• Yaaaaay! Eindelijk kan ik mijn abo weer verlengen en dus mag ik een nieuw toestel uitkiezen. Ik zit al heel lang te denken aan de Sony Ericsson Xperia Mini, wat vinden jullie daarvan?
    Zal ik - als het kan - die nemen? :9~

    [ bericht aangepast op 23 sep 2010 - 17:30 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik heb het niet op Sony Ericsson, persoonlijk, maar goed. Doe wat je niet laten kunt. :'D


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Hij is gaaf! ~Maar ik zou hem zelf niet nemen omdat het niet mijn stijl is $:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Sony Ericson is een goed merk, dus ik zou het doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ascendancy schreef:
    Sony Ericson is een goed merk, dus ik zou het doen.


    De Sony Ericsson Xperia X10 was anders helemaal niet zo goed :X

    ot, gewoon doen als jij het mooi vind ^^

    Wel een gave mobiel. Ik zou in elk geval maar eens een paar (expert) reviews erbij nemen en met voorkeur een consumentengids. Zo ben ik erachter gekomen dat een BB Curve 4.5 uur gesprekstijd had en een HTC Snap 8 uur. Dus nu ga ik voor de Snap :']


    No growth of the heart is ever a waste

    OHMYBOOBOO schreef:
    (...)

    De Sony Ericsson Xperia X10 was anders helemaal niet zo goed :X

    ot, gewoon doen als jij het mooi vind ^^

    Ligt ook wat je met zo'n ding wil. Bijv: de collega's van m'n oom hadden een gruwelijke hekel aan BlackBerry omdat die telefoons niet zo goed konden communiceren met hun lokale netwerk, maar als iemand zo'n ding alleen wil hebben om de geluidskwaliteit en het goeie toetsenbord zal diegene een totaal andere mening hebben :']


    No growth of the heart is ever a waste

    Mooi, take it! ^^


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Das tenminste weer eens iets anders dan een blackberry. (krul)
    Doen zou ik zeggen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik neem geen Sony Ericsson meer. Ik heb de mijne bijna 2 jaar en mijn toetsjes doen het de helft van de tijd niet, hij valt af en toe uit en soms probeer ik te sms-en, zegt ie "Verzenden mislukt, opnieuw proberen?" Dan druk ik op nee en dan ontvangt die ander hem 3x


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Een vriendin van mij heeft die, die is is echt geweldig ;D


    Hope goes lost but never dies.

    Hobbelpaard schreef:
    Das tenminste weer eens iets anders dan een blackberry. (krul)
    Doen zou ik zeggen.

    -voelt zich aangesproken.(krul)-


    *insert philosophical cringe expression here*

    mooi. ik heb eeen samsung star qeurty (hoe je het ook spel)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LaLaLies schreef:
    Ik neem geen Sony Ericsson meer. Ik heb de mijne bijna 2 jaar en mijn toetsjes doen het de helft van de tijd niet, hij valt af en toe uit en soms probeer ik te sms-en, zegt ie "Verzenden mislukt, opnieuw proberen?" Dan druk ik op nee en dan ontvangt die ander hem 3x

    dat had ik ook. En vanaf nu zweer ik bij klassieke nokia's. Mijn nokia is al 10.000 x gevallen of zo, maar hij leeft nog steeds <3


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ziet er leuk uit dus waarom niet ^^
    Ik heb mijn Sony Ericsson al 4 jaar maar om de een of andere reden kan ik geen gemiste oproepen zien en valt hij soms vanzelf uit =S maar buiten dat doet hij het nog wel ondanks dat het ding al zot veel is gevallen op de grond =P Maar nu ben ik aan het kijken voor een BlackBerry ^^


    But love's a malady without cure

    Supermobiel, alleen ik + sony ericsson = totale ramp. x)


    It's time to be happy again.