekomst dan toch zo belangrijk is, geeft dan eerst fatsoenlijk les.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Patato schreef:
    Zo waar. Als onze toekomst dan toch zo belangrijk is, geeft dan eerst fatsoenlijk les.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Volgens mij moet jij eens goed gaan slapen:Y)


    Queen of Hell is my name

    Dat herken ik, maar IDEE. Ga later gewoon nooit in Frankrijk wonen/werken, en vermijd alle beroepen die met wiskunde te maken hebben. x


    it's so empty living behind these castle walls

    tiepmiep95 schreef:
    Volgens mij moet jij eens goed gaan slapen:Y)

    Eh nou nee :P
    @Ethereal: Dat was ik ook zeker van plan. Maarja met een MAVO diploma wordt het een beetje moeilijk om psycholoog te worden. En dan ben ik nog wel naar deze school gekomen met een dik VWO brein.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Wat een stomme school x_x


    Never run out of reasons to smile...